Dag 160 – Op bezoek in mijn eigen fysiek

Being a visitor. een bezoeker zijn. Wanneer ben ik ergens thuis en wanneer ben ik op bezoek? Als ik 4 weken ergens ben, ben ik dan op bezoek of woon ik hier dan die 4 weken? En wat is het verschil tussen op bezoek zijn en ergens wonen?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verschil te maken tussen een bezoeker zijn en ergens wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik me anders moet gedragen als ik ergens op bezoek ben dan als ik ergens woon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb thuis zijn te definieren als zijn in het huis waar ik woon in plaats van thuis te zijn in mijn eigen fysiek en hierin dus altijd thuis te zijn waar ik ben in het moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me een indringer te voelen in het huis van een ander als ik er voor langere tijd (4 weken) op bezoek ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik tot last ben als ik voor langere tijd op bezoek ben, in plaats van in te zien dat anderen hun huis openstellen voor samenleven met andere mensen voor korte tijd wat voor beide partijen ondersteunend is in het leren samenleven/samenwerken met verschillende mensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb net als ik me begin thuis te voelen weer naar huis te gaan.

Thuis zijn:

Aanwezig zijn in het fysiek in ieder moment onafhankelijk van de omgeving waar men fysiek verkeert, waarin de adem de enige constante is.

Ik stel mezelf ten doel thuis te komen in mijn eigen fysiek door de relaties/illusies in/als de mind te stoppen, zelf te vergeven en corrigeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me weg te houden uit mijn eigen fysiek door vast te houden aan een geloof in een illusie van een relatie/relaties in/als de mind/het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te belemmeren aanwezig als thuis te zijn in mijn fysiek door mezelf weg te houden in/als het bewustzijn door het geloof in een relatie als werkelijkheid waarvan ik weg probeer te komen, in plaats van in te zien dat ik allang weg ben door te geloven een relatie in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de relatie met mijn eigen mind werkelijkheid is, welke me belemmert om fysiek hier aanwezig/thuis te zijn aangezien ik in die relatie geloof en hierin constant voor mezelf als bewustzijn geloof te moeten zorgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb constant te worden afgeleid door de relatie met mijn eigen bewustzijn in mijn eigen bewustzijn in plaats van zelf constant te zijn in de adem in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysieke beweging te laten beinvloeden door relaties in/als bewustzijn en gedrag gecreeerd te hebben als reactie hierop.

Ik stel mezelf ten doel mijn relaties met mijn eigen bewustzijn in mijn eigen bewustzijn adem voor adem te onderzoeken, waarin de adem de enige constante is.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met zorgen maken in/als het bewustzijn, welke allemaal gerelateerd zijn aan de relaties in/als het bewustzijn en de angst voor het verlies van deze relaties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik moet zorgen voor de ander=de mind/het bewustzijn welke zich uit in zorgen maken over relaties in/als het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat relaties in/als bewustzijn met mijn eigen bewustzijn me iets zullen brengen en iets is wat ik kan verliezen, in plaats van in te zien dat ik in relaties in/als bewustzijn met mijn eigen bewustzijn verloren ben in het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een visitor/bezoeker te zijn in mijn eigen fysiek door af en toe hier aanwezig te zijn  in mijn eigen fysiek en de rest van de tijd te vertoeven in relaties in/als het bewustzijn met mijn eigen bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met vooruit kijken in/als het bewustzijn en adem voor adem te leven en in te zien waar ik me heb afgescheiden in/als relaties in het bewustzijn met mijn eigen bewustzijn, zodat ik mezelf kan ondersteunen in het bevrijden van het relatie-netwerk wat ik gecreeerd heb.

Als ik mezelf vooruit zie kijken in/als bewustzijn dan stop ik, ik adem. ik realiseer me dat ik in een relatie verdwijn. Ik onderzoek welk lijntje als relatie ik hier gelegd heb, schrijf dit eventueel uit, pas zelfvergevingen toe en corrigeer mezelf in het fysiek door mezelf hier te brengen in de adem.

———————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

