Dag 129 – Ga niet bij me weg

Gisteren was x hier voor het zetten van 2 schuttingdelen. De hele middag samen gewerkt zonder conflict te maken. Heel prettig en gezellig. Sinds hij weg is ervaar ik een gemis wat vandaag de hele dag is blijven hangen en ik krijg er niet echt zicht op.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een gevoel van gemis te bewaren in mezelf zonder te weten wat ik precies als gemis ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat x voorgoed weg gaat en dat ik hem altijd moet missen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik x niet mag missen als ik geen relatie met hem wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van de ervaring van praktisch samenwerken met x en het gemak waarmee de praktische zwaardere taken gaan als x erbij is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat x voorgoed weggaat als ik geen relatie met hem wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de neiging te ervaren tot een lijntje leggen met x, dus een relatie te vormen in/als de mind, om ervoor te zorgen dat hij niet weg gaat, terwijl dat nu juist is wat ik niet wil, dat hij hier blijft/dingen doet voor mij waardoor ik niet kan zien wat hij zelf wil en doet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uberhaupt relaties te starten uit angst dat de ander weggaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb relaties te gebruiken om iemand bij me te houden, om vervolgens boos op diegene te worden dat ik een beklemd gevoel ervaar in diegene z’n aanwezigheid, wat dus het beklemmende gevoel is van mijn eigen manipulatie als relatie in/als de mind waarmee ik de ander bij me probeer te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat mensen bij me weglopen als ik geen relatie met ze onderhoud.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik iemand iets moet bieden in/als relatie als iemand blijft, en als ik niets te bieden heb als relatie of niet weet of ik iets te bieden heb als relatie wil ik liever dat diegene gaat uit angst dat ik toch iets ga bieden in/als relatie uit angst dat iemand weggaat, en dat wil ik niet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dus niet te weten hoe en wat te leven als ik geen relatie met iemand aanga, met name de zogenaamde liefdesrelatie en dus iets waar seks een rol speelt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb seks te gebruiken als maatstaf of ik wel of niet een relatie met iemand wil, waarin ik nu zie dat seks de relatie maakt waarin ik verstrikt raak en dat wil ik nu juist niet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb relaties te maken door middel van seksueel contact.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten bepalen door de kracht van mijn relatie met seks welke een relatie is van mezelf met mezelf als mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik deze kracht moet volgen en dat deze kracht sterker is dan ik.

Ik stel mezelf ten doel mijn gemis van het gemak van het oppakken van praktische klussen bij mezelf te houden en uit te schrijven, zodat ik geen verwarring creeer in/als de mind in/als manipulatie om iets in de toekomst veilig te stellen, waarin ik in feite mezelf juist vastzet in deze veiligheid van het verleden geprojecteerd op de toekomst in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel x om praktische ondersteuning te vragen indien gewenst en plezier te ervaren van zijn aanwezigheid hierin en van het gemak waarmee de praktische zaken lopen zolang x aanwezig is en zolang x dit graag doet, zonder verdere verwachtingen in mezelf te creeren en uit te dragen en zonder mezelf te dwingen tot het vaststellen van iets in de toekomst waarin ik niet zeker ben van mezelf.

Ik stel mezelf ten doel relaties als seksueel contact te stoppen/gestopt te houden, waarin ik mezelf en een ander de tijd geef om te onderzoeken hoe we beiden leven en of deze levens in elkaars aanwezigheid blijven lopen of dat de wegen zich verder van elkaar afbuigen, en pas tot seks over te gaan als er van beide kanten een wil is om samen te wandelen.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat mijn relatie met seks is en hoe dit bepaalt hoe ik beslissingen neem in mijn leven en in relaties, zodat ik gelijk kan gaan staan aan mijn relatie met seks en ik deze kan veranderen waarin mijn relatie met seks als mijn relatie met mezelf als de mind niet meer sterker is dan ikzelf als leven en bepaalt waarheen ik beweeg.

—————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

