Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te grabbel te gooien door te geloven dat ik het wel aankan om een relatie te creeren door seks te hebben zonder verder te onderzoeken of er werkelijk een relatie als agreement mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb van tevoren te zien dat een relatie als agreement er niet in zit, en toch een relatie te creeren door seks te hebben in de hoop dat hetgeen ik zie zal veranderen als we eenmaal seks hebben gehad.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te varen op hoop als illusie in plaats van met gezond verstand te onderzoeken hetgeen ik zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hetgeen ik zie niet te onderzoeken omdat ik hetgeen ik zie niet onder ogen wil zien, namelijk dat een relatie als agreement niet mogelijk is, waardoor ik ook geen seks kan hebben als ik hierin zelf-eerlijk ben, en dus heb ik hierin besloten niet zelf-eerlijk te zijn, gewoon seks te hebben op de bonnefooi en maar te zien waar het (relatie)schip strandt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een besluit te hebben genomen om zelf-oneerlijk/zelf-onoprecht te zijn in de hoop dat ik het fout zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in twijfel te trekken in de hoop dat ik het fout zie, waarin ik consequenties in/als relatie creeer, in mezelf, in de ander en in de wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet onder ogen te willen zien in het alleen staan, hierin niet te hebben geluisterd naar mezelf naar wat ik zie in gezond verstand, om vervolgens consequenties in relaties te creeren waarin ik druk ben met het leven van deze consequenties als relaties in/als het bewustzijn, en wederom niet in zelf hoef te zien in het alleen staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst in mezelf te creeren door meerdere keren te beslissssssen, te slissen en te lispelen, niet naar mezelf te luisteren maar consequenties als relaties te creeren waarin ik vervolgens pijn als consequentie ervaar, waarin ik de de angst vergroot iedere keer dat ik besluit dit opnieuw te creeren en dus de angst in dezelfde mate toeneemt als dat ik zelf-onoprecht ben, totdat de angst als zelf-onoprechtheid zo groot is dat ik geloof er niet meer tegenop te kunnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst als zelf-onoprechtheid zo groot te laten worden in mezelf dat het groter lijkt dan ikzelf als leven, en ik een excuus heb gecreeerd om de volgende keer precies hetzelfde te doen, in hoop in een relatie stappen door seks te hebben terwijl ik als zie dat er haken en ogen aanwezig zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf slachtoffer te maken van het mislukken van relaties, in plaats van in gezond verstand te zien dat er niet veel werkelijk praktische mogelijkheden zijn geweest om een relatie als agreement te starten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet zelf-oprecht te willen zien in wat ik werkelijk wil in een relatie als agreement uit angst dat er niemand is waarmee ik dit kan wandelen aangezien er niet zoveel mensen/mannen zijn die hetzelfde willen wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te compromiseren/verkleinen om maar met een man te kunnen zijn, terwijl ik haarfijn van tevoren zie of een relatie als agreement wandelen mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat een man verandert door seks te hebben en op die manier aan mij gebonden raakt en niet meer weg wil, en dus ‘veranderen’  als enige mogelijkheid over heeft en dit ook doet, in plaats van in te zien dat ik mezelf in zo’n relatie bind aan de man, en zelf verander in iets/iemand die ik niet wil zijn als compromis van mezelf, maar waar ik niet meer denk uit te kunnen doordat ik mezelf al gebonden heb in relatie in/als het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat afhankelijkheid in relatie in/als bewustzijn een mogelijkheid is om bij elkaar te blijven, in plaats van in te zien dat dat juist hetgeen is wat ik zelf niet wil en waarin ik mezelf vastzet en vastgezet voel, en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te zetten in een relatie die ik niet wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat de ander weggaat als ik de relatie in/als bewustzijn niet ieder moment ervaar/voel, in plaats van in te zien dat het tegenovergestelde is wat er gebeurt, dat in de relatie in/als het bewustzijn in afhankelijkheid er altijd 1 persoon is die weg wil en 1 persoon is die vast wil houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nooit begrepen te hebben hoe te blijven staan in een relatie met deze ervaringen en gevoelens van afhankelijkheid, in plaats van in te zien dat ik deze ervaringen en gevoelens dien te stoppen waardoor ik in/als mezelf kan blijven staan in een relatie als agreement met mezelf en eventueel met een ander.

Ik stel mezelf ten doel de ervaringen als gedachten, gevoelens, emoties en reacties die omhoog komen met betrekking tot relaties te stoppen, in te zien, eventueel uit te schrijven, zelf te vergeven en te corrigeren, waarin ik mezelf vrij maak van de afhankelijkheid van de ander=de mind in/als bewustzijn.

Als ik mezelf zie reageren in angst voor verlies van een relatie, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me ergens afhankelijk van opstel in de relatie, waarin ik een geloof heb opgebouwd niet zonder te kunnen. Ik onderzoek waar ik geloof afhankelijk van te zijn, pas hier zelfvergevingen op toe en corrigeer mezelf.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te eren door hetgeen ik zie als mogelijkheid of onmogelijkheid in een relatie als agreement, volledig te onderzoeken op fysieke realiteit en praktische toepasbaarheid.

Ik stel mezelf ten doel mezelf alle tijd te geven/zelf alle tijd te nemen die ik nodig heb om de mogelijkheid of onmogelijkheid van een relatie als agreement te onderzoeken. Ik sta mezelf niet toe me te laten regeren door de angst voor verlies van deze mogelijkheid of onmogelijkheid; in plaats hiervan onderzoek ik tevens de angst voor verlies die hierin opkomt.

Ik stel mezelf ten doel pas seks te hebben met een ander als beiden overeenstemmen in een relatie als agreement, als de mogelijkheden hierin door beiden onderzocht zijn en als beiden bereid zijn deze volledig te wandelen, waarin ik mezelf dus ten doel stel alleen nog seks te hebben met mezelf en/of met een levenspartner.

—————————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

15 thoughts on “Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

  1. wat een ellende dame, goed om jezelf uit te bevrijden

  2. […] Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck […]

Geef een reactie

