Schijn-veiligheid

Ik was vandaag op een cursus, zeg maar op ‘vakgebied’. Het onderwerp was oligo-planten; planten-aftreksels gecombineerd met sporenelementen die reguleren op celniveau door de blokkade in het cel-membraan tussen intra-cellulair en extra-cellulair op te heffen. De mineralen en sporenelementen spelen een essentiele rol in de stofwisseling van ons lichaam. Interessant om te onderzoeken waarom de uitwisseling via het celmembraan geblokkerd is. Dat is voor een andere blog.

Wat ter sprake kwam is de belasting met zware metalen zoals cadmium en lood, die de plek van de verbinding met de essentiele mineralen en sporenelementen innemen, zodat de stofwisseling niet correct kan verlopen door een belasting in het fysiek met de metalen en een tekort aan de bruikbaarheid van de essentiele mineralen en sporenelementen.

De cursusleider benoemde de vervuiling met cadmium en lood die welliswaar in Europa was teruggebracht maar die wereldwijd juist gestegen is. Hij noemde dit een ‘schijnveiligheid’, omdat de vervuiling wereldwijd in het water en de lucht terecht komt, en uiteindelijk in de voedselketen waar het zich opslaat, en de mens staat als laatste in de voedselketen.

Schijnveiligheid.

Schijnend als het Licht, Schrijnend als het Licht, oftewel verblindend en verbrandend.

Dat is exact omschreven. We leven in een schijnveiligheid. Ik vind de ondersteuning van het fysiek met bijvoorbeeld de oligo-planten geweldig. Ik realiseer me echter ook dat het een mogelijkheid voor de elite is (los van de mensen die nog in de natuur leven en hun eigen middelen daaruit onttrekken). Dat er, zonder balans wereldwijd, geen enkele daadwerkelijke verandering mogelijk is, hoeveel oligo-planten ik ook gebruik, hoe hard ik ook mijn best doe om mijn fysiek te ondersteunen met juiste voeding en supplementen.

Ik heb het zelf ondervonden. Ik ben een heel eind gekomen met deze manier van ondersteuning, niet alleen fysiek maar ook emotioneel en mentaal. Op een gegeven moment blijft het steken, het komt niet van de grond zolang het systeem voor waar wordt aangenomen. Pas sinds ik met desteni-i-process ben gestart zit er weer echt beweging in. Voel ik me beter? Fysiek absoluut, emotioneel niet lol want de emoties ben ik aan het stoppen. En ik krijg zoveel ongelijkheid te zien, in mezelf, de omgeving waarin ik leef en wereldwijd, dat ik er nog regelmatig wanhopig van word. ‘Genezing’  is niet mogelijk als de wereld niet geneest; genezing is leven in gelijkheid, dus zolang de wereld in ongelijkheid verkeert is er geen wereld-genezing. Genezing is alleen mogelijk als we onszelf als de mind vergeven en opstaan voor wereldwijde gelijkheid. En dan heet het geen genezing meer, dan heet het Leven.

Is dit te combineren? Zijn de oligo-planten een ondersteuning voor het fysiek om een en gelijk als zelf te worden? Absoluut; fysieke blokkades kunnen mind-patronen in stand houden, vast houden, zodat ze heel moeilijk zichtbaar worden. Doorbreken we de fysieke blokkades, dan kunnen de opgeslagen gedachtes vrijkomen, gezien worden en vergeven worden. Voegen we mineralen en sporen-elementen toe die we tekort komen, dan kunnen we de gedachtes die het fysiek bij elkaar houden door gebrek aan deze elementen vrijkomen, gezien worden en vergeven worden. Het Zelf Vergeven is genezen, als we dat woord nog even gebruiken.

Kan dit door alleen met onszelf bezig te zijn en de ongelijkheid in de wereld te negeren? Nee. Om te beginnen is er geld nodig om het fysiek met passende voeding te ondersteunen, voor iedereen. Vervolgens kan het mind-systeem op grote schaal vergeven gaan worden, en langzaamaan zullen de supplementen minder nodig worden, totdat we in onszelf staan, als Leven, zonder belasting van het mind-systeem dus zonder ‘ziektes’, zonder belastende opgeslagen gedachtepatronen met onderdrukte gevoelens en emoties.

Ondersteun het process, start zelf het desteni-i-process om een en gelijk als jezelf als de wereld te worden, een Leef-bare wereld voor Ieder-Een.

Ondersteun het gelijk-geld-systeem, zodat Ieder-Een in gelijkheid dit proces kan wandelen, te beginnen met een basis van ondersteunende voeding, een leefbare omgeving en ondersteunend gezelschap.

One thought on “Schijn-veiligheid

Geef een reactie

