Dag 121 – Stroperij en ander dierenmisbruik

Ik zit de getallen en berichten over dierenstroperij te bekijken. het is schokkend, en tegelijkertijd onvoorstelbaar. Er is al zoveel kapot gemaakt, en nog steeds is er nog ‘over’ op aarde om dagelijks nog zoveel kapot te maken. Dit maakt het onvoorstelbaar hoeveel de aarde ter beschikking heeft (gehad), en hoe ongelooflijk veel wij als mens kapot hebben gemaakt en maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me niet voor te kunnen stellen dat er zoveel leven op aarde is en dat we zoveel leven op aarde hebben stuk gemaakt en stuk maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pijn en verdriet te ervaren over het stukmaken wat we dagelijks als mens doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te kunnen geloven dat we als mens zoveel stuk maken zonder enige scrupule.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf ook dagelijks visolie gebruik en ruime hoeveelheden verkoop, waarin ik mijn eigen gezondheid en mijn baan voor laat gaan op mijn twijfels over het verbruik hiervan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn eigen gezondheid en mijn baan voor te laten gaan op het verbruik van een product waar dieren in verwerkt worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet precies te weten hoe te staan in het verbruik van dierlijke producten waar dieren voor gedood worden, ook niet binnen een gelijk geld systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een neiging tot opgeven te ervaren als ik de enorme schaal zie waarop het misbruik op aarde plaats vindt waarin ik zelf meedoe in een bepaalde mate.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te ervaren alsof ik het enorme verdriet van al het misbruik op aarde niet kan aanzien door de enorme overlading aan emoties.

Ik stel mezelf ten doel te blijven schrijven en zelfvergeven waarin ik voor een leven in eenheid en gelijkheid op aarde voor alle leven sta, waarin vanuit dit startpunt een oplossing gevonden kan worden voor het enorme verbruik van producten waar dieren in verwerkt worden.

Ik stel mezelf ten doel de emoties als verdriet als reactie op het dierenleed/misbruik op aarde te stoppen, te ademen en zelfvergevingen toe te passen waar nodig. In een emotie van verdriet heeft niemand iets aan me, ook de dieren niet. In een emotie van verdriet houd ik mezelf als emotie van verdriet in stand doordat ik niets toepas behalve verdrietig zijn. Dit is niet effectief.

Ik stel mezelf ten doel mezelf en de ander te zien op aarde zoals we zijn als misbruikers als mens als mindsysteem en hierin gelijk te gaan staan door het toepassen van zelfvergevingenen en zelfcorrecties.

Ik stel mezelf ten doel mezelf door te duwen in het onder ogen zien van mezelf en de ander als on-aardig mens, hoe moeilijk/pijnlijk ook, hoe langzaam ook, adem voor adem.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participatie in/als mindsysteem en niet te stoppen met het proces van schrijven tot het nulpunt, waarin laatste geen optie is, er is geen weg terug.

Ik stel mezelf ten doel dag voor dag de punten op te pakken en het klein te houden zodat ik niet overweldigd word door een ervaring van onmogelijkheid, maar het mogelijk maak voor mezelf om te veranderen in de kleine punten en zo het zelfvertrouwen te vergroten in de kleine veranderingen.

Ik realiseer me dat het mindsysteem voedingsmiddelen/nutrienten vraagt en deze in hoog tempo verbruikt, wat we compenseren met het nuttigen van dierlijke producten. Zolang ik functioneer als mindsysteem blijf ik in een mate die ondersteunend is voor het fysiek de dierlijke producten gebruiken, niet meer dan nodig waarin ik zoveel mogelijk let op waar en hoe het dier geleefd heeft die hierin is verwerkt. Ik realiseer me dat dit geen gelijkheid is; hoe is de gelijkheid als het dier leeft voor mij als voeding zonder inspraak hierin? Maar het is op het moment het beste wat ik kan doen, onderwijl mezelf bevrijdende van de mindconstructies zodat ik in het fysiek tot leven kan komen en minder voedsel onnodig verbruik, en eventueel een stem kan worden voor de dieren die niet kunnen spreken in woorden die wij verstaan.

Uil

Olifant

Schaap

Walvis

—————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

3 thoughts on “Dag 121 – Stroperij en ander dierenmisbruik

  1. Dankje!

    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat misbruik bestaat om dat zelfmisbruik bestaat.

  2. In een Gelijkheids Geldsysteem zullen we geen dieren doden om te eten of te verwerken in producten. Alleen dieren die een natuurlijke dood sterven zullen door de mens gegeten/verwerkt worden.

Geef een reactie

