Dag 150 – U als God

Ik werk op een plek waar ik veel mensen direct aanspreek. Ik spreek iedereen met jij aan, oud en jong. Ikzelf word echter vaak met u aan gesproken, en ik blijf een reactie ervaren als een kleine verschuiving binnenin me als dit gebeurt en helemaal als ik nadruk ervaar in het woord u. In een gesprek hierover vertelde g. dat in het Afrikaans alleen God met U wordt aangesproken, U als God. In het spreken tegen/met elkaar bestaat er geen u.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het als neerbuigend te ervaren als iemand met nadruk u tegen me zegt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ‘op afstand gezet worden’ te ervaren als iemand met nadruk u tegen me zegt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te reageren alsof de woorden die een ander spreekt over mij gaan, in plaats van in te zien dat degene die de woorden als u spreekt het over zichzelf heeft, geprojecteerd op de ander/mij en dat als ik reageer, ik in feite akkoord ga in/als de mind met het koninkrijk als bewustzijn van de ander=de mind en zo het bewustzijn/mezelf als bewustzijn in stand houd en dus de u als God als mind als bewustzijn  in stand houd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als bewustzijn als u als god in stand te houden door te reageren in/als de mind op het woord u, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb feitelijk te reageren op mezelf als u als god als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb op mezelf als u als bewustzijn te reageren, en zo u als mind/bewustzijn in stand te houden in mezelf in reactie op mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me soms nog ietwat schuldig te voelen als ik geen u zeg tegen een veel ouder persoon dan ik.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb schrik als een verschuiving als trilling van angst in me te ervaren als heel af en toe iemand met u aangesproken wil worden omdat diegene ouder is dan ik of omdat we  ‘vreemden’ zijn van elkaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn gedwongen te worden u te zeggen tegen mensen aangezien er geld in het spel is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat het feit of ik wel of niet u zeg, al dan niet gedwongen, bepaalt wie ik ben in ieder moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen u te willen zeggen tegen anderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn te worden gedwongen woorden te spreken die ik niet wil en hiermee mezelf niet in de wereld te zetten zoals ik wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te weigeren mee te doen met het systeem en in mijn verzet het systeem juist te voeden, in plaats van in ieder moment te zien wat het beste is voor mezelf en de ander en iedereen die erbij betrokken is en dit als beste toe te passen, ook als het betekent dat ik een rol moet spelen in het systeem omdat we nu eenmaal nog afhankelijk zijn van geld uit het systeem, en het systeem ondersteunt geen startpunt van eenheid en gelijkheid voor alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te hebben afgezet van het systeem zoals het bestaat en me in mijn afzetten als verzet beter ben gaan voelen, in plaats van in te zien dat het verzet voortkomt uit angst voor het systeem/de mens als systeem, welke ook ikzelf ben geworden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mezelf als systeem en me daarom heb afgezet tegen mezelf als systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te saboteren in mijn  afzetting van mezelf als systeem, in plaats van met mezelf als systeem samen te werken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te willen samenwerken met het systeem/mensen als het systeem, me niet realiserende dat ik in mezelf exact hetzelfde doe en dus niet samenwerk met mezelf als systeem en hierin mezelf saboteer.

Ik stel mezelf ten doel een samenwerking met mezelf als systeem op te bouwen, waarin ik mijn reacties op het systeem/de mensen in/als systeem om me heen gebruik om in zelf te zien waar ik me heb afgescheiden van mezelf als systeem. Hierin gebruik ik mijn backchat  als ondersteuning om te zien wat ik voor programma draai als systeem in mezelf als een persoonlijkheid, zodat ik dit kan zelfvergeven en veranderen in het fysiek en hierin een samenwerking opbouw met mensen in/als het systeem als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wanneer en welke reacties ik ervaar als iemand u tegen me zegt, al dan niet met nadruk.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met reacties op de ander=de mind als bewustzijnssysteem en zelf te veranderen hierin, zodat ik werkelijk gelijk sta en een aanspreken met jij niet als ongelijk ervaren wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat als iemand reageert op het spreken in gelijkheid, ik het fout doe en me schuldig ga voelen, in plaats van in te zien dat een ander ook zijn reacties geeft en doorwandelt, en dat het u of jij zeggen hier onderdeel van uitmaakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een punt te maken van het u of hij zeggen door erop te reageren als ik met u word aangesproken.

Ik stel mezelf ten doel een rol in te zetten als dat nodig als wat het beste is voor mezelf en de ander en iedereen, zonder verzet te creeren als energie-generator om me beter te voelen in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn te worden opgeslokt in het systeem als ik gedwongen word mijn woorden verander, in plaats van in te zien dat ik in mijn angst/verzet hiertegen mezelf opslok in mezelf als bewustzijnssysteem .

————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

