Dag 43 – Weggaan en relaties

Relaties creeren een consequentie van het maken van een beslissing van weggaan of niet weggaan. Als er geen relaties gevormd worden in/als de mind, welke beklemmend, niet passend, nouja noem maar op, zijn dan wel worden, is er geen reden om weg te gaan. Waarheen namelijk? De mind in? Als we geen relaties meer vormen in als de mind zijn we Hier, en weggaan zou dan een beetje vreemd zijn. Alleen de mind in als iedereeen Hier is, dat is niet zo aantrekkelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een relatie in/als de mind aan te gaan, waardoor ik zelf op een gegeven moment wegga uit deze relatie of dat een ander weggaat uit deze relatie in/als de mind, aangezien de relatie in/als de mind altijd frictie gaat geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren van het steeds weggaan uit relaties in/als de mind, dan wel van mijzelf, dan wel van de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb moe te zijn van het weggaan in/als/uit relaties in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb moe te worden van mij eigen gewauwel over relaties, in plaats van in te zien dat relaties in/als de mind datgene is waar we allemaal in ons leven in zijn vastgelopen door ongelijkheid van het leven in/als de mind in polariteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb net te doen alsof het niet zo erg is hoe ik en anderen misbruikt zijn in en misbruik hebben gemaakt van relaties in/als de mind, wat een excuus is van de mind om er niet in te hoeven zien door het te bagetaliseren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn te verdwijne zonder relaties in/als de mind, in plaats van in te zien dat ik juist verdwijn in relaties in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb emoties als verdriet die gekoppeld zijn aan relaties in/als de mind, niet direct zelf te vergeven of zelfvergeven heb, waardoor de emoties niet weggaan maar ik zelf wegga, de (emoties van) de mind in.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de emoties van de mind in te gaan waardoor er een relatie met/in/als de mind blijft bestaan, en ik dus niet weg hoef uit mijn eigen mind, ter bescherming van het weggaan uit relaties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te beschermen tegen het weggaan uit relaties door in emoties als verdriet in de mind te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het weggaan uit relaties in stand te houden door weg te gaan in emoties als verdriet in/als de mind, wat een situatie creeert die het verdriet kan opheffen door het vormen van een relatie in/als de mind, die vervolgens weer verbroken moet worden en er dus wordt weggegaan uit de relatie in/als de mind, en er weer een relatie met/in/als de mind wordt gecreeerd door te participeren/weg te gaan in emoties als verdriet in de mind uit bescherming tegen het weggaan, etc.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een kringetje van weggaan in/uit relaties te creeren, ondertussen wachtende tot de emoties als verdriet ‘vanzelf’ weggaan.

Als ik mezelf zie participeren/zie weg gaan in emoties als verdriet, voortkomend uit het weggaan in/uit relaties, dan stop ik, ik adem. Ik vergeef mezelf de emotie en de gedachtes die ik eraan gekoppeld heb. op deze manier zullen de emoties en gedachtes ‘weggaan’ doordat ik ze actief stop en zelf vergeef, en hoef ik zelf niet weg te gaan de mind in, of weg te gaan uit relaties die ik eerste gecreeerd heb om de emotie als verdriet op te heffen. Ik sta mezelf niet toe een nieuwe relatie in/als de mind te creeren ter opheffing van het verdriet of ter bescherming van het opnieuw weggaan uit relaties.

In plaats daarvan, breng ik mezelf Hier door de emoties Hier te brengen en zelf te vergeven.

Ik verbind mezelf met mezelf door mezelf Hier te brengen door de emoties als verdriet, gekoppeld aan het weggaan in/als relaties in/als de mind, te stoppen en zelf te vergeven.

Geef een reactie

