Dag 97 – Ik wil niet leven = een karakter!

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik niet wil leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te identificeren met het ‘ ik wil niet leven’ karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor het ik wil niet leven karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik het ik wil niet leven karakter ben, en dat ik dus niet wil leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb buiten mezelf naar leven te gaan zoeken omdat ik geloof dat ik zelf niet wil leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb relaties aan te gaan met mensen als reden om te leven, als katalysator om mezelf in beweging te krijgen omdat ik geloof dat ik zelf niet wil leven en dus een katalysator nodig heb om te leven en me te kunnen bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien dat ik wil niet leven een karakter is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ander verantwoordelijk te maken voor mijn leven omdat ik geloof dat ik zelf niet wil leven, in plaats van in te zien dat ik ‘ ik wil niet leven’  als een karakter heb gecreeerd ter bescherming van mezelf in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nooit verder te hebben gekeken waar dit ‘ ik wil niet leven’  op gebaseerd is, aangezien ik geloof dat ik het ‘ ik wil niet leven’  karakter ben, waardoor ik niet verder durf te kijken uit angst dat ik in dit ‘ ik wil niet leven’  zal blijven hangen en dit eventueel zou uitvoeren in realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vast te houden aan een relatie uit angst voor het ik wil niet leven karakter en mezelf en de ander hiermee gevangen te houden in een relatie in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te spreken over zelf leven maar dit niet in praktijk te kunnen brengen/leven doordat ik niet zie hoe ik mezelf vasthoud in dit karakter in/als de mind, en dus blijft het bij kennis en informatie welke geen levend voorbeeld is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf geen kans te geven een relatie te starten met iemand met wie ik werkelijk gelijk kan staan aangezien ik zelf niet gelijk als zelf sta maar mezelf vasthoud aan het ik wil niet leven karakter en hieruit voortkomend aan de ander of aan de relatie om mezelf in leven in beweging te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat mensen in een relatie niet alleen staan en mensen alleen wel, waaraan ik gekoppeld dat ik in een relatie niet alleen hoef te staan en dus feitelijk een relatie zoek als uitvlucht van dit alleen staan uit angst voor het ‘ ik wil niet leven karakter’, wat geen zelfoprecht startpunt is, en waardoor ik tevens verdriet en verongelijking en mezelf als minder ervaar als ik niet in een relatie ben, wat de meeste tijd zo is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als minder te ervaren als ik niet in relatie ben, in plaats van in te zien dat de mind dit omdraait, dat ik juist ‘ in relatie’  in als de mind niet gelijk sta als zelf en dus altijd een minder of meer ervaar in polariteit in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel deervaringen van paniek en somberheid en zinloosheid die ik ervaar zodra ik in dit ik wil niet leven karakter participeer, te stoppen en zelf te vergeven. Ik sta mezelf niet toe te verdwijnen in deze emoties in/als de mind of ze weg te duwen als onderdrukking; in plaats hiervan adem ik in de emotie totdat deze verdwijnt. Indien nodig pas ik zelfvergevingen toe op de ervaringen in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met mezelf en de ander te manipuleren met het ik wil niet leven karakter; in plaats hiervan haal ik mezelf terug naar hier in/als de adem zodra ik mezelf zie klampen aan een ander of aan een relatie; in/als de adem realiseer ik me dat ik in een karakter participeer, dat dit niet is wie ik ben, dat ik er gewoon in kan zien aangezien het karakter alleen macht over mij heeft als ik geloof dat ik dit karakter ook ben en dat ik juist door er niet in te zien het karakter macht geef over mij; zolang ik ervoor wegloop hobbelt het karakter vrolijk, ofwel niet-vrolijk, met mij mee.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken hoe ik dit ik wil niet leven karakter in leven heb geroepen in plaats van een en gelijk als zelf te leven door het uitschrijven van de herinneringen als structuren als dit ik wil niet leven karakter.

www.desteniiprocess.com

www.desteniiprocess.com/courses/relationships

www.equalmoney.org

www.eqafe.com

www.desteni.net

One thought on “Dag 97 – Ik wil niet leven = een karakter!

Geef een reactie

