Dag 72 – Blanco en teleurstelling

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de hele dag onderwerpen voorbij te zien komen in mijn hoofd zonder er eentje op te schrijven om over te gaan bloggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het geen onderwerp hebben een nogal suf onderwerp te vinden om een blog over te schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb blanco in het hoofd te ervaren terwijl ik weet dat er meer dan voldoende onderwerpen/structuren in mij aanwezig zijn om uit te schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het wel lekker te vinden heel even blanco te ervaren in het hoofd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me schuldig te voelen dat ik blanco ervaar in het hoofd en geen belangrijk onderwerp heb om uit te schrijven terwijl het niet zo is dat ze er niet zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een onderwerp als belangrijk of onbelangrijk te definieren, wat een definitie is in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen zin te hebben om een blog te schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb na de verhuizing met het vele fysieke werk, moeite te ervaren om weer in een soort van ritme met het werken op de computer te komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ontevredenheid te ervaren over het blog schrijven van vandaag en de afgelopen paar dagen, wat voortkomt uit minder tijd om de blogs te schrijven.

Ik stel mezelf ten doel om een onderwerp die overdag voorbij komt op te schrijven, zodat ik er eventueel ’s avonds een blog over kan schrijven als er geen ander punt op dat moment naar voren komt.

Ik stel mij ten doel om de ontevredenheid en het schuldgevoel in/als de mind te stoppen, aangezien het oordelen zijn in/als de mind over het blog schrijven zoals ik dit doe in het moment. Ik zie dat ik aan het oefenen ben in het effectief blog schrijven, zowel met veel als weinig tijd beschikbaar. Dit geeft verschillende blogs die niet altijd voldoen aan mijn perfectionisme in/als de mind, waarin ik minder controle uitoefen over hoe een blog eruit moet zien volgens mijzelf als de mind.

Ik stel mijzelf ten doel om ieder blog in het moment naar beste kunnen te schrijven, zodat ik geen tevredenheid en schuldgevoel ervaar; en als het niet naar beste kunnen geschreven is pas ik hier zelfvergevingen op toe, evenals op de ervaring van ontevredenheid en schuldgevoel, zodat ik mezelf de volgende keer kan corrigeren. Ik realiseer me dat schuldgevoel en een ervaring van ontevredenheid niets toevoegt aan het effectief blog schrijven.

Ik stel mijzelf ten doel het werken op de computer in te passen in de dagelijkse bezigheden en af te wisselen met de praktische fysieke klussen die gedaan moeten worden in en om het huis.

Ik geef mezelf de tijd om te wennen aan de nieuwe woonsituatie en leefsituatie, waarin ik in het begin wellicht minder werkzaam ben op de computer dan ik zou willen. Ik realiseer me dat de situatie een grote verandering is en ik realiseer me tevens dat ik deze week heel effectief een situatie hier in de nieuwe woonomgeving ben doorgewandeld met behulp van het blog en een brief schrijven, welke het toepassen is van de tools in de praktijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb altijd ontevredenheid over mezelf te ervaren, wat ik ook doe, welke voortkomt uit het creeren van een plaatje in/als de mind van hoe ik zou moeten zijn, waar ik vervolgens niet aan voldoe.

Ik stop met het teleurstellen van mezelf door te stoppen met mezelf te vergelijken met een plaatje van mezelf in/als de mind.

Ik verbind mezelf met mezelf door te stoppen met het creeren van plaatjes in/als de mind van hoe ik zou moeten zijn en druk mezelf uit in het moment zoals ik ben in het moment in/als de adem , waarin ik gelijk ga staan als mezelf als de mind zoals ik ben in het moment.

Ik stel mezelf ten doel mezelf gelijk te maken in/als de mind zoals ik ben in het moment, in plaats van mezelf altijd groter of kleiner, meer of minder te zien dan dat de expressie die ik ben in het moment.

www.desteniiprocess.com

www.desteni.net

www.eqafe.com/free

www.equalmoney.org

Geef een reactie

