Dag 104 – Communicatie in Gelijkheid

Ik zie tijdens wat sms-jes heen en weer dat ik het gedrag waar ik ongelijk aan ga staan in de ander, zelf ga vertonen als ik er ongelijk aan blijf staan, en dus maak ik me gelijk aan het gedrag van de ander=de mind, in plaats van een en gelijk als zelf te gaan staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van de ander=de mind, en hierin  gelijk aan de ander= de mind te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me in deze afscheiding beter te voelen dan de ander=de mind, waarin ik een polariteit als beter-slechter creeer in mezelf welke zich afwisselend zal manifesteren en welke ik zal gaan gebruiken als manipulatie in/als de mind om me steeds weer beter te voelen en niet slechter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van de ander=de mind voortkomend uit boosheid dat de ander=de mind niet met me wil communiceren in gelijkheid, en in deze afscheiding ga ik dus uit mezelf en dus ben ik ongelijk als zelf en kan ik dus niet in eenheid en gelijkheid communiceren, wat de werkelijke reden is van mijn boosheid, dat ik niet wil/kan communiceren in eenheid en gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af gewezen te voelen door de ander=de mind, waardoor ik me afscheid van de ander=de mind, en hierin mezelf als de ander=de mind afscheid van mezelf als leven en als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren dat ik me heb afgescheiden van mezelf in/als de mind en als leven, en dus probeer ik dit op te vullen in communicatie met de ander=de mind, wat geen communicatei is in eenheid en gelijkheid en dus zal het geen heling als eenheid en gelijkheid brengen, oftewel een verloren zaak bij voorbaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het bij voorbaat op te geven te communiceren in gelijkheid omdat ik geleerd heb dat in afscheiding van mezelf communicatie in gelijkheid niet mogelijk is en aangezien ik alleen maar weet hoe ik in/als de mind in ongelijkheid kan communiceren, zie ik geen zin hierin en dus heb ik er bij voorbaat al geen zin in.

Ik stel mezelf ten doel de relatie met mezelf tot stand te brengen door het toepassen van het dagelijks schrijven van zelfvergevingen en zelfcorrecties, zodat ik de afscheiding in mezelf kan stoppen. Ik beoefen deze correcties dagelijks in het spreken zoveel als mogelijk in/als de adem. Deze relatie van eenheid en gelijkheid met mezelf wordt/is het uitgangspunt voor een eventuele relatie met een ander in eenheid als zelf en hierin in gelijkheid als de ander.

Ik stel mezelf ten doel geduld te hebben met mezelf en de ander in dit proces.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken of een ander werkelijk wil communiceren in gelijkheid of dat ik de gaten loop te vullen voor de ander; ik sta mezelf niet toe gaten te vullen voor de ander uit angst om alleen te staan, en hiermee dus mijn eigen gaten met de ander te vullen lol. In plaats hiervan focus ik op mezelf in het proces van zelfcorrectie, ik zie wie hierin met mij wil wandelen en wie niet wil veranderen laat ik gaan zonder oordeel.

Geef een reactie

