Dag 84 – Lekker suf

Ik ga na werk naar de Gamma voor waterdichte tape; zoek nog wat anders uit, een plank, waar ik vrij lang mee bezig ben; bij de kassa klopt de prijs niet, dit wordt gecorrigeerd, duurt even, personeel erbij, ik kom thuis, kan nog net het konijnenhok waterdicht maken, wie weet gaat het regenen, waar is de tape……waar is de tape? Bij de kassa in de Gamma!

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb opgeslokt te worden door de bezigheden bij de kassa in/als de mind, waardoor ik niet aanwezig ben en zie dat ik niet alle aankopen bij me heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen dat ik de tape bij de Gamma heb laten liggen terwijl ik alles zo goed voor mekaar had als zijnde net in elkaar kon zetten voordat er eventueel regen komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het dom te vinden van mezelf dat ik datgene waar ik voor kom bij de Gamma laat liggen door een focus op iets wat ik in/als de mind leuker vind dan de rol tape, en dus al mijn aandacht opslok op het leukere als opslokken van wat fysiek nodig is in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het lekker suf en dom te vinden om de rol tape te vergeten bij de kassa, suf als versuft in the mind en lekker als lekker bezig met ‘iets leuks’ als afleiding in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vanochtend nog tegen een klant te zeggen dat ik dat weleens in de supermarkt doe, dat ik datgene waar ik voor kom vergeet te kopen, om vervolgens direct te manifesteren wat ik als grapje uitspreek diezelfde dag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een grapje uit te spreken als onschuldig, zonder in te zien dat ik met mijn woorden de consequenties creeer in de realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wel te weten maar nog steeds niet echt te zien hoe woorden creeren in realiteit, waardoor ik niet voorzichtig genoeg ben met woorden en denk dat het ‘wel mee zal vallen’, wat inderdaad waar is, het valt mee in/als de mind, ik val mee in/als de mind in de mindval als ik niet consequent in mijn woorden ga zien en in plaats daarvan consequentiescreeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb consequenties te creeren met mijn woorden in nonchelance gelovende dat het onschuldig is in dit voorbeeld, terwijl ik weet dat als het in dit voorbeeld gebeurt, gebeurt het ook op grote schaal, en is het niet onschuldig meer als ik zie wat er allemaal gezegd word, waarin ik nog steeds participeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in het spreken en creeren in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel in mijn woorden te zien in ieder moment, en als ik zie dat ik het vergeet door afwezig te zijn in participatie in/als de mind pas ik zelfvergevingen toe waarna ik mezelf corrigeer in het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel bij de kassa aanwezig te zijn in/als de adem en de aankopen in deze aanwezigheid in/als mezelf in te pakken, in plaats van mijn aandacht af te laten leiden door iets leuks in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel mezelf direct te corrigeren in het fysiek door aanwezig te zijn in iedere adem en zodra ik bemerk dat ik weg ben in de mind, mezelf direct hier te halen en te zien waar ik mee bezig ben; alleen als ik het Hier zijn fysiek maak door fysieke correctie kan ik werkelijk veranderen en iedere kleine gebeurtenis zoals boodschappen doen bij de supermarkt is een gelegenheid voor zelfcorrectie.

          Gemanifesteerde consequenties           

One thought on “Dag 84 – Lekker suf

  1. Mike Lammers zegt:

    Het is in de kleine dingen dat we zien hoe we bestaan…
    Coole observatie

Geef een reactie

