Dag 131 – Seksueel samenzijn als zelfvertrouwen

Vervolg op Dag 130 – Wat is seks voor mij?

In de vorige blog kwam ik tot de realisatie dat ik seks/een mogelijkheid tot het hebben van seks gedefinieerd heb als zelfvertrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb seks/een mogelijkheid tot het hebben van seks als zelfvertrouwen te definieren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ervaring in/als seks te definieren als zelfvertrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelfvertrouwen te ervaren na het hebben van seks, waarbij het hebben van seks een doel vervult.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vooraf het hebben van seks ongemak en onzekerheid te ervaren, waarin ik angst ervaar voor het delen van intimiteit in het hebben van seks, en pas als ik hier doorheen ben ervaar ik zelfvertrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb na het hebben van seks opluchting te ervaren als zijnde ‘zo dat hebben we weer gedaan’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb enkel op een paar momenten in de maand geen onzekerheid/weerstand te ervaren ten aanzien van het hebben van seks, wat rondom de ovulatie is, waarin mijn lichaam, eigenlijk de fysieke mind, veel zin in seks heeft en een orgasme gemakkelijk en ‘vanzelf’ komt, waarin in beiden geen ruimte is voor ervaringen van ongemak, weerstand en onzekerheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onzekerheid tijdens seks te ervaren als ik niet gemakkelijk een orgasme kan krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb seks helemaal niet zo fijn te vinden als ik niet gemakkelijk een orgasme kan krijgen, aangezien ik dan in mijn hoofd/mind schiet en denk,  ‘wat ben ik in godsnaam aan het doen’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb schaamte te ervaren als ik niet gemakkelijk een orgasme kan krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vermoeiend te vinden om een orgasme te krijgen als dit niet vanzelf gaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden als de seks gericht is op het krijgen van een orgasme, aangezien het dit zo organisch als een robot maakt met maar 1 focus als toekomstprojectie, welke volledig vastzet in de mind, waardoor er geen fysieke intimiteit meer is en een orgasme absoluut niet meer vanzelf komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden als de seks gericht is op het orgasme, terwijl ik zelf ondertussen ook niet vrij ben van richten op een orgasme door bang te zijn dat ik (niet op tijd) een orgasme krijg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het hebben van een orgasme te koppelen aan zelfvertrouwen, wat geen zelfvertrouwen is maar een vertrouwen in zelf die ik geworden ben in/als de mind, participerend in seks.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het hebben van (een mogelijkheid tot) seks te hebben gecreeerd als zelfvertrouwen ter compensatie van het gebrek aan zelfvertrouwen in/als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me veiliger te voelen bij het hebben van een mogelijkheid tot seks, dan bij het werkelijk hebben van seks in een partnerschap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het 3x/wekelijks hebben van seks in een partnerschap, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het delen van mezelf in intimiteit inclusief alle weerstanden die ik ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het delen van intimiteit in/als mezelf in partnerschap.

Ik stel mezelf ten doel de oefening in fysieke masturbatie voort te zetten en hierin intiem te zijn met zelf, mezelf de weerstanden die ik ervaar ten aanzien van seks en mezelf in/als seks te vergeven en door deze weerstanden heen te wandelen in het fysiek hier zijn in fysieke masturbatie, waarin ik beoefen om de focus op het orgasme los te laten en mezelf hier te brengen in het fysiek in/als de adem en zo al dan niet een orgasme vanzelf te laten komen.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wie en hoe ik ben in de beoefening van fysieke masturbatie als seks met/als mezelf, wat ik prettig vind, hoe ik mezelf door weerstanden heen kan ondersteunen, hoe vaak ik seks wil en fysiek kan hebben zonder mezelf af te leiden in/als de mind, ter bevordering van het fysiek aanwezig zijn in intimiteit met/als mezelf en eventueel ter voorbereiding van het wandelen van een partnerschap in agreement.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te onderzoeken in de angst/onzekerheid voorafgaand aan seks zodat ik deze angst als ongemak en onzekerheid geen excuus laat zijn om eventueel een agreement te wandelen met een ander als daar een mogelijkheid toe is.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met de afscheiding in mezelf in/als de mind in de focus op het orgasme, waarin ik het wel of niet snel hebben van een orgasme, dus waarin ik eigenlijk de tijdsduur bepalend laat zijn, voor het al dan niet ervaren van zelfvertrouwen. In plaats hiervan beoefen ik hier te zijn in/als de adem in het fysiek, waarin ik zelfvergevingen toepas op de onzekerheid/ongemak die ik ervaar als weerstand, waarin ik in het gelijk worden hierin/hieraan als mezelf, mezelf als zelfvertrouwen vestig en op kan staan als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel hier in geduld te wandelen met mezelf, zonder mezelf te oordelen of te haasten in gedachten over het moeten hebben van een partner waarin de mogelijkheid bestaat tot het beoefenen van fysieke seks, waarin ik zie dat dit een toekomstprojectie is in/als de mind waarin ik dit klusje snel geklaard wil hebben, terwijl ik fysiek ervaar dat ik veel meer tijd alleen nodig heb om mezelf te vestigen in intimiteit met/als mezelf voordat ik voldoende zelfvertrouwen heb om in eventueel partnerschap te wandelen en mezelf in intimiteit te delen met een ander.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken hoe ik mezelf alleen maar meer heb afgescheiden van mezelf als fysiek door te beslissen seks te gaan leren toepassen in/als de mind ter vergroting van mijn zelfvertrouwen in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pas te kunnen kiezen voor een leven in eenheid en gelijkheid  toen ik gelijk stond aan dit zelfvertrouwen in/als de mind, toegepast in seks in zelfinteresse als, waardoor/waarna ik dit los kon laten in een gedwongen loslaten toen dit ‘doel’ bereikt was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze ervaring van eenheid en gelijkheid met een partner in/als seks in/als de mind te missen, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van de ervaring van eenheid en gelijkheid in/als mezelf in/als de adem, waardoor ik deze eenheid en gelijkheid heb moeten zoeken en vinden in seksueel samenzijn in/als de mind wat ik me herinner als enige ervaring van eenheid en gelijkheid en dus mezelf in deze ervaring mis.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze eenheid en gelijkheid in/als de mind in seksueel samenzijn met een partner als doel te hebben gezien van het leven, ook al wist ik dat dit niet het werkelijke doel was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet meer op te willen staan na de ervaring van eenheid en gelijkheid in/als de mind in seksueel samenzijn met een partner, waarin ik dit niet op willen staan zelf creeer door de fantasie in/als de mind te volgen en te leven, totdat ik mezelf als leven zolang en zozeer onderdrukt heb waarin ik niet meer wil en dus geloof dat ik niet meer kan opstaan.

Ik stel mezelf ten doel de afscheiding die ik gecreeerd heb in mezelf door een geloof en een naleven van dit geloof in de eenheid en gelijkheid in/als relatie/seksueel samenzijn in/als de mind te onderzoeken en stoppen op ieder gebied, zodat ik een en gelijk als zelf als Leven kan worden, in/als de adem, vrij van (be)vestiging in relaties in/als de mind

Ik stel mezelf ten doel mezelf Hier te halen met mijn stem, niet zachtjes kabbelend zelfvergevingen fluisterend en ondertussen doorgaan maar een krachtig stoppen en Hier halen zodra ik merk dat ik, al dan niet tijdens masturbatie, verdwijn in een fantasie in/als de mind in zelfinteresse welke ik niet meer wil stoppen.

Ik stel mezelf ten doel het zelfvertrouwen dat ik ontwikkeld heb in seksueel samenzijn in/als de mind te transcenderen naar zelfvertrouwen in fysieke intimiteit in/als mezelf, waarin ik iedere mindstimulatie/participatie stop.

——————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

