Dag 86 – Verongelijking in plaats van een en gelijk als zelf als Alle Leven

Ik ervaar verongelijking bij het lezen van een blog van een Aardelfs Reis naar Leven waarin de ouder zijn eigen angst/zelfinteresse blijft verdedigen ten koste van gelijkheid ten opzichte van het kind terwijl er een mogelijkheid is en die ook geboden wordt door het kind om de situatie in gelijkheid in te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verongelijking te ervaren bij het lezen van tekst over het verdedigen van eigen interesse ten koste van gelijkheid in leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boosheid te ervaren over het feit hoe zogenaamd ‘het eigen kind‘ zo hoog staat, maar als het erop aankomt deze gewoon wordt verraden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het verraad van Leven persoonlijk te ervaren als verraad van een kind door een ouder, in plaats van in te zien dat de mind als overleving in zelfinteresse in/als energie altijd het Leven zal verraden, wie het ook is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het verraad van Leven persoonlijk te ervaren, waarin het persoonlijk ervaren eveneens het ervaren is van het kwetsen van gevoelens dus van het kwetsen van de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de verongelijking als verraad door de ander te beschouwen, in plaats van in te zien dat ik mezelf heb verraden door gelijk te gaan staan aan het verraad van de ander=de mind door niet op te staan in situaties van ongelijkheid en gelijk te gaan staan als zelf als leven in eenheid en gelijkheid en te spreken in/als zelfexpressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boosheid te ervaren op personen die leven verraden ten opzichte van de mind als zelf-interesse als gedachten, gevoelens en emoties, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te zijn op mezelf als verraad van mezelf als leven in gelijkheid en hierin als verraad van alle leven in gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet gelijk te gaan staan aan de ander die in ongelijkheid spreekt en/of handelt uit verdediging van gedachten, gevoelens en emoties als zelfinteresse, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet gelijk te gaan staan als mezelf als de ander=de mind handelend en sprekend ter verdediging van gedachten, gevoelens en emoties als zelfinteresse, en zolang ik niet gelijk ga staan aan de zelfinteresse in mezelf kan ik er niet in opstaan en dus hoef ik niet te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te beletten om op te staan in/als mezelf in gelijkheid aan zelfinteresse in verdediging van gedachten, gevoelens en emoties waarin ik dus een situatie in stand houd in mezelf waarin ik niet hoef te veranderen en dus kan blijven deelnemen in gedachten, gevoelens en emoties in zelfinteresse, welke zich uit in het boos worden op anderen die dit ten toon spreiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit boos worden op anderen die ongelijkheid in zelfinteresse ten toon spreiden in stand te willen houden, zodat ik me beter kan voelen dan die zogenaamde anderen doordat ik geloof dat ik dat niet zo doe, en door me beter te voelen creeer ik positieve energie in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb positieve energie in/als de mind te genereren ten koste van mezelf als Leven (en dus ten koste van Alle Leven) door boosheid te creeren geprojecteerd op de ander die spreekt/handelt in zelfinteresse in ongelijkheid.

En dus doe ik precies hetzelfde als degene waar ik boos op word: energie genereren in/als de mind ter overleving in/als de mind, uit angst om dood te gaan als ik als de mind stop als energie.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met boos worden op de ander of andere emoties van verongelijking te genereren in mezelf; als ik emoties van verongelijking in mezelf voel opkomen dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik een situatie aan het creeren ben waarin ik participerend in emoties van verongelijking mezelf als mind als emoties als zelfinteresse in stand wil houden en dus niet wil veranderen.

Ik stel mezelf ten doel gelijk te gaan staan aan mezelf als zelfinteresse als emoties van verongelijking in/als de mind in zelfinteresse met als enige doel het overleven in/als de mind door het creeren van positieve energie; alleen als ik gelijk ga staan aan mezelf als emoties van verongelijking in zelfinteresse, welke ik geprojecteerd zie in de ander, kan ik hierin opstaan in eenheid en gelijkheid als mezelf als Leven als Alle leven.

Ik stel mezelf ten doel alle gedachten gevoelens en emoties die ik mezelf zie projecteren op de ander terug naar zelf te halen, in te zien, uit te schrijven, zelf te vergeven en mezelf te corrigeren in/als het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel mijn persoonlijke ervaringen uit te schrijven en zelf te vergeven zodat ik mezelf kan corrigeren tot Leven in het fysiek in eenheid en gelijkheid.

Ik stel mezelf ten doel mezelf als mind als energie te stoppen door te schrijven, zelf te vergeven en zelf te corrigeren wie ik geworden ben in/als de mind als overlevingsmechanisme, waarin ik mezelf als Leven in/als de Adem kan gaan zien waardoor ik als de angst om dood te gaan als energie in/als de mind zal afnemen en uiteindelijk zal stoppen te bestaan.

Geef een reactie

