Dag 125 – De tv doet het niet

mmm ik wilde nog even een uurtje tv kijken, zet de tv aan, heeft de provider een storing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb teleurgesteld te zijn dat ik het leuke programma niet kan kijken als uurtje ontspanning.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boosheid te ervaren op de provider dat het netwerk blijkbaar geen signaal geeft waardoor ik geen tv kan kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zo gewend te zijn dat alles maar werkt en boos te worden en te geloven dat ik recht heb op ‘boos worden’ als iets even niet werkt, waarin de woorden boos worden al zegt wat er gebeurt, ik word boos dus ik word emotie/mind/geest/bezeten, wat de werkelijke reden is van mijn boosheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te worden door toe te staan dat ik bezeten word door boosheid welke ik zelf toesta/creeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de neiging te ervaren om nu een uur lang met deze storing bezig te gaan zijn in plaats van deze tijd effectief in te vullen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een uurtje tv kijken als leuker/meer ontspannen te ervaren dan een blog schrijven, terwijl een blog schrijven me altijd ondersteunt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een uur tv kijken te verkiezen boven een dag leven als blog schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ervaring te hebben dat me iets ontnomen wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gevoel te hebben dat ik het nu helemaal alleen met mezelf moet doen zonder afleiding/mogelijkheid tot afleiding, en dat gevoel beangstigt me.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een angst te ervaren van niet meer leven als de (kans op) afleiding me ontnomen wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een uurtje tv kijken nog vaak te gebruiken om mezelf een lekker gevoel te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat de tv het helemaal niet meer gaat doen en ik dus geen leuke programma’s als afleiding kan kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te begrijpen wat er aan de hand is met de tv/provider, en dat dat is wat me onrustig/zorgelijk maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me zorgelijk/onrustig te worden/laten maken door een niet begrjjpen van en dus geen grip hebben op de situatie.

Ik stop, ik adem ik ben hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf even te willen troosten met een uurtje tv kijken omdat ik net een lastige emailwisseling gehad heb en vind dat ik het wel verdiend heb om even voor de tv te ontspannen en even geen blog te schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vrij te geven van het blog schrijven omdat ik vandaag al geschreven heb in een emailwisseling.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het lastig te vinden om me te zetten tot meer doen dan minimaal nodig is op een dag, waarin ik zelf heb gesteld wat nodig is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten waar ik nu heen moet met mezelf nu ik mezelf niet even kan voeden met een leuk tv-programma.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boosheid te ervaren op de tv en de provider, in plaats van in te zien dat deze boosheid het verdriet/de teleurstelling in mezelf bedekt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten waar ik verdriet over ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wellicht gewoon verdriet ervaar omdat ik gewend ben verdriet te ervaren na een lastige emailwisseling en een tv die het niet doet, terwijl ik eigenlijk helemaal geen verdriet ervaar, en eigenlijk helemaal niets ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten wat ik moet doen met (mezelf in) dit niets ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gevoel te hebben dat ik iets mis nu ik het tv-programma niet kan zien, in plaats van in te zien dat ik ervaar dat ik mezelf hier in/als de adem mis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen zin te hebben in het schrijven van corrective statements/zelfcorrecties.

Ik stel mezelf ten doel in een moment waarin ik ‘tijd over’ heb deze tijd effectief te gebruiken en iets op te pakken van de dingen die gedaan moeten worden of gewoon een blog te gaan lezen, een interview te luisteren of te gaan raten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het raten als saai te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het blog lezen als niet voldoende te ervaren, terwijl ik het juist prettig vind om hier en daar een blog van een ander te lezen zonder haast als een gevoel dat ik eigenlijk iets anders moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zinloosheid te ervaren in dit uurtje wat niet wordt opgevuld met tv zoals ik gepland heb en dus niet wordt ingevuld door afleiding in/als de mind, in plaats van in te zien dat de mind zichzelf laat zien in afscheiding in afleiding in zinloosheid.

Ik stel mezelf ten doel het voor nu te laten rusten en morgen te zien of de provider weer werkt, en anders even te bellen om uit te zoeken wat er speelt.

———————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

