Dag 240 – Expressie en de Darm – ERG, ERGenis en enERGetisch

ERGenis, wat is dat eigenlijk? Ik zie hierin het woord ERG, en EnERGetisch. Ik ervaar vaak het woord ERG in mezelf, waarin ik zie dat wat ik als ERG omschrijf, iets is gedaan en/of gesproken in/als het Geest Bewustzijn Systeem, dus enERGetisch. Waarin ik me ERGer als enERGetisch wordt wat ik als ERG ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te ERGeren aan enERGetisch gecreeerde patronen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te ergeren aan patronen ontstaan in/uit de Geest, welke ik als ERG bestempel en waarin ik dus ERGenis creeer, ERGenis, ERGen is, ERGens is, ERGens, maar waar? In de Geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn expressie in te houden ten behoeve van afstemming, op een ander, waarin ik me constant probeer af te stemmen op een ander door te proberen in te leven wat een ander wel of juist niet wil horen, in plaats van mezelf te stemmen en/door mezelf een stem te geven.

Als ik mezelf mezelf zie afstemmen op een ander door proberen in te zien wat die ander eventueel wel of juist niet wil horen, dan stop ik, ik adem. Ik adem in, stop mijn afstemming op een ander als de woorden die in me opkomen met als oordeel dit kan wel of niet, ik adem uit en laat de woorden van afstemming los.

Ik realiseer me dat ik hier wil zijn als mezelf, in expressie, alleen en met een ander, maar dat er steeds enERGetische patronen aanwezig zijn gekoppeld aan woorden, die ERGenis geven als verstoring  geven van de wateren en een vals beeld geven van mezelf en de ander in relatie tot elkaar en dus afgestemd op elkaar, in plaats van een en gelijk als de stem van Zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb oordelen te hebben op de verstoring van wateren en valse beelden gegeven worden welke ik oordeel als ERG en waarin ik dus ERGenis als energetische verstoring creeer, waarin ik me stoor aan de verstoring van het water in mij welke juist ontstaan zijn door waarde te hechten aan oordelen en welke in stand blijven door de verstoring opnieuw te oordelen.

Ik stel mezelf ten doel de oordelen als ERGenis als zijnde ERG want in de Geest, te stoppen zodat ik rechtstreeks kan zien in de enERGetische patronen die optreden als verstoring.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken op welke woorden ik reageer en wat de enERGetische lading is die ik aan het woord gekoppeld heb welke ik ervaar als ERGenis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb enERGetische verstoringen als ERG te definieren en dus ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb Ergenis te creeren door EnErgetische ervaringen te creeren en/of toe te staan.

Door het woord ERG steeds groot te schrijven zie ik hoeveel het voorkomt, met name omdat het dus in het woord enERGie zit, waarin en hoe ik mezelf aanvaard en toegestaan heb te bestaan. Wat enigszins laat zien waardoor ik zoveel en zo vaak iets als ERG ervaar en bestempel, en in dit oordeel hiervan neig weg te gaan, dus ik ga weg van de enERGie die hierin aanwezig is in/als de geest, waardoor ik er niet in zie, niet in blijf staan, het niet benoem en niet onderzoek, maar me terugtrek in de geest, al dan niet in ERGenis. En doordat ik de ERGenis niet wil laten zien omdat ik dit veroordeel in mezelf als zijnde ERG en een ander niet wil veroordelen aangezien ik weet dat dit zelf-onoprecht is, zeg ik niets en stem ik me in plaats hiervan af op een ander, waarin ik pas werkelijk ERGenis in mezelf creeer en mezelf veroordeel. Terwijl hetgeen ik zie bewegen in mezelf en eventueel in (de woorden van) een ander, enERGie is die gestopt kan worden, maar door de verbinding aan ERGenis en dus in/als oordeel dus in reactie in/als enERGie, laat ik het voort bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb enERGie in mezelf en hierdoor in een ander te laten bestaan door dit te koppelen aan ERGenis dus oordeel als zijnde ERG waarin duidelijk zichtbaar is hoe een oordeel als ERG in/als enERGie juist hetgeen ik als ERG bestempel in/als enERGie laat voortbestaan.

Als ik mezelf zie deelnemen in een ervaring van ERGenis, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat er enERGie in het spel is en dat ik me hierdoor laat leiden/lijden. Ik stop, ik adem. Ik zie in mezelf wat er aan enERGetische reactie plaatsvindt, waarop ik reageer en wat ik niet durf te in te zien en eventueel durf te benoemen als enERGie maar in plaats hiervan in ERGenis omzet in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de enERGie die ik ervaar in mezelf en eventueel zie in (de woorden van) een ander om te zetten in ERGenis dus in enERGie in mezelf, en mezelf hierin afhankelijk te maken van de ander=de mind in plaats van de enERGie te stoppen, zelfvergeven en zelfcorrecties toe te passen.

Ik stel mezelf ten doel hetgeen ik als ERGenis als ERG ervaar te onderzoeken in mezelf, zelf te vergeven, zelfcorrecties toe te passen en indien nodig de gerelateerde woorden te bespreken met een ander op wie ik me heb afgestemd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definieren als ERG dus als enERGie waardoor ik me liever afstem op een ander in plaats van mezelf een stem te geven.

Ik stel mezelf ten doel mezelf af te stemmen op mijn ademhaling en mezelf hierin in het fysiek in de adem te brengen, zodat ik mezelf richting kan geven in het proces van het inzien, zelfvergeven en zelfcorrigeren van wie ik ben geworden in de Geest in enERGie in ERGenis.

(Dit is een vervolg in een serie blogs “Expressie en de Darm” beginnend bij Dag 232 – Expressie en de Darm – Ervaring van Onmacht)

————————————————————————————————————————————-
Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
De Desteni Boodschap – Wat doen we ermee?
http://ingridschaefer1.wordpress.com/2013/02/13/dag-235-de-desteni-boodschap-wat-doen-we-ermee/

2 reacties op “Dag 240 – Expressie en de Darm – ERG, ERGenis en enERGetisch

  1. [...] vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat er iets heel ERGs gebeurd is in deze ervaring waardoor ik er nooit in heb willen en kunnen zien, in plaats van in te [...]

  2. […] te hebben in mezelf, aangezien ik het als ongepast ervaar om dit te delen aangezien ik het als ‘erg’ bestempeld heb, niet ziende dat door het verborgen te houden, ik mezelf nooit de kans heb gegeven […]

Geef een reactie

