Dag 149 – Ben ik een gevoelsmens?

Op de vraag of ik ‘een gevoelsmens ben’ is mijn antwoord in eerste instantie ja, dus in/als de mind heb ik mezelf gedefinieerd als gevoelsmens.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf een gevoelsmens te noemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een emotie van verdriet te ervaren bij de realisatie dat ik mezelf als gevoelsmens zie/heb gedefinieerd en dat ik dit los moet laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb trots te zijn op het feit dat ik een gevoelsmens ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik beter met gevoelsmensen kan communiceren omdat we elkaar aanvoelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het prettig te vinden om met gevoelsmensen te communiceren aangezien ze mij  begrijpen als ik iets in ‘gevoelswoorden’ uitspreek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te communiceren in gevoelswoorden en te vinden dat iedereen die maar moet begrijpen en het vervelend te vinden als ze die niet begrijpen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me beter te voelen als gevoelsmens dan als mensen die geen gevoelsmens zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb positieve energie te ervaren bij communicatie met andere gevoelsmensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me ontspannen te voelen bij gevoelsmensen.

Ik stel mezelf ten doel te oefenen in het spreken in woorden gelijk als zelf in/als de adem, vrij van gevoel, waarin ik in staat ben om te spreken onafhankelijk van wie er tegenover me staat.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te testen met de vraag of ik een gevoelsmens ben, en andere gerelateerde persoonlijkheden, zodat ik kan zien als wat ik me gedefinieerd heb.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vergeven als de definities als persoonlijkheden die ik gewo(o)rden ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als gevoelsmens alle gevoelens persoonlijk te maken en alle geprojecteerde gevoelens van de ander op mij persoonlijk te nemen, waarin ik rekening ben gaan houden met de gevoelens van de ander=de mind van mezelf en van de ander, in plaats van  in/als mezelf te blijven staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te draaien om mijn gevoel te verdedigen en voorzichtig te zijn om een ander z’n gevoel te sparen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het als prettig te ervaren als een ander mijn gevoelens spaart, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gevoelens te sparen alsof het geld is, uit angst om tekort te komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een tekortkoming in mezelf te creeren door gevoelens te sparen en deze constant te moeten verdedigen.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het persoonlijk nemen/maken van gevoelens van een ander en van mezelf als van de ander=de mind. In plaats hiervan zie ik het als structuren in/als de mind die in ieder mens zijn opgebouwd en die net iets anders gemanifesteerd zijn en daardoor persoonlijk lijken.

————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

