Dag 27 – Bezit bezet bezeten

Bezeten door mijn eigen mind, geactiveerd door het patroon van zorgen voor de ander. Iedere vraag is teveel, ieder overleg irriteert. Doordat ik al bezet en geirriteerd ben door mijn eigen patronen die zich fysiek gemanifesteerd hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te bezetten met een patroon die ik niet begrijp.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te walgen van mezelf in deze bezetting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysiek kapot te maken met een patroon wat ik niet begrijp.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet meer te willen leven in/als dit patroon, maar ook niet te zien hoe het te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat het me niet lukt dit patroon te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen ander meer om me heen te kunnen verdragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik alles voor de ander heb opgevangen, inclusief de klappen en de boosheid, en als dan de ander vervolgens zelf gaat praten is er niets meer aan de hand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb alles voor de ander op mijn schouders te nemen waardoor de ander niet begrijpt waar ik zo moeilijk over doe, in plaats van mezelf in de ander=de mind te zien in mezelf zodat ik zelf kan zien wie ik geworden ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te willen zien in de ander=de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik deze fysieke klachten er niet bij kan hebben omdat ik al zoveel op mijn schouders heb, in plaats van in te zien dat ik deze fysieke klachten heb laten ontstaan/toegestaan en gecreeerd door zoveel op mijn schouders te nemen in ruil voor goedkeuring van de ander=de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het oneerlijk te vinden dat ik fysieke klachten creeer terwijl ik ook al de zorg voor de ander op me heb genomen, in plaats van in te zien dat de fysieke klachten wellicht zijn ontstaan door het me verantwoordelijk te voelen voor de ander=de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me verantwoordelijk te voelen voor de ander=de mind = mezelf als de mind, in plaats van verantwoordelijk te zijn voor/als Zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van/door de bezetting in/van mezelf, en daardoor ervaar ik elke vraag van de ander als storen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik goedkeuring, Godkering, nodig heb van de ander=de mind=God, in plaats van in te zien dat ik een en gelijk ben als Het Levende Woord in/als de Adem, gekeerd door de mind=god, gekeerd bekeerd door Godkering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten (be)keren door de ander=de mind=God, waardoor ik niet meer zie wie ik ben een en gelijk als leven aangezien ik alles (om)gekeerd waarneem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik de fysieke klachten er niet bij kan hebben, in plaats van in te zien dat de fysieke klachten ontstaan zijn doordat ik er iets bij wilde in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik zelf als Leven niet genoeg ben, en dus geloof ik iets nodig te hebben in/als de mind, om me vervolgens te laten bezitten/bezetten met iets in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten bezitten/bezetten met iets buiten mezelf in/als de mind voortkomend uit het geloof dat ik als Adem als leven niet genoeg, niet voldoende ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik iets moet doen aangezien ik geloof dat ik zelf als Adem als Leven niet vol-doen-de ben, niet vol-doe.

Ik verbind mezelf met mezelf als Het Levende Woord door mezelf die ik geworden ben te zien in de woorden die ik schrijf en spreek, zodat ik mezelf die ik gewoorden ben kan stoppen en vergeven om hierin een en gelijk te worden als Het Levende Woord.

Ik verbind mezelf met mezelf door mezelf te zien die ik geworden ben in de woorden die ik schrijf en spreek, zonder mezelf af te wijzen op wat ik gewoorden ben; in plaats daarvan pas ik zelfvergevingen toe op alle emoties die ik ervaar bij het zien die ik geworden ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb degene die ik gewoorden ben als gevoelens en emoties, te willen bewaren waardoor ik mezelf toesta mezelf te bezetten, bezitten, bezeten te woorden door mezelf als gedachtes, gevoelens en emoties, zodat ik niet hoef op te staan een en gelijk als zelf en alle boosheid hoef te ervaren die ik heb weggestopt om het feit dat ik mezelf heb laten bezitten/bezetten door de duivel=de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten bezitten/bezetten door de duivel, om vervolgens gevoelens via God=de mind te ervaren om mezelf Go(e)d =de mind te praten om mezelf te redden van de duivel, in plaats van in te zien dat met het Goed praten ik mezelf verkoop aan de duivel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten bezitten/bezetten door geld=de mind, om vervolgens dit bezit als bezetting te gaan bewaren en verdedigen als zijnde van mij en niet van jou.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te walgen van mezelf hoe ik loop te konkelen en draaien en zorgen om geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf compleet op te naaien voor/door geld, wat me feitelijk een hoer maakt ook als heb ik er geen seks voor.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb van mezelf een hoer te maken door me op te laten naaien door geld, zodat ik zoveel stress als afleiding als energie creeer dat ik niet hoef in te zien wie ik geworden ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te ervaren als een wandelende geldautomaat.

Als ik mezelf mezelf zie opnaaien voor/door geld, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me zorgen maak uit een overlevingspatroon. Ik zie in mezelf of de zorgen reeel zijn.  Als de zorgen niet reeel zijn stop ik direct, ik pas zelfvergevingen toe op de zorgen en angsten die ik ervaar gerelateerd aan geld. Als de zorgen reeel zijn in de zin van de aanwezigheid van reele geldproblemen, ga ik zien wat een mogelijkheid is om dit op te lossen, zonder het maken van zorgen aangezien die mezelf als oplossing niet ondersteunen.

Ik sta mezelf niet toe mezelf uit te laten wonen door mijzelf op te naaien voor/door geld. In plaats daarvan zie ik waardoor ik mezelf zo op laat naaien, ga schrijven, pas zelf-vergevingen en zelf-correcties toe, totdat ik kan wonen als Zelf als Leven in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te worden die ik niet wil worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf alleen nog maar te kunnen zien als die ik niet wil worden maar toch geworden ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten wat ik met mezelf aan moet als die ik geworden ben.

Geef een reactie

