Dag 179 – Zelfvergevingen op relaties – 12 – gezond(igd)

Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden

Dag 171 – Zelfvergevingen op relaties – 4 – ik ben niet goed genoeg

Dag 172 – Zelfvergevingen op relaties – 5 – tijd

Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig

Dag 174 – Zelfcorrecties op relaties – 7 – voorbereiding nodig

Dag 175 – Zelfvergevingen op relaties – 8- grapjes over man en vrouw

Dag 176 – Zelfvergevingen op relaties – 9 – ik kan het niet

Dag 177 – Zelfvergevingen op relaties – 10 – fysiek ongemak als sabotage

Dag 178 – Zelfvergevingen op relaties – 11 – 23 jaar zelfoordeel

Ik ervoer voor een moment hoe het zou zijn om me ‘gezond’ te voelen, waarin ik met gezond bedoel vrij van fysieke ongemakken en vermoeidheid. Hoe en waardoor ik dit ervoer laat ik even in het midden, dat is een blogserie die onder het hoofdstuk natuurgeneeskunde valt. Deze blog gaat over mijn reacties op deze ervaring, gerelateerd aan relaties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik niet gezond mag zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een polariteit in gezond en niet gezond te maken in mezelf, welke ik in dit schrijven als gezondigd zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik gezondigd heb en daarom niet gezond mag zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik gezondigd heb in een relatie waardoor ik geen andere relatie mag starten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik geen gelijkheidsrelatie met een man mag hebben waarin seks plaats vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik eerst gezond moet zijn voordat ik een relatie met een man kan/mag hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik pas gezond ben als ik een relatie met een man heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf dus in deze twee punten in een cirkeltje vast te houden gerelateerd aan een relatie met een man als ik gezond ben, waarin de relatie juist de gezondheid brengt en tevens het zondigen, wat dus weer niet mag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik geen relatie met een man mag hebben omdat ik daarin mezelf verloochen en hierin alle leven verloochen, in plaats van in te zien dat ik de tools heb om in gelijkheid met zelf in gelijkheid met een ander te wandelen en elkaar hierin te ondersteunen in wat het beste is voor zelf, de ander en alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn te worden afgeleid in/als bewustzijn door de man/de ander=de mind, waarin ik mezelf overgeef aan zwijmelen in bewustzijn en niet meer tot werken toekom en hierin mijn proces tot leven verloochen, wat inderdaad zondigen is als leven in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysieke gezondheid in te zetten ter bescherming van mezelf in de neiging tot zwijmelen in/als de mind met/over de man en hierin mijn proces tot leven te verloochenen, waarin ik vervolgens de fysieke ‘ongezondheid’ te gebruiken als excuus om geen relatie te kunnen hebben zodat ik ten minste niet in zwijmelen in de mind verdwijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor de afleiding van mijn eigen mind/bewustzijn, en hierin fysiek een bescherming gemanifesteerd te hebben, welke ik de schuld geef van geen relatie kunnen hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te verschuilen achter mijn eigen fysiek gemanifesteerde klachten als reden voor geen relatie kunnen hebben, uit angst volledig op te gaan in bewustzijn in relatie tot de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysieke klachten er de schuld van te geven dat ik geen relatie kan hebben/niet kan genieten van gezelschap, aangezien ik steeds in angst leef dat de fysieke klachten zich manifesteren, terwijl ik juist wel gezelschap wil en hierin gefrustreerd ben dat ik dit uit de weg ga door mijn eigen gemanifesteerde fysieke klachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik een relatie uit de weg ga door mijn eigen fysiek gemanifesteerde klachten, in plaats van in te zien dat ik nog niet in staat ben geweest tot het wandelen van een relatie als agreement in gelijkheid aangezien ik de tools niet had om de patronen effectief door te wandelen, en dus hierin ook zonder fysieke klachten nog geen relatie als agreement zou hebben/kunnen hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat met iemand samen zijn leuker is dan zelf te werken en het proces te wandelen, in plaats van in te zien dat ik het wandelen van het proces en samen zijn nooit heb kunnen combineren aangezien ik altijd met iemand samen was met wie ik niet in gelijkheid het proces wandelde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat als ik gezond en niet meer vermoeid ben, ik geen man kan vinden om mee samen te wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat als ik gezond en niet meer vermoeid ben, ik wel een man vind om mee samen te wandelen en dat is juist hetgeen ik bang voor ben aangezien ik daarin bang ben mezelf te verliezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn mezelf te verliezen in een relatie met een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst voor verlies te koppelen aan een relatie met een man, waarin ik mezelf verlies in een rush in/als de mind in afleiding/aanbidding van het samenzijn met de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een relatie te koppelen aan aanbidding van samen zijn met een man waarin ik mezelf verlies, waarin de man vervolgens weggaat en ik achter blijf zonder man en zonder zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in/als de adem in gelijke communicatie/samen leven met een man te kunnen zijn, zoveel energie heb ik gekoppeld aan het hebben van een relatie met een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de energie in/als de mind, die ik ervaar in een relatie met een man/gedachte aan een relatie met een man, heel vervelend te vinden aangezien ik hierin mezelf in het fysiek verkramp en consumeer, maar deze nog niet effectief kan stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf nog niet effectief te kunnen stoppen in de energie in/als de mind die opkomt bij  de gedachte aan een relatie met een man, in plaats van in te zien dat de gedachte zelf de energie is/geeft die opkomt en dat ik de gedachten dus kan stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te koppelen aan een relatie/samen zijn met een man, waardoor ik mezelf verkramp en consumeer en in een oncomfortabel fysiek achterblijf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien waar ik hierin mezelf compromitteer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de neiging te ervaren heel hard weg te hollen van deze oncomfortabele fysieke ervaring, waarin ik mezelf en de ander geen kans geef om nader tot elkaar te komen doordat ik de angst laat regeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de angst te laten regeren en hierin bang te zijn dat de ander hierin denkt dat ik niet wil doordat ik afstand houd in een poging om nog enigszins in mezelf te blijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de ander me afleidt, in plaats van in te zien dat mijn reactie in/als de mind op de ander/op mijn gedachten over de ander hetgeen is wat me afleidt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze afleiding in reactie van mezelf op de ander te veroordelen in mezelf, en hierin mezelf opnieuw af te leiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik helemaal niet weet hoe samen te zijn/samen te werken met een ander in gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gezondheid te koppelen aan zondigen en hierin tevens leven hoe ik zou willen als wat het beste is, te koppelen aan zondigen, uit bescherming tegen wat er gebeurt als ik leef in overeenstemming met mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn zelfsabotage in/als bewustzijn als ik gezond ben en leef zoals ik zou willen in overeenstemming met zelf en eventueel met een ander als wat het beste is.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met streven naar gezond(igd) zijn als wat ik als enige voorbeeld heb waarin ik streef naar een positief beeld in/als de mind. Ik realiseer me dat ik feitelijk niet weet waar ik naar streef en dat ik alleen maar adem voor adem, dag voor dag dit door wandel, waarin een streven altijd weg is van hier aanwezig zijn in het fysiek en een controlemechanisme is van mezelf in/als bewustzijn in een zeker weten dat ik overleef als bewustzijn als gezond(igd)heid.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat gezondheid/fysieke gezondheid inhoudt.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken waar ik zondig in streven naar gezondheid in/als de mind en mezelf hierin te vergeven en corrigeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn gezondheid direct te koppelen aan het kunnen hebben van een relatie, waarin ik direct zondig door gezondheid als een tool te zien voor een relatie in/als de mind waarin ik streef naar gezondheid als een positief plaatje in/als de mind, gekoppeld aan een samenzijn, en hierin direct mijn ongezondheid creeer/manifesteer in het fysiek als negatieve fysieke manifestatie in polariteit.

————————————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

1 reactie op “Dag 179 – Zelfvergevingen op relaties – 12 – gezond(igd)

Geef een reactie

