Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Zelfvergevingen op het alleen maar bij de ander willen zijn in relaties:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb alleen maar bij de ander te willen zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het bij de ander leuker te vinden dan bij mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verslaafd te worden aan het bij de ander zijn en vervolgens deze verslaving te geloven/aan te nemen als waar en hierin als groter dan ikzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn verslaving aan de ander=de mind voor waar aan te nemen aangezien ik het zo lekker vind om te toeven in de mind in gedachten aan de ander en deze waar wil maken om dit lekkere gevoel voort te kunnen zetten in realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in gedachten liever bij de ander te zijn waarin ik een situatie creeer waarin het niet prettig is bij mezelf aangezien ik zelf weg ben in gedachten in de mind/het bewustzijn en ik het hierin ‘prettiger’ maak dan met mezelf hier in realiteit en hierin dus zelf de verlangens creeer naar het zelfgecreeerde beeld als gedachte in/als de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf verlangens te creeren naar de ander door een beeld te creeren in/als de mind waarin ik iets mooier maak dan hier in realiteit, en hierdoor ga geloven dat dit gevoel in/als de mind in de ‘mooiere situatie gelinkt is aan de ander, in plaats van in te zien dat ik een gevoel gecreeerd heb in/als de mind wat ik irreeel mooi maak om weg te komen uit de realiteit van hier in zelf aanwezig zijn en alle ongemakken in mezelf onder ogen zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf weg te halen bij mezelf en mezelf te plaatsen bij de ander=de mind en mezelf dus verlaat, waarin ik een ervaring creeer van ongemak alleen met mezelf en vervolgens weg wil van mezelf om dit ongemak niet te hoeven ervaren, en hierin opnieuw verdwijn in de verlangens naar de ander in/als de mind/het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien dat zolang ik liever bij de ander ben dan alleen met mezelf, ik energie creeer als ik bij de ander ben welke lekker/positief aanvoelt, niet ziende dat ik in dit positieve gevoel tevens de polariteit als negatief creeer, dan wel in het alleen zijn, dan wel met de ander als die iets doet waardoor het lekkere positieve gevoel zich niet kan voortzetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verlaten voor de ander=de mind zodra ik een ander leuk vind/een relatie met een ander creeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn zelfverantwoordelijkheid weg te leggen door bij de ander te zijn, waardoor ik het als lekker ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het als lekker te ervaren als ik geen zelfverantwoordelijkheid hoef te nemen en mezelf volledig dien te sturen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik mezelf bij de ander niet volledig hoef te sturen en hierin mijn zelfsturing als kracht weg te geven aan de ander en me dus afhankelijk te maken van de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me afhankelijk te maken van de ander door liever bij de ander te zijn dan bij mezelf in volle zelfverantwoordelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelfverantwoordelijkheid als zwaar en niet lekker te ervaren welke komt door angst die hierin omhoog komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren als ik geheel zelfverantwoordelijk moet zijn, en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te koppelen aan zelfverantwoordelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verliefdheid te creeren als lekker gevoel waarin het dagelijks leven gemakkelijker lijkt te gaan om weg te komen van het ongemak wat ik ervaar alleen in zelfverantwoordelijkheid in het dagelijks leven, om vervolgens mezelf afhankelijk te maken van deze verliefdheid en hierin van de persoon bij wie ik de verliefdheid heb gecreeerd door te geloven dat deze gevoelens van verliefdheid echt zijn aangezien het dagelijks leven toch zoveel gemakkelijker gaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven en hierin bang te zijn dat ik geen invloed heb op gevoelens van verliefdheid en mezelf hierin afhankelijk maak van een ander als de ander=de mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten bepalen door gevoelens van verliefdheid die ik zelf heb toegestaan/gecreeerd heb, om vervolgens net te doen alsof ik er geen invloed op heb, in plaats van in te zien/toe te geven dat ik het gewoon zo lekker vind voelen om net te doen alsof ik geen controle heb en dus geen zelfverantwoordelijkheid hoef te nemen.

Ik stel mezelf ten doel de angsten te onderzoeken die omhoog komen in volledige zelfverantwoordelijkheid, deze zelf te vergeven en corrigeren zodat ik mijn zelfverantwoordelijkheid als angst niet bij de ander ga leggen als ik met een ander ben.

Ik stel mezelf ten doel gedachten als plaatjes aan de ander te stoppen zodra ik ze op zie komen. Als een gedachte als plaatje blijvend opkomt schrijf ik mijn reacties uit, pas zelfvergevingen toe en corrigeer mezelf.

Ik stel mezelf ten doel bij mezelf aanwezig te zijn als ik alleen ben en als ik met een ander ben, zodat/totdat er geen verschil meer is in beleving tussen alleen zijn en samen zijn. Als ik een verschil merk in/als leuker als energie, dan stop ik, ik adem. Ik breng mezelf terug in het fysiek. Ik onderzoek de situatie en zie waardoor ik een ervaring van leuker creeer, zodat ik deze kan stoppen, zelfvergeven en mezelf kan corrigeren.

Ik stel mezelf ten doel alle ongemakken in mezelf onder ogen te zien zodat ik niet bij mezelf hoef weg te gaan uit angst voor een ervaring van ongemak.

Ik stel mezelf ten doel bij/in mezelf aanwezig te blijven als ik me ongemakkelijk voel – alleen of met een ander – zodat ik mezelf niet verlaat in ervaringen van ongemak en hierin een ervaring van mezelf verlaten creeer, welke het ongemak alleen maar vergroot en/of creeert.

Ik stel mezelf ten doel eventuele gevoelens van verliefdheid direct te stoppen en zelf te vergeven, en te onderzoeken waardoor ik deze gevoelens creeer, waarop ik verliefd wil worden als vlucht uit mijn dagelijks leven en/of als iets wat ik geloof zelf niet te hebben in het dagelijks leven in/als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel de afscheiding te stoppen die ik ervaar in mezelf in hetgeen waarop ik verliefd word in/op een ander.

——————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

11 thoughts on “Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

  1. […] Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn […]

  2. […] Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn […]

  3. […] Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn […]

  4. […] Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn […]

  5. […] Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn […]

Geef een reactie

