Dag 77 – Leven in polariteit als potentiaal om me weg te houden bij Zelf als Leven als potentieel

Al jaren zie ik een patroon gemanifesteerd in mijn darmen, waarin het op en neer gaat tussen ‘goed en slecht’ met mijn darmen, oftewel verkrampt en geobstipeerd tot rustig-normaal tot verkrampt en iets te snel, het bekende patroon van een spastische darm. op het moment van schrijven realiseer ik me dat dit de wisseling in energie is van negatief naar neutraal naar positief en terug naar negatief. Hierin heb ik een angst gecreeerd voor het weer terug gaan naar negatief als verkrampt en geobstipeerd, en dus ga ik van tevoren al inhouden. Op deze manier heb ik mezelf eigenlijk stil gelegd, uit/in angst voor de energie die me leeft, en zonder gereedschap van zelfvergeving en zelfcorrectie blijf ik dus stil zitten/liggen/liegen in deze angst. Waardoor mijn darmen ook gaan stil liggen, welke mij nog meer in deze verlamming houdt.

Een angst om het fout te doen en een angst om er niet meer uit te komen. Een ongeloof in het werkelijk in staat zijn om mezelf hieruit te halen, of liever gezegd om hierin op te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren in het ongeloof in het werkelijk in staan zijn om hierin op te staan als mezelf als leven en te stoppen met participeren in de stroomwisselingen van energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn nooit meer op te staan als ik de stroomwisselingen in mezelf stop, aangezien dit het enige is waarin ik nog beweeg, in plaats van in te zien dat ik de stroomwisselingen niet stop als stil leg, wat ik gedaan heb en ervaren heb als mezelf stil leggen, maar dat ik mijn participatie, mijn deelname aan deze energiestroom stop zodat ik zelf in/als de adem op kan staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf stil te leggen in/als de stroom van energie, zonder gereedschap voor handen te hebben om mezelf als zelf te bewegen, en dus heb ik een ervaring opgebouwd van (angst voor) dit stil leggen in/als de energiestroom zonder nog te kunnen bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn zelfvertrouwen compleet te ondermijnen door het stilleggen van mezelf als energiestroom zonder mezelf te kunnen ondersteunen met gereedschap om mezelf als zelf te bewegen, aangezien dit gereedschap als zelfvergeving en zelfcorrectie niet voor handen was/niet in zicht was/niet ooit als mogelijkheid overwogen is door mijzelf of iemand om mij heen tot voor kort.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysiek uitgebreid ondersteund te hebben maar mijzelf als mind niet gezien heb als bepalende factor, waardoor de fysieke ondersteuning steeds in het niet valt en ik het vertrouwen in mezelf, al dan niet met behulp van de ondersteunende middelen, steeds meer verloren ben en ik mezelf steeds verder weg zag glijden, terwijl ik er alles aan deed wat ik voor handen had om het fysiek te ondersteunen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren om het feit dat ik er alles aan gedaan heb om mezelf fysiek te ondersteunen en desondanks mezelf steeds verder weg zag glijden in de krampen van mijn darmen doodat ik mijzelf als mind niet als bepalende factor heb gezien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wel gezien en geweten te hebben dat ik de fysieke klachten zelf creeer, voortkomend uit doorgegeven familiepatronen, maar niet in staat was om hierin op te staan, waarin ik een ongeloof had en nog steeds heb dat het me lukt om de fysieke klachten te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongeloof in mezelf te ervaren in het stoppen van mezelf in/als fysieke klachten, in plaats van in te zien dat ik er niet in hoef te geloven, wat voortkomt uit oude programmeertaal: ‘je moet er wel in geloven  anders werkt het niet; als je erin gelooft dan komt het go(e)d (?!)’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik ergens in moet geloven om het te manifesteren, en aangezien ik er niet in geloof lukt het me niet om te manifesteren, geloof ik, en dus zit ik vast in het geloof en ongeloof van het Gods-systeem, heen en weer geslingerd tussen geloof en ongeloof, en dan vooral geloof uit angst dat het me zonder geloof niet gaat lukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als lukken als geluk afhankelijk te maken van geloof, in plaats van in te zien dat hierin geluk afhankelijk is van God en Geld, en als ik dus niet geloof heb ik geen geld, maar aangezien ik wel een van de gelukkigen ben die geboren is met geld, heb ik dus toch wel geld, maar geen geluk als lukken van wat ik zie in mezelf als potentieel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik dit geld zelf gecreeerd heb, in plaats van in te zien dat ik gewoon een van de gelukkigen ben die geboren is met geld voldoende om van te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te geloven dat ik mezelf als potentieel als leven kan manifesteren, waarin ik me afvraag of manifesteren hierin niet als creeren staat geschreven, potentieel als potentiaal, en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik mezelf moet manifesteren als creeren wat creatie als energiepotentiaal inhoudt, wat me niet gelukt is, en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat het me niet lukt om op te staan als Zelf als Leven in/als de Adem als potentieel aangezien ik dit in/als de mind gekoppeld heb aan manifestatie/creatie in/als energie, in plaats van in te zien dat ik mezelf niet hoef te manifesteren als creeren als energie, maar dat ik stop met participatie in/als energie-manifestatie/-creatie, waardoor ik in/als de adem op kan staan; Adem voor Adem, Breath by Breath.

Ik stel mezelf ten doel mezelf als geloof en ongeloof onder ogen te zien, te stoppen en zelf te vergeven, zodat ik in/als de Adem op kan staan in/als Zelf als Leven.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te zien wie ik geworden ben in/als energie, bewegend op de stroomwisselingen van negatief naar neutraal naar positief en weer terugvallend naar negatief, zodat ik mezelf kan stoppen met participatie in/als energie door mezelf als energie te vergeven en te corrigeren in het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel te zien hoe ik het bewegen op deze stroomwisselingen manifesteer en gemanifesteerd heb in het fysiek in het spierweefsel van de dikke darm, zodat ik mezelf in/als het fysiek in/als darmspierweefsel vrij kan maken van de onderdrukking van de emoties en gevoelens opgeslagen in dit darmspierweefsel, waarin de emoties en gevoelens voortkomen uit gedachten in/als polariteit die ik, uit angst om in te zien, onderdrukt heb en hierdoor heb gemanifesteerd in het fysiek, aangezien deze gedachten als energie ergens heen moeten als ik ze niet inzie en zelfvergeef.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen gedachten in/als polariteit, waardoor ik mezelf als gedachten heb onderdrukt en als emoties en gevoelens heb gemanifesteerd in/als het fysiek in het darmspierweefsel, waar het vervolgens mijzelf als Leven opnieuw gaat onderdrukken door te reageren op gelijke of polariserende patronen die worden aangetrokken door het aanwezig zijn van/in deze gedachtenpatronen als energie.

Ik stel mezelf ten doel te zien welke gedachtenpatronen ik onderdrukt en gemanifesteerd heb in het fysiek  als gevoelens en emoties, door te stoppen met participatie in/als gevoelens en emoties en deze uit te schrijven en zelf te vergeven, waarin ik mezelf als deze gedachtenpatronen als participatie in deze gedachtenpatronen kan stoppen en zelfvergeven, waardoor ik stop met het aantrekken en creeren van gelijke en polariserende energieen waardoor ik mijn leven laat bepalen, zodat ik zelf op kan staan als leven en mezelf als Leven in/als de Adem kan bewegen.

www.desteniiprocess.com

www.equalmoney.org

Did you know?

Geef een reactie

