Dag 164 – Me beter willen voelen dan een ander

In een interview vandaag kwam naar voren dat de beings in heaven existence meer interesse hadden in de relatie met zichzelf als energie dan in eenheid en gelijkheid als beste voor iedereen. Dit is een gegeven wat ik in mezelf zie, het willen vasthouden aan een relatie met mijn eigen mind, waarin ik me beter wil voelen dan een ander om zo positieve energie te creeren. Deze ervaring komt automatisch opzetten, en door dit automatisme heb ik heel lang niet gezien dat dit werkelijk evil, duivels is. Automatisch als zijnde wie ik ben van nature, evil. Zolang ik naar dit automatisme luister en handel zal ik niet veranderen, zullen de relaties met andere mensen niet veranderen en zal de wereld niet veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me beter te willen voelen dan een ander om zo positieve energie te creeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien dat dit beter willen voelen dan de ander evil is, aangezien het automatisch opkomt en ik geloof dat wat automatisch opkomt waar is aangezien het automatisch opkomt; hoe kan het anders automatisch opkomen als het niet waar is?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als automaat te geloven en er vanuit te gaan dat dit waar is, waarin ik niet heb gezien dat dit waar zijn met geld te maken heeft – ‘waar’, ik moet waar, mezelf als waar verkopen – wat dus werkelijkheid is geworden in de wereld waarin we leven maar wat niet het beste is voor alle leven in eenheid en gelijkheid en dus ook niet het beste  voor mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen gelijkheidsrelaties te willen bouwen doordat ik vast wil houden aan deze automatische energie-generatie van me beter voelen, zonder werkelijk te zien dat ik hiermee zelf ‘me slechter voelen’ creeer, welke ik automatisch niet prettig vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vast te willen houden aan het me beter willen voelen dan een ander om positieve energie te creeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vast te willen houden aan de evil die ik van nature ben en die automatisch opkomt zonder te zien dat het evil is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doodmoe te worden van het beter willen voelen en slechter voelen dan een ander en er toch mee door te gaan als zijnde niet te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te stoppen in het beter voelen/willen voelen dan een ander en in plaats hiervan er gewoon naar te zitten kijken en zelfs te wachten/hopen op een gebeurtenis waardoor ik me beter kan voelen dan een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te wachten op een falen van een ander zodat ik me beter kan voelen/voel dan die ander in plaats van me bezig te houden met mijn angst voor mijn eigen falen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik er iets mee win als ik me beter voel dan een ander door te geloven dat ik dan ook werkelijk beter ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat andere mensen me leuker vinden als ik me beter voel, en dus geloof dat ik beter ben, dan een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te schamen voor het feit dat ik me beter wil voelen dan een ander en hierop zit te wachten/hopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat niet iedereen dit heeft, dit beter willen voelen dan een ander, en daarom durf ik het niet onder ogen te zien aangezien het persoonlijk neem in het ‘enige zijn’ hierin.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het persoonlijk te nemen dat ik in een automatisme me beter wil voelen dan een ander en hierin geloof dat ik zo slecht ben dat ik dit moet verbergen en dus diep heb weggestopt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een constante angst te ervaren dat mensen zien wie ik werkelijk ben, dat ik betrapt word, dat ik me beter wil voelen dan een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik anderen alles moet vertellen wat als backchat in me opkomt, dat dat ‘eerlijk zijn’is, in plaats van in te zien dat eerlijk zijn niet gelijk aan zelf-eerlijk is en dat ik in zelf-eerlijkheid mijn eigen backchat onder ogen kan zien en kan zelfvergeven, kan onderzoeken naar de oorzaak als herinnering en mezelf zo kan corrigeren in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit beter willen voelen dan een ander niet serieus te nemen, als ‘niet zo erg’ te bestempelen maar gewoon als iets wat in mij bestaat, zonder in te zien dat hierop de wereld gebaseerd is zoals die nu bestaat, in totale ongelijkheid, afscheiding van een leven in eenheid en gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de kracht ligt in deze relatie met mezelf als energie, in het beter willen voelen dan een ander, in plaats van in te zien dat het wel een ‘bepaalde’(geprogrammeerde) kracht als macht als controle geeft maar dat het niet de werkelijke kracht is in/als het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien dat de werkelijke kracht ligt in het fysiek en de fysieke werkelijkheid, maar dat ik ben gaan geloven dat de controle als macht in de relatie met mezelf als energie de werkelijke kracht is, waarin ik deze energetische gebaseerde relaties ben ben gaan verdedigen om geen ‘kracht’ te verliezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik kracht kan verliezen en hiermee energetische relaties in/als de mind/het bewustzijn moet gaan verdedigen, in plaats van in te zien dat ik in het stoppen van de energetische relaties in/als de mind een en gelijk kan worden als de kracht van de substantie/het fysiek.

wordt vervolgd met zelfcorrecties

————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 164 – Me beter willen voelen dan een ander

Geef een reactie

