Dag 130 – Wat is seks voor mij?

Luisterend naar het interview ‘What is sex to me‘ begint het web van seks in/als de mind zich een beetje te openen. Ik zie een aantal herinneringen gerelateerd aan seks heel duidelijk, waarin ik eigenlijk een beslissing neem om seks te gaan hebben zie ik nu; in/als de mind.

Ik ben een jaar of 16 en zit met een paar klasgenoten, waarvan 1 oudere jongen, op het gras. Het gesprek gaat over seks en ik wordt verlegen; ik heb nog geen/vrijwel geen ervaring in seks en voel mezelf dichtklappen, terugtrekken in mezelf, me minderwaardig voelen. Hierna ben ik seksuele ervaringen gaan opdoen. Niet omdat ik er ‘zin’ in had, maar om te oefenen, zodat ik me hier zeker in kon voelen, zodat ik wist wat ik moest doen. Van diezelfde oudere jongen heb ik vrij kort erna een seksuele handeling ‘geleerd’, en ik wist werkelijk niet dat het zo ging! Later nog eens toegepast bij een ander, en ja hoor, het werkte. Dus ik had het goed gedaan. Was het prettig of iets in die richting voor mij? Neu. Ook niet vervelend. Het was meer dat ik me hierdoor beter voelde over mezelf, sterker. En wellicht ook wel iets van macht dat het geeft, dat ik iets kan wat die jongen blijkbaar lekker vindt. En zo is het verder gegaan. Totdat ik er op een gegeven moment zelf van ben gaan genieten. (He dit is een van de weinige keren dat ik genieten gebruik. Ik omschrijf mezelf niet vaak als van iets genieten. Seks is dus genieten voor mij, waarin ik reageer op het woord genieten). Overigens duurde dit nog een aantal jaartjes. Het is vrij lang zoenen geweest waar ik me het prettigst bij voelde.

Wat een gedoe.

Zelfvergevingen op de herinnering:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me minderwaardig te voelen als ik niet thuis ben in de seksuele vaardigheden, en me meerderwaardig te voelen als ik wel thuis ben in de seksuele vaardigheden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dicht te klappen tussen mensen waarvan ik denk dat zij wel weten wat seks precies inhoudt aangezien ze er allemaal zo ontspannen bij zitten en zo hard lachen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me niet op mijn gemak te voelen in een groep waarin iedereen heel hard lacht en het hoogste woord heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf terug te trekken in mezelf, alsof ik afgesloten ben van de omgeving en de anderen, als het gesprek op het gras over seks gaat, over wie er al seks heeft gehad en iedereen er zo ontspannen en lachend lijkt bij te zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hierin ergens een besluit te hebben genomen om seksuele handelingen te gaan leren en seks te gaan beoefenen in/als de mind, en mezelf hiermee meer te manifesteren in/als de mind, zonder dat ik wist dat dit niet ok was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten dat het niet ok is om seks te hebben in/als de mind, waarin ‘niet ok’ betekent dat het consequenties heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat het consequenties heeft om seks te hebben in/als de mind en seksuele handelingen te verrichten in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf beter te voelen na het leren van seksuele handelingen dan voor het leren van seksuele handelingen, aangezien ik erna het gevoel heb mee te doen en mee te tellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gevoel te hebben mee te doen en mee te tellen nu ik seksuele handelingen heb geleerd en weet hoe het moet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik iemand ben nu ik weet hoe ik seksuele handelingen moet verrichten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring te hebben van niemand te zijn als wegzakken toen ik nog niet wist wat seksuele handelingen precies inhielden, waarin ik het wegzakken als negatief heb ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als negatief te ervaren in het geloof dat iedereen weet waar het over gaat en ik niet en in het geloof dat iedereen hierin kan lachen en zich zeker voelt en ik niet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het wegzakken als negatief te ervaren en dus ben ik mee gaan doen en seksuele handelingen gaan leren om mezelf positief te ervaren in het mee doen/meetellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat alles om seks draait, en dus geloof ik dat ik pas mee tel als ik seksuele handelingen kan verrichten en alles op seksueel gebied heb eigen gemaakt, in plaats van in te zien dat dit eigen maken mezelf als mind maken is, gelijk als seks in/als de mind en gelijk als mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze seksuele handelingen als macht dus ongelijkheid gebruikt te hebben tegenover de man, waarin ik zelf de ongelijkheid met de man gecreeerd heb en dus angst voor en opzien tegen de man en tegelijkertijd een beter voelen en neerkijken op de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ongelijkheid als opzien en neerkijken en angst voor en beter voelen dan de man heb gecreeerd in het leren en toepassen van de seksuele handelingen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een beetje verbaasd te zijn over de seksuele handeling en het effect dat het heeft op de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb totaal niet geweten te hebben dat deze handeling op deze manier wordt uitgevoerd, en dat ik na afloop dacht, zo dat weten we ook weer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de seksuele handeling als kennis vergaren te hebben gezien en gebruikt om mijn kennis in/als de mind te vergroten en me hierin beter te voelen dan zonder deze kennis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me beter te voelen door het vergroten van kennis in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf beter te voelen na het leren van deze seksuele handeling aangezien ik het gedurfd heb om dit te leren, ook al wist ik niet hoe of wat, en ik dit helemaal zelf gedaan heb, en dus heb ik de positieve ervaring gekoppeld aan de seksuele handeling terwijl het ‘overwinnen’ van angst de feitelijke positieve ervaring is, de feitelijke ervaring waardoor ik mezelf beter voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de positieve ervaring als zelfvertrouwen van het overwinnen van een angst te koppelen aan een seksuele handeling en het leren/uitvoeren van specifiek seksuele handelingen, waarin ik het gekoppeld heb aan een  ervaring in/als de mind,  in plaats van in te zien dat het zelfvertrouwen van door een angst heen wandelen en iets leren zonder bang te zijn het fout te doen, hetgeen is wat werkelijk zelfvertrouwen geeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn zelfvertrouwen te koppelen aan seksuele handelingen en ervaringen, en als ik geen seks heb ervaar ik dus geen zelfvertrouwen en ervaar ik me dus minderwaardig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf minderwaardig te ervaren als ik geen seks heb/geen kans op seks heb, terwijl het in feite helemaal niet om de seks gaat maar om de ervaring van zelfvertrouwen.

Wordt vervolgd.

———————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 130 – Wat is seks voor mij?

Geef een reactie

