Dag 135 – Uitgerust

Ik werd na 6 uur slapen wakker van de wekker met de ervaring alsof het nog midden in de nacht is, mijn lichaam zwaar van menstruatie en ‘niet in staat om op te staan’. ik ben weer gaan slapen, 2x een half uur. Hierna ben ik opgestaan, nog steeds een zwaar lichaam maar wel uitgerust. Interessant woord uitgerust, is het een rusten of is het een uitrusten als wapenen/bestand zijn tegen? Aangezien ik als de mind me pas uitgerust ervaar als ik 7,5 uur geslapen heb. En dus is mijn mindsysteem opgeladen, uitgerust, klaar om in de aanval of de verdediging te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me kwetsbaar te voelen als ik moe opsta na 6 uur slaap, niet uitgerust in/als de mind en dus niet optimaal in staat tot een verdediging of aanval.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik uitgerust op moet staan zodat ik in staat ben tot een dag overleving in de matrix als maatschappij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het woord rust als uitgangspunt te nemen, waarin rust inderdaad een uitgang -spunt is als uitgang, achterdeur de mind in, in plaats van Hier zijn in de Adem als Startpunt te nemen, waarin ik met rust als uitgangspunt blijf zoeken naar rust, ik zoek naar een uitrusting in/als de mind om de dag mee door te komen en alle aanvallen te overwinnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf strijdbaar te maken door uit te rusten, zodat ik alle aanvallen van de ander=de mind kan weerstaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uit te rusten, waarin ik dus uit de rust ga, in plaats van in rust te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dus na 7,5 uur slaap uitgerust op te staan, ik in feite uit mijn rust als zelf ben gestapt, waarin het lastiger is om in/als de adem in rust/stilte te blijven in/als mezelf aangezien ik uit rust in/als de mind ben opgeladen, klaar voor de strijd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten wanneer het ok is om wat langer te slapen en wanneer ik mezelf hierin voor het lapje houd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat het ok is om wat langer te slapen aangezien ik geen oordeel ervaar van mezelf hierop, in plaats van in te zien dat het geen oordeel hebben ok is en dat dit los staat van het langer slapen; het geen oordeel hebben geeft de mogelijkheid om in het langer slapen te zien en mezelf hierin te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me vandaag fysiek zo zwaar van menstruatie te ervaren dat ik als een blok in bed ben blijven liggen, wat heel prettig was, en dat ik nu als een blok alleen maar op een stoel wil zitten, wat ook heel prettig is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat het niet ok is om als een blok fysiek in bed te blijven liggen of als een blok fysiek op een stoel te zitten zonder gedachten, zonder oordeel, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te oordelen dat ik niet oordeel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van in rust zijn, constant in/als zelf in/als de adem, waardoor ik constant uit moet rusten/wil slapen om mezelf uit te rusten in/als de mind ter eventuele aanval of verdediging.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken op welke momenten ik wil uitrusten zodat ik kan zien waar ik me onveilig voel en me dus ‘klaar wil maken’ voor een eventuele aanval of verdediging.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wanneer het echt fysiek is dat ik rust nodig heb en wanneer ik uit wil rusten in/als de mind.

Ik stel mezelf ten doel om adem voor adem, gelijk als zelf te worden door de afscheiding in mezelf in/als de mind te stoppen door het zien in/als de mind welke gedachten, gevoelens, emoties, reacties er op komen, welke ik kan zelfvergeven en zelfcorrigeren, waarin ik steeds minder behoefte heb om mezelf uit te rusten ter aanval of verdediging van/als de ander=de mind.

 

————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven โ€“ Dag 1 โ€“ Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness โ€“ The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 135 – Uitgerust

  1. Sylvie Jacobs schreef:

    Ja goeie – uitgang ๐Ÿ˜‰ Ik moest wel effen lachen hoor – veel herkenbare ervaringen. Slapen als een blok ook zo’n uitdrukking hรจ. Ja zo gewend we waren als energie te bestaan dat het inderdaad onveilig lijkt simpel hier te zijn. Ik vond het heel interessant ook te zien dat ik het liefst gelijk laarzen of schoenen aanwilde voor het klaar zijn weg te rennen ofzo. Dankje voor coole blog weer!

Geef een reactie

