Dag 30 – De toonhoogte van mijn stem

De toonhoogte van mijn stem lokt reacties uit. En de toonhoogte van de stem van de ander(=de mind) lokt reacties uit. Waarop ik in toonhoogte in/als reactie in/als de mind ga praten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet op normale toon tegen de ander te kunnen praten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de toon van mijn stem direct te verhogen als ik hoor dat de ander iets op mij projecteert en niet begrijpt dat hij dit doet, dit niet inziet,

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te rechtvaardigen dat ik op hoge toon tegen de ander mag praten als hij iets op mij projecteert en dit niet inziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb walging te ervaren als de ander iets op mij projecteert en dit niet inziet, waarin walging voortkomt uit angst, en ik dus angst ervaar als de ander iets op mij projecteert en dit niet inziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren als de ander iets op mij projecteert en dit niet inziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet te koppelen aan angst, en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zoveel verongelijking te ervaren als de ander iets op mij projecteert en dit niet inziet, en vervolgens mij verwijt dat ik reageer op toonhoogte en zegt dat ik altijd zoveel praat en dat hij daar hoofdpijn van krijgt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik niet kan leven met iemand die iets op mij projecteert en dit niet inziet, en hier toch mee ben gaan leven terwijl ik zie dat de ander(= de mind) niet inziet wat projectie is en dit ook niet in wil zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb machteloosheid te ervaren als de ander iets op mij projecteert en dit niet inziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik niet kan samenwerken met iemand die iets op mij projecteert en dit niet inziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gevoel te hebben dat mijn wereld instort als de ander met wie ik geloof te moeten leven, iets op mij projecteert en dit niet inziet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik met de ander moet leven die iets op mij projecteert maar dit niet inziet, in plaats van in te zien dat ik hiertoe niet verplicht ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven vast te zitten aan de ander die iets op mij projecteert maar dit niet inziet, in plaats van in te zien dat ik mezelf aan de ander vast maak door verwachtingen te hebben van hoe de ander moet zijn zodat ik met die ander samen kan leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het zonde te vinden als blijkt dat ik niet met de ander samen kan leven omdat hij iets op mij projecteert en dit niet inziet, aangezien dit een aspect van de mind is en ik het zonde vind om iets te stoppen om een aspect van de mind, in plaats van mezelf als reactie in/als de mind op de ander die iets op mij projecteert en dit niet in ziet, te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik met de ander moet leven die iets op mij projecteert en dit niet inziet, als ik mezelf als reactie in/als de mind hierop, stop, in plaats van in te zien dat ik als ik mijn reactie in/als de mind hierop stop, ik niet met de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet, hoef te leven aangezien ik hier dan geen last van ondervind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik met de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet, moet leven, in plaats van in te zien dat ik met mezelf moet leven, en zolang ik op de ander reageer die iets op mij projecteert maar dit niet inziet, ik ook met die ander(= de mind) moet leven aangezien ik dit reactiepatroon in/als mezelf in stand houd, en dit weerspiegeld krijg in mijn omgeving.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn mijn leven lang vast te zitten aan de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet, als ik mijn reacties in/als de mind hierop stop, in plaats van in te zien dat ik pas kan zien wie ik ben als ik mijn reacties in/als de mind stop, en al(l)een dan pas mezelf richting kan geven in zelf-wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te willen zien wie ik ben zonder reacties in/als de mind op de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet, uit angst dat ik juist wel en uit angst dat ik juist niet met de ander wil leven, wat een polariteit inhoudt benaderd in/als de mind, in plaats van te leven met/als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te ervaren alsof ik word afgemaakt als de ander iets op mij projecteert en dit niet inziet, waardoor ik op hoge toon mezelf ga verdedigen, wat de ander een gevoel geeft alsof die wordt afgemaakt, in plaats van in te zien dat ik als de mind het als afmaken ervaar, voortkomend uit een ervaring van vroeger, en als ik mezelf deze ervaring vergeef ben ik een zelfvergeving dichter bij mezelf als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ander te minachten die iets op mij projecteert en dit niet inziet, wat voortkomt uit een reactie van verdediging op de pijn die ik ervaar als dit gebeurt, en die pijn wil ik niet ervaren en dus minacht ik de ander zodat ik mezelf beter kan voelen dan de ander, en hierdoor de pijn van verongelijking niet hoef te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb minachting te creeren naar de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet als verdediging tegen de pijn van verongelijking die ik ervaar als dit gebeurt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat het projecteren van de ander op mij iets met mij van doen heeft, in plaats van in te zien dat de ander het over zichzelf heeft en ik daar dus niets mee hoef; ik hoef er pas iets mee als ik erop reageer, aangezien ik het dan over mijzelf heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik mijn reacties in/als de mind op de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet, niet kan stoppen, waarmee ik consequenties voor mezelf en de ander creeer, welke ik vervolgens  probeer op te lossen door de ander proberen duidelijk te maken wat er gebeurt, in plaats van de meest eenvoudige manier toe te passen, namelijk het direct stoppen van mezelf in mezelf als reactie in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de ander niet inziet dat hij iets op mij projecteert, terwijl ik  feitelijk niet weet of de ander dit wel of niet inziet, ik weet alleen dat die ander niet aan mij laat blijken dat hij het niet inziet; wellicht kan die ander zichzelf niet stoppen in zijn reactie van projectie terwijl hij wel ziet dat hij dit doet, net als ik mijn reactie als praten op hoge toon niet kan stoppen terwijl ik wel zie dat ik dat doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik mijn praten op hoge toon niet kan stoppen, in plaats van in te zien dat ik dat wel kan, en als ik het niet kan dien ik te onderzoeken waardoor ik geloof dit niet te kunnen, wat over het algemeen voortkomt uit het niet willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb  niet te willen stoppen met praten op hoge toon als de ander iets op mij projecteert en ik geloof dat die ander dit niet inziet.

Als ik mezelf zie reageren in/als de mind op de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat het geen zin heeft de ander duidelijk proberen te maken wat er gebeurt, dit geeft alleen maar emoties van zinloosheid, wat leidt tot opgeven. Ik kan de ander niets duidelijk maken, de ander kan alleen in zelf zien wanneer de ander dit zelf wil.

Ik stop met de ander duidelijk maken dat hij iets op mij projecteert en dit niet inziet, aangezien dit alleen maar tot ruzie en opgeklopte mind-energie leidt, waardoor we allebei verder van onszelf verwijderd raken en nog minder in zelf zien. Als ik emoties ervaar die ik niet denk te kunnen verdragen, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik ze niet hoef te verdragen, ik pas er zelfvergevingen op toe. Ik heb mezelf afgescheiden van deze emoties en daardoor lijken ze groter dan ik, en dus lijkt het ondraaglijk; hoe kan iets wat ik zelf gecreeerd heb ondraaglijk voor mij zijn? Dat kan alleen doordat ik geloof dat deze emoties van verongelijking echt zijn, waarmee ik ze levensecht creeer als zijnde losstaand van mij. Het komt uit mij voort, ik kan het absorberen in mezelf en hierin zelfvergevingen toepassen op wat ik ervaar. Zo word ik een en gelijk als dat waarvan ik me heb afgescheiden, en de energie die die afscheiding creeert/heeft gecreeert stopt in mij. Ik hoef de ander niet tot leven te praten, ik hoef mezelf niet tot leven te verdedigen, aangezien er niets te verdedigen valt behalve een energetische illusie die gebaseerd is op het feit dat er beperkte energie is en we hier dus om moeten vechten doordat we geloven dat we die energie zijn, dat dat leven is. Echter, pas als ik mezelf als energie stop, wat een ervaring van mezelf stoppen als energetisch leven geeft, zal ik tot leven komen, adem voor adem, zelfvergeving voor zelfvergeving.

Ik verbind me met mezelf door mezelf te stoppen te reageren op de ander die iets op mij projecteert en dit niet inziet.

http://www.desteniiprocess.com

http://www.desteniiprocess.com/courses/relationships

http://www.equalmoney.org

http://www.eqafe.com/free

One thought on “Dag 30 – De toonhoogte van mijn stem

  1. zo pak je dat aan dat gedonder

Geef een reactie

