Dag 119 – Wie ben ik in de kleine momenten van benadering?

Ik ben geirriteerd door een telefoontje van x tijdens werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geirriteerd te zijn door een telefoontje van x tijdens werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te ergeren dat ik geirriteerd ben door een telefoontje van x op werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet exact te zien waardoor ik geirriteerd ben als reactie op een telefoontje van x op werk, wat me ergert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te ergeren dat ik niet exact zie waardoor ik me irriteer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me gestoord en achtervolgd te voelen door het telefoontje van x op werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden als hij me in de gaten houdt op facebook.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat een ander me in de gaten kan houden, in plaats van in te zien dat ik alleen mezelf in de gaten van het bewustzijn kan houden als reactie op een aandacht van x.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in de gaten van het bewustzijn te houden door aandacht van de ander=de mind, waarin ik me in de gaten van het bewustzijn schuil probeer te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard dat ik me schuil probeer te houden in de gaten van mijn bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kortaf te reageren op het telefoontje van x doordat ik me probeer schuil te houden in de gaten van het bewustzijn, in plaats van te antwoorden in/als de adem, constant, onafhankelijk van wie er wanneer belt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet op te willen nemen als x belt en dit toch te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de telefoon op te nemen uit een gevoel van schuld bij voorbaat als ik het niet doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een schuldgevoel bij voorbaat te creeren, wat een schuldgevoel moet zijn in/als herinnering wat ik mezelf nog niet heb vergeven, waardoor ik de telefoon opneem terwijl ik het niet wil, om zo te proberen dit schuldgevoel in te lossen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te manipuleren door de telefoon op te nemen terwijl ik het niet wil, waarin ik vind dat ik de telefoon op moet nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik x iets verschuldigd ben en daarom ten minste de telefoon op moet nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb veel te doen omdat ik vind dat ik dit moet doen, zonder werkelijk te luisteren naar mezelf en eens even niet de moraliteit in acht te nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn om niet moreel te zijn/doen, uit angst dat ik zogenaamde vrienden verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mensen te vriend te houden omdat ik ze nog weleens nodig zou kunnen hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat mensen weglopen als ik ze niet te vriend probeer te houden en geen rekening houd met ze, wat wellicht helemaal niet zo is, geen idee, ik heb het nooit geprobeerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nooit geprobeerd te hebben geen rekening te houden met anderen en gewoon te zijn/spreken/handelen in het moment zoals ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb altijd een afweging te maken hoe ik het beste kan reageren, welk karakter ik te voorschijn haal, waarin ik dus altijd manipuleer in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wanneer ik welke karakters tevoorschijn haal. In de kleine momenten kan ik zien wie ik voordoe te zijn, kan ik dit karakter onderzoeken/uitschrijven en zelfvergeven, waarna ik mezelf kan corrigeren in het fysiek in een volgende situatie.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te onderzoeken in alle karakters die ik speel, waarin ik mezelf de mogelijkheid geef mezelf te stoppen in dit rollenspel, mezelf te vergeven en een en gelijk als zelf te worden in antwoord als mezelf in/als de adem.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken welke herinneringen ik als schuldgevoel heb opgeslagen, waardoor ik bij voorbaat in/als schuldgevoel reageer en zo probeer mijn schuld af te lossen, zodat ik mezelf als schuldgevoel kan vergeven en corrigeren.

Ik stel mezelf ten doel, op het moment van benadering, eerst te ademen en in zelf te zien wat ik wil in plaats van te reageren op de automatische piloot in angst/moraliteit.

Ik stel mezelf ten doel uit te spreken wat ik wil zonder afwijzing van de ander of van mezelf in plaats van in ongeduld te luisteren, ondertussen te wachten totdat het gesprek klaar is en kortaf te reageren, waarin ik wederom een schuldgevoel creeer over mijn reacties kortaf en zo mezelf als schuld als karakter in/als de mind in stand houd.

————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

