Dag 139 – Absorberen, consumeren, verorberen

Ik zie in mezelf een alles absorberend, consumerend vast willen houden aan een relatie in/als de mind. En dat dit hetgeen is waar ik voor wegloop in relaties, of waar de ander voor wegloopt bij mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf volledig te consumeren in het vast willen houden aan een mind-relatie, gebaseerd op seks.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ander volledig te willen consumeren, opeten, seksueel verorberen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf volledig verorberd en geconsumeerd te willen worden in een seksuele omhelzing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn volledig te worden geconsumeerd in een relatie waar ik nooit meer uit kom.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het hele jaar deze angst te ervaren om volledig te worden geabsorbeerd in een relatie, waar ik niet meer uitkom, en ondertussen te willen dat ik me hieraan kan overgeven, aan deze volledig absorberende toestand, en teleurgesteld ben in mezelf als dat lukt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb teleurgesteld te zijn in mezelf als het me niet lukt me over te geven aan een volledig wederzijds absorberende relatie, vastgeklonken aan elkaar om elkaar nooit meer los te laten, waarin ik geloof dat ik iets fout doe waardoor ik me hieraan niet kan overgeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat dit is wat een relatie een relatie maakt, waardoor je bij elkaar blijft, terwijl ik ondertussen niet snap hoe iemand dit doet aangezien het geen leven is in deze toestand en ik bovendien helemaal niet in deze toestand kan/wil komen, aangezien ik merk als we fysiek bij elkaar zijn dat er aan alle kanten weerstand omhoog komt waardoor ik niet in deze alles absorberende toestand kan/wil geraken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf alleen hieraan over te kunnen geven voor/rondom de ovulatie, waarin ik geen weerstanden ervaar en alleen maar seksueel contact wil en alles hierin prettig vind, om na de ovulatie in mezelf terug te keren en weerstanden te ervaren en bovendien consequenties heb gecreeerd als ik me heb over gegeven aan deze alles absorberende seksuele honger.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat deze seksuele honger is waar ik moet zijn, in plaats van in te zien dat dit de honger is van mezelf in/als de mind, waarin ik energie wil genereren door seksueel gemeenschap te hebben en me hierin te voeden zodat ik weer even verder kan, niet ziende dat ik hierin mijn fysiek opeet, opbrand, door een energieniveau wat ik als bijna niet te handhaven ervaar en dus ook niet lang kan handhaven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat dit hoge energieniveau is waar een werkelijke relatie op gebaseerd is, en dat ik mezelf dus ‘sterker’ moet maken zodat ik dit hoge energieniveau kan handhaven/kan blijven (be)staan in dit hoge energieniveau, om vervolgens moedeloos, radeloos, wanhopig, onbegrijpend en teleurgesteld achter te blijven als ik uitgeput achterblijf zonder relatie die heeft stand gehouden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te worden uitgelokt/verleid door de ander die me zo’n relatie voorspiegelt en die me deze ook wil bieden, volledig in elkaar opgaand en alles delend wat te delen valt, waarin ik mezelf afbrand voor het feit dat ik dat niet wil met hem, ondertussen teleurgesteld dat ik weerstand ervaar naar diegene waardoor ik niet in deze alles absorberende gemeenschappelijke toestand kan stappen, behalve vlak voor de ovulatie, wat ik mezelf niet meer toesta aangezien ik gezien heb dat dit niet te vertrouwen is in mezelf en dat ik geen gemeenschap meer wil als ik niet zeker weet dat we samen verder kunnen/willen wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren om het feit dat ik niet in deze gemeenschappelijke deler als alles absorberende toestand kan stappen, in plaats van in te zien dat de weerstanden die ik ervaar een aanwijzing en ondersteuning zijn voor mezelf dat er iets niet klopt en dat ik dit dien te onderzoeken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat er iets niet klopt in mij doordat ik steeds maar niet in deze alles absorberende overheersende toestand kan stappen, in plaats van in te zien dat er iets niet klopt in de informatie die ik hierover in mezelf heb opgeslagen/geprogrammeerd heb gekregen waar ik me mee vereenzelfvigd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te hebben ver-een-zelv-igd met informatie in/als de mind, waarin ik ver van de eenheid met zelf als eenzelvig geraakt ben.

Als ik mezelf zie participeren in deze alles absorberende honger/lust, dan stop ik, ik adem. Ik breng mezelf hier in het fysiek. Ik realiseer me dat dit niet een toestand is om na te jagen. Ik pas zelfvergevingen toe op de gevoelens en emoties die ik ervaar. Eventueel breng ik mezelf meer in het fysiek door in de adem masturbatie te beoefenen, waarin ik beter in de adem kan komen/blijven en mezelf hier kan brengen, en tegelijkertijd de lustgevoelens kan stoppen.

Ik stel mezelf ten doel deze alles absorberende relatie verlangens volledig te onderzoeken en in te zien waar het vandaan komt, hoe ik deze in mezelf gemanifesteerd heb, zodat ik de structuren als programma in mezelf kan stoppen door de structuren uit te schrijven en zelf te vergeven, om mezelf vervolgens te corrigeren in het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel mijn startpunt van een relatie volledig te onderzoeken voordat ik samenleven en seksuele gemeenschap toesta en consequenties creeer voor mezelf en de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf en de ander enorm veel verdriet te doen door mezelf seksueel te delen voordat ik onderzocht heb of het mogelijk is om onszelf volledig te delen in expressie waarin we een gelijk startpunt en doel hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het willen van een relatie als gelijk startpunt te zien, in plaats van in te zien dat hiermee nog geen gelijk startpunt is van een leven in eenheid en gelijkheid voor alle leven als agreement in/als zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het seksueel samenzijn met de ander zo verschrikkelijk te missen, waarin we echt even fysiek samen konden zijn als we een struikelpunt in/als de mind hadden doorlopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit seksueel samenzijn als voldoende te zien om de relatie op voort te zetten, gelovende dat we hiermee wel door de punten van ongelijkheid heen zouden komen, in plaats van in te zien dat door de punten van ongelijkheid als startpunt van ongelijkheid met zelf, op een gegeven moment ieder seksueel samen zijn in de weg staat, en zelfs ieder fysiek samen zijn in de weg staat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdriet te ervaren over het ongelijke startpunt wat we niet helder krijgen, waarin ik angst ervaar om de ander los te laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren om de ander los te laten.

——————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

