Dag 156 – Reactie op geluiden om me heen

Ik span mijn kaken als reactie op alle geluiden en gebeurtenissen om me heen. Hierin word ik alert in/als bewustzijn, en vervolgens denk/geloof ik dat de geluiden om me heen (bewust hard) gemaakt worden om mij te pesten. Het lijkt of degene(n) om me heen me van achteren in de gaten (van het bewustzijn)  houdt/houden. terwijl ik het in feite zelf ben die mezelf in de gaten (van het bewustzijn) houd door alert te worden in/als bewustzijn in reactie op de geluiden en reagerend met gedachten/backchat, welke opkomt vanuit het achterhoofd waarin het lijkt of ik van achteren af in de gaten (van het bewustzijn) word gehouden. Wat ook zo is, alleen doe ik dat zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn kaken te spannen als reactie op de geluiden om me heen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat de geluiden om me heen gemaakt worden om mij te pesten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te ervaren alsof een ander mij van achteren in de gaten van het bewustzijn houdt, in plaats van in te zien dat ikzelf mezelf in de gaten van het bewustzijn houd door in reactiein/als de mind te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te begrijpen waarom mensen zulke harde geluiden maken, in plaats van in te zien dat ieder geluiden maakt al naar gelang de voorprogrammering in/als bewustzijn, welke onderling niet met elkaar resoneren maar juist frictie geven zodat er energie geproduceerd wordt in reactie op elkaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet toe te staan harde geluiden te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet van harde geluiden te houden/te geloven dat ik niet van harde geluiden houd, niet om te maken en niet om te horen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te storen aan harde geluiden om me heen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van harde geluiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb harde geluiden te koppelen aan niet hier aanwezig zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf heel stil te worden als tegenhanger van harde geluiden, waarin ik zelf niet hier aanwezig ben en de harde geluiden me juist hier halen in de huidige realiteit van mijn eigen reacties in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boosheid te ervaren op mensen die harde geluiden maken, in plaats van in te zien dat ik boosheid ervaar op mezelf in de reacties die ik toesta in mezelf in onderdrukking van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me weg te houden van harde geluiden en mezelf het liefst ook weg houd van mensen die harde geluiden maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik iets moet met de geluiden die een ander maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de geluiden die een ander maakt iets zeggen over mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in reactie op de geluiden van een ander mezelf in verband te zetten met de ander en de geluiden die die ander maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbannen in reactie op de ander die geluiden maakt door in/als het bewustzijn te reageren en hierin mezelf te onderdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik mezelf onderdruk in het harde geluiden maken gezien als spiegel, in plaats van in te zien dat ik mezelf onderdruk in reactie op het harde geluiden maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet gelijk te gaan staan aan mezelf in de harde geluiden om me heen maar juist van mezelf weg te gaan in reactie in/als het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik gelijk moet gaan staan aan de harde geluiden als iets buiten mij, in plaats van gelijk te gaan staan in/als mezelf in reactie op de harde geluiden.

Ik stel mezelf ten doel mijn reacties op geluiden om me heen te stoppen, onderzoeken en zelfvergeven. In het onderzoek zie ik of er een herinnering aan verbonden is welke ik kan uitschrijven.  Als ik vrij ben van reactie kan ik zien of ik het geluid nog hoor en wil vragen of het kan stoppen/zachter kan, of dat ik het geluid simpelweg niet meer opmerk.

Ik stel mezelf ten doel mijn backchat te onderzoeken in reactie op geluiden om me heen, aangezien de backchat een patroon laat zien hoe ik mezelf aanval in/als de mind/het bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat ik toesta als onderdrukking in mezelf in relatie tot de ervaring van harde geluiden waar ik boos om word.

Ik stel mezelf ten doel mezelf hier te brengen in de adem als ik reageer op geluiden om me heen, aangezien het reageren aangeeft dat ik niet in de adem aanwezig ben maar bezig ben met reageren in/als de mind. Ik stop met reageren in/als de mind op geluiden om me heen, aangezien het geen enkele zin heeft behalve dat ik mezelf opjaag en veel geluid in mezelf maak.

————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

