Dag 148 – Herinnering – Plakband op het behang

Dramatic pink and purple bedroom | Bedroom | PHOTO GALLERY | Style at Home | Housetohome.jpg

Ik ben ergens tussen de 4-7 jaar. Ik heb een tekening gemaakt en plak deze met plakband op het behang op de slaapkamer van papa en mama, naast mama’s bedlampje. Mama heeft al gezegd dat ik niet met plakband op het behang mag plakken want als je het er dan afhaalt scheurt het behang mee. Als ze weg is plak ik het toch op het behang, als soort van test en eigenwijsheid, dat het echt scheurt als ik het eraf haal. Als ik de tekening eraf wil halen trek ik inderdaad de bovenlaag van het behang mee op de plek waar het plakband zit. mmm dit kan ik niet meer verbergen, niet meer oplossen. Mama wordt boos. Als ik iets gedaan heb waarvan ik weet dat het echt niet kan, ga ik op mijn rug liggen. Want als ik iets doe wat echt niet kan krijg ik een ‘pak slaag’ op mijn billen (wat niet zo vaak voorkomt, niet hard is en met kleren aan; maar toch vind ik het heel vervelend, afschuwelijk eigenlijk).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een tekening met plakband op het behang te plakken in de slaapkamer naast mama’s bedlampje terwijl ik weet dat het niet mag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mama niet te geloven dat het behang kapot gaat als ik met plakband een tekening op het behang plak en deze vervolgens er weer aftrek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb stiekem te proberen of het echt zo is wat mama zegt, dat het behang in de slaapkamer kapot gaat als ik een tekening met plakband op[plak en deze weer weghaal, in plaats van openlijk tegen mama te zeggen dat ik niet geloof wat ze zegt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet openlijk durf te rebelleren tegen mama met iets waarvan ik weet ze ‘gelijk heeft’, dat het behang inderdaad kapot gaat als ik plakband erop plak en er weer aftrek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te willen rebelleren tegen mama om het rebelleren, om te bewijzen dat ze ‘fout zit’, om iets te vinden waarin ze fout zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een schuldgevoel te creeren op het feit dat ik mama onderuit wil halen door iets te zoeken waarin ze fout zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb aan papa te willen laten zien dat mama fout zit aangezien ik geloof dat ik beter voor papa ben dan mama.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik beter voor papa ben/zou zijn dan mama is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mama buiten spel te willen zetten tegenover papa en mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf betrapt te voelen als mama ontdekt dat het behang gescheurd is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het moment dat mama ziet dat het behang gescheurd is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb plezier te ervaren in het testen als rebelleren tegen mama, waarin ik in dit plezier in rebelleren positieve energie creeer in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat mama/andere mensen zien hoe ik werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik de enige ben die zo duivels is, dat er ook mensen bestaan die dit niet zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me in dit geloof als ik die de enige ben die zo duivels is, mezelf opnieuw af te scheiden als anders dan anderen en mezelf hierin volledig te isoleren in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb misselijk van mezelf te worden door wat ik opzettelijk gedaan heb.,

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf misselijk te maken door opzettelijk iets te doen als rebellie om een ander schade toe te brengen als in een kwaad daglicht zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te verbergen en dus onderdrukken wat ik gedaan heb waardoor ik misselijk word, om vervolgens steeds te blijven steken bij de misselijkheid en niet verder te durven zien waardoor ik deze gemanifesteerd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet verder te durven zien voorbij mijn eigen fysieke manifestaties, zodat ik niet kan zien wie ik werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te durven zien wie ik werkelijk ben, waarin ik mezelf onderdruk en fysieke klachten manifesteer, om vervolgens druk te zijn met de fysieke klachten en het oplossen hiervan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb druk te zijn met het oplossen van fysieke klachten door de fysieke klachten te proberen te bewegen, in plaats van voorbij de fysieke klachten te zien in wie ik werkelijk ben (geworden) zodat ik hierin mezelf kan bewegen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het afschuwelijk te vinden als mama op mijn billen gaat slaan, niet te willen dat mama op mijn billen gaat slaan, en toch een situatie te creeren waarin ik het risico loop dat mama op mijn billen gaat slaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb afschuw als angst te ervaren bij het vooruitzicht dat mama op mijn billen gaat slaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te schamen als mama op mijn billen slaat, waarin ik schaamte gecreeerd heb voor hetgeen ik geworden ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een risico in mezelf te creeren tot iets wat ik afschuwelijk vind, om me vervolgens te verzetten en gaan huilen als hetgeen wat ik als risico gecreeerd heb ook werkelijk gebeurt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het huilen als reactie op hetgeen voortkomt uit mijn eigen opzettelijk gedrag te accumuleren totdat het zo groot is dat ik het als overweldigend ervaar, waarin ik vervolgens angst ervaar/creeer voor mijn eigen opgebouwde verdriet, waarin ik telkens opnieuw energie genereer en niet verder zie doe ik dit gecreeerd/opgebouwd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb telkens opnieuw energie te genereren in/als verdriet als negatieve ervaring, als reactie op de gevolgen van mijn eigen verborgen rebellie als positieve ervaring.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met een zelf opzettelijk gecreeerde polariteit van positieve en negatieve energie, mezelf in/als de mind als bewustzijn als energie in stand te houden.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken hoe ik opzettelijk ervaringen creeer/gecreeerd heb in relatie tot schuld, angst, schaamte en plezier.

Als ik het misselijk makende gevoel ervaar, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik opzettelijk iets gedaan heb om energie te creeren in mezelf of dat er iets getriggerd wordt waarin ik dit opzettelijk gedaan heb in het verleden. Ik stop, ik adem. Ik zie of ik even tijd voor mezelf kan nemen om te onderzoeken wat het is dat me misselijk maakt, en anders plaats ik er een vlaggetje bij zodat ik er later in kan zien.

————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

