Dag 159 – Richting geven met woorden

m benoemde dat ik steeds zeg ‘ok chippie’ tegen het paard. Met mijn lichaam/bewegingen geef ik richting aan maar met mijn woorden niet; ik realiseerde me niet dat hij specifiek naar mijn woorden luistert en ging er vanuit dat mijn bewegingen voldoende richting geven. Ondertussen zeg ik maar wat onduidelijks, eigenlijk om maar wat te zeggen lol, waarin ik het meer tegen mezelf heb dan tegen het paard.

paardencoachingIk vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me niet  te realiseren dat het paard specifiek naar mijn woorden luistert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen richting te geven met woorden aan mezelf en het dier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat richting geven met bewegingen/het lichaam voldoende is zonder me te realiseren dat de woorden die ik spreek richting geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb maar wat te praten in/tegen mezelf zonder me te realiseren dat het heel belangrijk is wat ik zeg aangezien ik met woorden richting geef, en als ik in/als deze woorden maar wat aanpraat, woorden gebruik die niet overeen stemmen met mijn fysieke bewegingen/fysieke richting, geef ik onduidelijke signalen aan mezelf en/of aan het dier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onduidelijke signalen aan mezelf en het dier te geven door woord en fysiek niet op een lijn te zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het eng te vinden om mijn stem te gebruiken om richting te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het eng te vinden om woorden specifiek te gebruiken om richting te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het eng te vinden om mijn stem en woorden te gebruiken om richting te geven als er andere mensen in de buurt zijn die me horen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat andere mensen horen in mijn stem dat ik geen richting durf te geven met mijn stem/woorden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik iets verkeerds zeg en dus liever mijn stem niet gebruik als er andere mensen bij zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn stem helemaal niet meer te durven gebruiken als andere mensen weten dat ik hierin angst ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat andere mensen de hele tijd bezig zijn met wat ik wel of niet eng vind, in plaats van in te zien dat ik zelf in/als bewustzijn de hele tijd bezig ben met wat ik wel of niet eng vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te zetten in angst wat andere mensen wel of niet van me zullen vinden.

Ik stel mezelf ten doel te oefenen met het paard in het spreken van duidelijke paardencoachingwoorden die overeenstemmen met de beweging/richting die ik aangeef met mijn fysiek.

Ik stel mezelf ten doel mijn ervaringen van angst voor het spreken van woorden waar andere mensen bij zijn te onderzoeken, uit te schrijven, zelf te vergeven en vervolgens te corrigeren in het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel angst ten aanzien van wat andere mensen van me vinden te onderzoeken en specifiek te benoemen, zelf te vergeven en corrigeren in het fysiek.

Ik stel mezelf ten doel geduld en aardigheid met/naar mezelf te hebben in het doorwandelen van de angst in het gebruik van mijn stem waar andere mensen bij zijn.

Ik stel mezelf ten doel zelf als ik alleen ben te oefenen in het gebruik van mijn stem en van woorden die overeen stemmen met de richting die ik fysiek aangeef en vice versa.

——————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

