Dag 152 – Zelf-Meesterschap

Sinds kort voor vertrek ik voel een spiertje in mijn rechterhand als ik iets oppak. Het lijkt of er iets vast zit welke een osteopaat gemakkelijk los kan maken. Maar wat is het patroon wat eronder ligt? Hier in gesprek komt meesterschap naar voren. Meesterschap, wat is dat? Richting geven in het spreken in vertrouwen in zelf is wat naar voren komt. Met name in vertrouwen in/als zelf. Dit maakt meesterschap zelf-meesterschap. Spreken zonder zelfvertrouwen maakt het tot dicteren. Meesterschap zonder zelf ervoor blijft onbenoemd. Het enige waarin ik meester kan zijn, ben ik zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te dicteren in plaats van mezelf richting te geven in woorden in vertrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te dicteren tijdens de interviews zodat ik altijd iets na kan lezen, in plaats van te luisteren naar de interviews en eventueel iets op te schrijven als essentie en zelf te vertrouwen dat ik kan spreken in het moment met wat ik op dat moment beheers/meester ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik alles vergeet wat  er in de in de interviews gezegd wordt waardoor ik steeds meer ga dicteren, ook als ik het eigenlijk al weet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te vertrouwen in hetgeen ik al weet en gerealiseerd heb, welke ik bevestig voor mezelf door de woorden te spreken en mezelf in/als deze woorden te vestigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pijn in mijn hand te krijgen van het dicteren tijdens de interviews welke het plezier in het luisteren vermindert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik dingen moet onthouden, welke in/als de mind is, om ze meester te worden, in plaats van in te zien dat ik dien te realiseren en hetgeen ik gerealiseerd heb in woorden  kan spreken in/als mezelf, waarin ik zelfvertrouwen ontwikkel en hierin meester word/ben in/als mezelf door de woorden die ik spreek te leven en hetgeen ik leef te spreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik meester moet worden over hetgeen ik nog niet beheers, in plaats van meester te zijn in hetgeen ik beheers, hierin zelf te vertrouwen, en dit als startpunt te zien/gebruiken voor een volgend doel, adem voor adem, doel voor doel, waarin ik zelfvertrouwen ontwikkel in het meesterschap in spreken in/als mezelf hetgeen ik in zelf gerealiseerd en geleefd heb.

Ik stel mezelf ten doel meester te worden over mijn eigen leven door mezelf richting te geven in het beoefenen van spreken in zelfvertrouwen en hierin adem voor adem meester te worden in/als mezelf in/als de woorden die ik spreek.

Ik stel mezelf ten doel het schrijven tijdens de interviews te minderen en fysiek te rusten tijdens het luisteren. Ik realiseer me dat ik ben gaan schrijven ter ondersteuning van mezelf in het wakker blijven tijdens de interviews en niet om het hele interview te dicteren. Ik realiseer me dat het niet nodig is om het interview als een les op te schrijven maar dat ik de woorden hoor en eventueel de essentie opschrijf. Het wakker blijven gaat beter dan in het begin, en het schrijven kan ik hierin als ondersteuning gebruiken als nodig.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken welke patronen er ten grondslag liggen aan het weggeven van mijn meesterschap en het creeren van pijn in mijn rechterhand, welke ik eventueel aanvul met een fysieke ‘therapeutische’ ondersteuning.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vestigen in de woorden die ik spreek in/als hetgeen ik me gerealiseerd en geleefd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van mezelf als meester in zelf-meesterschap.

———————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 152 – Zelf-Meesterschap

Geef een reactie

