Dag 33 – Afscheid van een plaatje

Wat schrijf ik hier eigenlijk? Af-scheid van een plaatje. Ik scheid me dus af van een plaatje, wat verdriet geeft, aangezien ik me er van af-scheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van de plaatjes die ik in mezelf gecreeerd heb, waardoor ik uiteen gevallen ben in plaatjes, om vervolgens verdriet te ervaren voortkomende uit gemis van datgene waarvan ik me heb afgescheiden, wat eigenlijk een missen is van mezelf doordat ik me van mezelf heb afgescheiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren om een afscheiding van een plaatje wat ik gecreeerd heb, waarin het verdriet me vervolgens vasthoudt in de afscheiding van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te houden in verdriet in afscheiding van mezelf, voortkomende uit gemis van plaatjes die ik gecreeerd heb waarin ik me heb afgescheiden van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een plaatje te creeren van een gelukkig gezinnetje met een kindje en een fijn huis in de natuur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb x die ik met het zoontje van een vriendin om zie gaan, als trigger-point te laten bestaan in mezelf, welke een emotie van verdriet triggert om het feit dat ik wegga uit dit huis in de natuur waarin x en ik een jaar samen geleefd hebben, met in het begin een eventuele kinderwens, waarmee de kans om hier een gezinnetje te ‘stichten’ voorbij gaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van mezelf als plaatje in een gelukkig gezinnetje met een kindje in een huis in de natuur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit plaatje van een gelukkig gezinnetje met een kindje in een huis in de natuur te creeren als zijnde iets dat ik wil bereiken en me hierdoor de hele tijd te laten afleiden van hoe ik leef in het moment, alleen, zonder gezinnetje, wonend in een huis in de natuur met plek voor een eventueel gezinnetje.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik een gezinnetje wil terwijl dit niet echt is wat ik wil, maar zonder het gezinnetje ervaar ik mezelf als eenzaam, niet ziende dat dat komt doordat ik eerst geloof dat ik een gezinnetje moet/wil stichten, wat niet lukt, om me vervolgens af te scheiden van het plaatje van het gezinnetje, uit angst voor het gevoel van gemis van een gezinnetje wat niet wil lukken, waarin deze afscheiding juist het gemis van mezelf veroorzaakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zoveel te participeren in conflict door backchat in de aanwezigheid van x, dat ik alleen nog maar onze backchat zie, om vervolgens verdrietig te worden als ik zie hoe ontspannen x met kleine kinderen omgaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren door het feit dat ik zoveel in backchat participeer in aanwezigheid van x, waarmee ik mezelf afscheid van mezelf hier in het moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat x en ik geen kindje krijgen doordat ik niet ‘op tijd’ de backchat kan stoppen in mezelf en er aldoor conflict is, wat geen situatie is om een kindje in op te voeden,  in plaats van in te zien dat de backchat wellicht ontstaat doordat ik mezelf in een situatie in een gezinnetje probeer te proppen terwijl ik geen kindje geboren wil laten worden maar mezelf als Leven in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat het me niet lukt mezelf als Leven geboren te laten worden in het fysiek, wat ik probeer af te dekken met een kindje geboren laten worden, zodat ik een situatie creeer waarin ik afleiding heb van dan wel geen tijd heb voor het proces om mezelf geboren te laten worden in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een kindje als afleiding te willen gebruiken voor de angst van mezelf om te falen in het proces om een en gelijk als mezelf als Leven te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik kan falen in het proces om een een gelijk als mezelf als Leven te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat falen echt is, in plaats van in te zien dat falen voortkomt uit een projectie in/als de mind in de toekomst, waarin ik een doel denk te moeten halen, en als dat niet lukt, ervaar ik een emotie van falen; in plaats van Hier te zijn in ieder moment, gelijk als mezelf in dit moment in plaats van mezelf vergelijkend met een plaatje in de toekomst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te vergelijken met een plaatje wat ik van mezelf creeer in de toekomst, waardoor ik altijd een ervaring van falen ervaar als ik niet voldoe aan mijn eigen gecreeerde mind-beeld.

Als ik mezelf zie participeren in een neiging tot afscheid nemen, dan stop ik, ik adem. Ik zie waar ik afscheid van wil gaan nemen, en zie vervolgens in mezelf waarom ik me van datgene waarvan ik afscheid denk te moeten nemen, heb afgescheiden. Ik pas zelf-vergevingen toe op dat wat ik hierin tegenkom, en adem. Ik maak mezelf gelijk aan datgene waarvan ik afscheid wil nemen, totdat ik me niet langer afgescheiden ervaar van aspecten die ik gekoppeld heb aan het leven in dit huis waaruit ik weg ga.

Ik sta mezelf niet toe met een ervaring van afscheid nemen/afscheiding te vertrekken uit dit huis. Als een onderwerp me niet duidelijk wordt, ga ik hierover schrijven.

Ik verbind mezelf met mezelf door te stoppen met afscheid nemen in/als afscheiding van mezelf.

Als ik mezelf zie participeren in een emotie angst om te falen, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik alleen een angst om te falen kan creeren als ik iets van mezelf verwacht in/als de mind. Ik zie in mezelf wat ik van mezelf verwacht en pas hier zelfvergevingen op toe. Ik Adem. Ik ben Hier en pas mezelf toe hier in het moment.

http://eqafe.com/free

Geef een reactie

