Dag 126 – Iedereen heeft zijn eigen mening

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te hebben geleefd in toestaan van alle verschillende eigen meningen als zijnde ok, als zijnde vrijheid van mening, als zijnde het recht hebben op de eigen mening, zonder te zien dat er consequenties verbonden zitten aan alle eigen meningen die we hebben en die we hiermee bewaren als zijnde eigen, ei-gen, die ik nog niet begrijp, als zijnde doorgegeven in de genen via het ei?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit steeds van mensen om me heen weerspiegeld te zien, dat het mijn mening is dat het desteni-i-process het beste is voor alle leven, en dat ik dat kan doen maar dat dat niet wil zeggen dat iedereen dit moet doen, en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hierin geen passend antwoord te hebben en zelf ook niet volledig te zien hoe dit eigen mening hebben niet het beste is voor alle leven en dat we dezelfde principes zullen moeten leven willen we in eenheid en gelijkheid op aarde leven, zonder dat dit betekent dat we in dogma’s en onder autoriteit leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het geen eigen mening meer hebben alleen maar te kunnen benaderen vanuit/in/als de mind, waarin het een polariteit wordt als zijnde ‘ik mag geen eigen mening hebben’ welke geassocieerd wordt met godsdiensten waarin God de macht heeft en wereldstaten waarin een wereldleider de macht heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb alle meningen van iedereen te hebben toegestaan gelovende dat ik er niets over te zeggen heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb op een gegeven moment ‘geen mening’ te hebben aangenomen aangezien ik al die meningen zo vermoeiend vind, en het zo vermoeiend vind als iedereen zijn mening wil/gaat uitspreken als reactie op het uitspreken van een ander in zijn mening.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te hebben gezien dat mijn eigen mening een mening is die ik meen te hebben over mezelf; deze neem ik voor waar, voor ei-gen aan, en dus geloof ik deze mening over mezelf en dus ga ik hiernaar leven als in een karakter als wat ik meen en geloof over mezelf, waarin ik vervolgens deze eigen mening moet gaan verdedigen tegenover anderen als zijnde ‘mijn mening’, aangezien ik het geloof te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te menen dat ik mezelf moet verdedigen in het hebben van een eigen mening.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb alleen maar een polariteit te kennen in/als de mind waarin ik blijf steken in deze polariteit aangezien het allebei niet praktisch toepasbaar is.

Ik stel mezelf ten doel mijn ei-gen meningen te onderzoeken als zijnde meningen over mezelf die ik geloof te zijn geworden en dus meen te moeten verdedigen, waarin ik, als ik ze zie, mezelf kan bevrijden van deze beperkende meningen in/als de mind als aangenomen karakters door het toepassen van zelfvergevingen en zelfcorrecties binnen het deconstrueren van deze ingewikkelde mindconstructies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ingewikkelde mindconstructies te hebben aangenomen als mijn ei-gen mening als geloof wie ik ben, waarin ik heel druk ben met al deze wikkels te verdedigen als zijnde van mij en dit ben ik.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik onderdrukt zal worden als ik geen eigen mening meer heb/mag hebben, in plaats van in te zien dat ik mezelf als leven onderdruk met de ei-gen meningen en dus mijn ei-gen onderdrukking in stand houd, ondertussen degenen beschuldigend van onderdrukking, die het niet langer toestaan dat deze meningen als ei-gen een rol blijven spelen en waarin ik deze rol als karakter aan heb genomen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn eigen mening als onderdrukking van mezelf als leven te projecteren op de ander die niet langer meedoet en toestaat dat ei-gen meningen het leven blijven bepalen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het uitspreken van ei-gen meningen, ook als het een mening als informatie betreft inzake desteni-‘kennis’ welke ik nog niet gelijk als zelf heb gemaakt, door de verandering eerst zelf te leven alvorens te spreken.

Ik stel mezelf ten doel te spreken als de verandering die ik gewandeld heb en te zwijgen als ik reageer in/als de mind als eigen mening, en als er toch een vraag beantwoord dient te worden die ik weet in kennis maar niet als levend voorbeeld, kan ik deze benoemen als zijnde gewandeld door anderen maar nog niet door mijzelf.

Ik stel mezelf ten doel de eigen meningen van anderen te zien als wat het is, een mening van die ander over zichzelf als zijnde doorgegeven en aangenomen informatie, ei-gen, en dus hierin de ander te kunnen zien in de ei-gen mindconstructie en eventueel, als ik zelf niet reageer, hierin die ander te ondersteunen door dan wel te spreken of dan wel te zwijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ei-gen reacties te onderzoeken op de ei-gen meningen van de ander(=de mind) en deze te gebruiken om mezelf te zien als ei-gen-constructie zodat ik mezelf kan deconstrueren in deze  in-gen-gewikkelde beperking door het toepassen van schrijven, zelfvergevingen en zelfcorrecties, met ondersteuning van het desteni-i-process.

(Dank aan Sylvie voor het wijzen op de ei-gen).

We worden gevolgd door onze ei-gen meningen als karakters en hierin zijn we allemaal schizofreen geworden als afgescheiden van onszelf als Leven als over-levenden in/als de mind, en dus gaan we ‘over’ levens om te overleven als mindenergie in doodsangst.

——————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 126 – Iedereen heeft zijn eigen mening

  1. […] Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongeloof te ervaren als een stil vallen met de mond vol tanden als iemand het principe van gelijkheid afdoet als een verschil in mening. […]

Geef een reactie

