Dag 165 – Zelfcorrecties op ‘me beter willen voelen dan een ander’.

Vervolg Dag 164 – Me beter willen voelen dan een ander

Als in mezelf een ervaring op voel komen van me beter willen voelen dan een ander, dan stop ik, ik adem. Ik sta mezelf niet toe me beter te voelen dan een ander aangezien dit een startpunt in/als de mind als het bewustzijn is in polariteit, waarin ik geloof iets te winnen ten opzichte van de ander, namelijk een tijdelijke energie-verhoging, maar waarin ik in werkelijkheid mezelf afscheid in deze energie-verhoging van de gelijkheid van mezelf als leven en hierin van een ander als leven/van alle leven. Ik stop en focus me op de adem als een fysieke bezigheid, waarin ik de energie weg laat stromen de aarde als substantie in.

Ik stel mezelf ten doel de ervaring/gebeurtenis uit te schrijven in de context waarin de ervaring opkomt. ik schrijf mijn reacties als backchat uit en pas hier zelfvergevingen op toe. Ik zie of er een gedachte als plaatje opkomt welke ik als herinnering heb opgeslagen en waar vanuit ik het beter willen voelen gecreeerd heb. Eventueel breng ik de ervaring in de context naar voren in een chat met Sunette, zodat ik de ervaring specifiek kan gaan uitschrijven, zelfvergeven en corrigeren op punten die ik zelf niet zie.

Als ik mezelf zie wachten/hopen op een gebeurtenis waarin ik me beter kan voelen dan een ander, dan stop ik, ik adem. Ik sta mezelf niet toe te hopen/wachten op een gebeurtenis om me beter te voelen dan een ander. Ik zie in het moment, dus in de context waarin het opkomt, waar het om gaat dat ik me beter wil voelen dan een ander. Ik onderzoek waar ik de angst ervaar in de context van de gebeurtenis waardoor ik het nodig geloof te hebben om me beter te voelen. Hierop pas ik zelfvergevingen toe.

Als ik mezelf zie wachten/hopen op een falen van een ander waarin ik me beter kan voelen dan een ander, dan stop ik, ik adem. ik sta mezelf niet toe te wachten op een falen van een ander om me beter te voelen en ik sta mezelf niet toe me beter te voelen dan een ander als die ander iets fout als verkeerd doet, dus gekeerd in/als het bewustzijn, wat ik als falen bestempel. Ik onderzoek hoe ik mezelf in een soortgelijke situatie ondermijn door een ervaring van falen dus van me minder voelen creeer en pas hier zelfvergevingen en zelfcorrecties op toe.

Ik stel mezelf ten doel te zien of ik, als ik zelf vrij ben van reacties, de ander eventueel kan ondersteunen in waar die iets gekeerd doet in/als het bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel mijn ervaring van/neiging tot me beter willen voelen dan een ander serieus te nemen als zien dat dit evil is, hoe klein het zich ook aandient, en dat hierin de totale veroordeling van elkaar in ongelijkheid in de wereld uit voortkomt. Ik realiseer me dat dit serieus nemen betekent dat ik mijn eigen natuur inzie, uitschrijf, zelfvergeef en corrigeer in het fysiek, en dat het niet betekent dat ik geen plezier meer mag hebben met/als mezelf aangezien ik van nature evil ben. Ik realiseer me dat dit geen plezier meer mogen hebben voortkomt uit schuldgevoel over wie ik ben, wat ik heb weggeduwd zodat ik er niet in kan zien en het kan vergeven en corrigeren, waarover ik me opnieuw schuldig voel.

Ik stel mezelf ten doel meer te lachen om de dwaasheid van mijn eigen natuur als evil – welke zich uit in de meest absurde gedachten – en mezelf hierin te corrigeren zonder het opnieuw persoonlijk te nemen, in plaats van mezelf zwaarder en zwaarder te maken in de onderdrukking van mijn menselijke natuur als mijn persoonlijk onvergeeflijke fout.

Ik stel mezelf ten doel de energetische relaties in/als het bewustzijn te stoppen en zelf te vergeven, zodat ik, vrij van de beklemmende draden als deze energetische relaties, mezelf kan corrigeren in het fysiek. Ik realiseer me dat ik me beter wil voelen dan een ander zolang ik mezelf verbonden houd in energetische relaties in/als het bewustzijn, met mezelf als bewustzijn en met het bewustzijn van een ander, waarin er een strijd ontstaat over de verdeling van de beperkte hoeveelheid energie die er beschikbaar is. Deze strijd zorgt ervoor dat ik me, koste wat het kost, beter wil voelen dan een ander als automatisme, omdat ik mezelf alleen maar ken in de energetische ervaring van relaties in/als het bewustzijn, en ik hierin mezelf zolang mogelijk in leven als energie probeer te houden aangezien ik onderbewust/onbewust geloof dat ik doodga als ik hiermee stop/stop te bestaan als energie.

Ik stel mezelf ten doel de situatie in de context te onderzoeken zodat ik de gedachte als plaatje als herinnering die aan deze automatische reactie van me beter willen voelen ten grondslag ligt, kan verwijderen.

Ik stel mezelf ten doel kracht te worden in eenheid en gelijkheid als leven in het fysiek, als substantie, waarin ik geen strijd om energie nodig heb om te overleven en in plaats hiervan gelijk kan gaan staan aan mezelf als leven in het fysiek en hierin aan al het leven in/als het fysiek op/als de aarde. Ik realiseer me dat ik dit doe door de ongelijkheid in mezelf – hetgeen ik mezelf heb afgescheiden in mezelf – te stoppen en zelf te vergeven en niet door te proberen ergens gelijk aan te gaan staan.

————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 165 – Zelfcorrecties op ‘me beter willen voelen dan een ander’.

Geef een reactie

