Dag 85 – Razende Roelie op zoek naar bevestiging – Aardig gevonden willen worden

Ik zag mezelf vandaag een tijdje razen in de mind, backchat projecterend in de mind op een ander (in de mind); ergens nog gelovende dat ik iets zag wat over die ander gaat. uiteindelijk kon ik zien dat datgene wat ik projecteer over mezelf gaat, en hoe ik dit zelf gecreeerd heb door mezelf terug te houden in expressie in weerstand, waarna ik direct ging twijfelen aan mezelf, en om mezelf uit die twijfel in/als de mind te halen wilde ik bevestiging van die ander, gelovende dat die ander misschien wel boos was op mij en daarom geen bevestiging gaf, waarin ik zelf in eerste instantie geen bevestiging had gegeven als reactie op die ander, in weerstand op het teveel bevestiging geven van de ander in/als de mind. Dit alles door een paar sms-jes heen en weer en het bij mezelf houden, waardoor ik in zelf kon zien zonder de ander ‘lastig te vallen’. En na het in zelf zien kwam de ‘bevestiging’ als een antwoord in sms lol.

Ik kan zien hoe ik de ander steeds bevestig omdat ik zelf bevestiging nodig heb en aardig gevonden wil worden, wat ik verwacht gevonden te worden als ik die ander bevestig.

Zijn we dan bij het karakter van ‘Aardig gevonden willen worden?’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb aardig gevonden te willen worden door iemand buiten mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf niet aards als fysiek te zijn waardoor ik het nodig heb om aardig gevonden te willen worden door een ander buiten mezelf als (be)vestiging van mezelf op aarde in het fysiek, waarmee ik mezelf juist meer en meer afscheid van mezelf in/als het fysiek en mezelf juist (be)vestig in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te (be)vestigen in/als de mind door aardig te doen en/om aardig gevonden te willen worden in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb van aardige mensen te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat sommige mensen altijd aardig zijn, in plaats van in te zien dat zij ook alleen maar in een karakter participeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik zelf niet aardig (genoeg) ben, wat op zich zo is als aardig gezien wordt als aards als aanwezig in/als het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het mezelf niet aardig vinden te zien als een oordeel in plaats van een fysieke benoeming van de realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de fysieke benoeming van de realiteit als oordeel te zien, waardoor ik de realiteit niet fysiek durf te benoemen en in plaats daarvan probeer om aardig te doen en/om aardig gevonden te willen worden door het sparen van de ander zijn/haar gevoelens en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met aardig doen gevoelens en emoties in/als de mind te sparen, waarin ik dus eigenlijk een soort van credit aan het sparen ben voor barre tijden zonder in te zien dat ik mezelf en de ander weg houd van mezelf als aarde als fysiek Hier aanwezig in eenheid en gelijkheid op Aarde, en in plaats daarvan mezelf afhankelijk houd in/als de mind en zo mijn eigen kredietcrisis creeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door te sparen in/als de mind mijn eigen kredietcresis creeer, en daarmee de kredietcrisis in de wereld in stand houd.

Als ik mezelf aardig zie doen om gevoelens en emoties van een ander en/of van mezelf te sparen, dan stop ik, ik adem. Ik zie in mezelf waarom ik wil sparen, waar ik bang voor ben door het schrijven en toepassen van zelfvergevingen en zelfcorrecties. In de adem kan ik spreken en is het niet nodig om te sparen aangezien ik in gelijkheid als mezelf als Leven een ander en/als mezelf geen tekort kan doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb aardig te doen als sparen in/als de mind uit angst om tekort te komen.

Ik zie in mezelf of ik mezelf of de ander werkelijk fysiek tekort doe. Als dit niet zo is, dan gaat het om een tekortkoming in/als de mind. Ik pas zelfvergevingen toe op de tekortkoming in/als de mind, en ga eventueel schrijven om mezelf te zien in deze tekortkoming zodat ik mezelf kan bevrijden van de tekortkoming als beperking in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel een en gelijk als het fysiek als de aarde te worden door mezelf te zien in de woorden die ik schrijf en mezelf te vergeven en corrigeren in/als het fysiek,  zodat het verlangen naar aardig gevonden worden door iemand buiten mezelf niet langer nodig is.

Ik stel mezelf ten doel aanwezig te zijn in mijn fysiek en mezelf in het fysiek in/als de Adem te bewegen, en in deze beweging de dingen op te pakken die gedaan moeten worden waarin ik mezelf hier op aarde breng in de praktische zaken die gedaan moeten worden.

One thought on “Dag 85 – Razende Roelie op zoek naar bevestiging – Aardig gevonden willen worden

  1. […] Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te hopen op een smsje van x zodat ik weet  ‘oh gelukkig,  hij vindt me nog aardig’ en dus de beademing kan blijven bestaan door aardig gevonden te worden. […]

Geef een reactie

