Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden

Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

Zelfvergevingen op de ervaring van iemand leuk vinden en mijn reacties hierop.

Als ik iemand leuk vind voel ik direct “de energie omhoog gaan”. Alsof ik net iets teveel koffie op heb en buiten adem ben. Mijn middenrif trekt samen waardoor ik nog moeilijker in rust in mezelf kom. Ik vind het wel even leuk/lekker als ervaring maar al gauw fysiek vervelend en uitputtend.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ervaring van verhoogde energie wel even leuk/lekker te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb buiten adem te zijn als ik iemand leuk vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn energie omhoog te gooien als reactie op een ervaring van iemand leuk vinden, zonder precies te weten wat er gebeurt/wat ik doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb buiten mezelf te gaan als ik iemand leuk vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dit buiten mezelf gaan toch zal creeren om een angst die opkomt niet te hoeven ervaren zonder te zien welke angst dit precies is aangezien ik deze niet meer ervaar doordat ik in de hoge/positieve energietrilling verdwijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb eenzelfde fysieke reactie te creeren in angst en in iemand leuk vinden, namelijk een hoeveelheid adrenaline omhoog gooien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand leuk vinden te verbinden met een kans op een liefdesrelatie, en hierin dus liefde als angst te ervaren waarop ik direct fysiek reageer met een toename van adrenaline.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb per direct bij het leuk vinden van iemand een angst voor verlies te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik iets kan verliezen zodra ik iemand leuk vind, in plaats van in te zien dat ik alleen maar deze ervaring van iemand leuk vinden kan verliezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me in/als de mind beter te voelen als ik iemand leuk vind maar fysiek voel ik me slechter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me fysiek slechter te voelen als ik iemand leuk vind en dit als excuus te gebruiken om ervan weg te blijven of als rechtvaardiging voor als ik nooit meer iemand tegenkom die ik leuk vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te laten leiden door de mind in het iemand leuk vinden waarop ik fysiek reageer en vervolgens deze fysieke reactie als pijn/krampklachten te gebruiken om mijn dagelijkse bezigheden niet te hoeven doen en dus om geen zelfverantwoordelijkheid te nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb oftewel een ervaring van eenzaamheid oftewel een ervaring van iemand leuk vinden gebruik om me fysiek mee te belasten en dus af te leiden van zelfverantwoordelijkheid in het oppakken van de dagelijkse bezigheden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als de dood te zijn voor de ervaring van iemand leuk vinden uit angst dat diegene mij niet leuk vind, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als de dood te zijn voor de ervaring van niet leuk gevonden worden door degene die ik leuk vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor een ervaring van afwijzing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hierin dus bang te zijn voor negatieve ervaringen in/als de mind als het bewustzijn, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen bewustzijn waarin ik mezelf afwijs.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor afwijzing van mijn eigen bewustzijn, waarin ik iemand anders nodig heb die me leuk vindt om dit op te vangen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te zetten in een ervaring van leuk en niet leuk vinden met hierop een fysieke reactie in/als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik iets moet doen met deze ervaring van leuk en niet leuk vinden, in plaats van in te zien dat ik deze ervaring kan stoppen in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb duizelig te worden van de verkramping in mijn lichaam als reactie op de adrenaline-toename.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf van tevoren af te wijzen als ik iemand leuk vind en me alvast te beschermen tegen een afwijzing van niet leuk gevonden worden, zodat de afwijzing niet zo hard aankomt aangezien ik deze niet meer binnenlaat in mezelf door een muur van backchat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een muur van backchat op te bouwen als bescherming tegen een eventuele afwijzing van iemand die ik leuk vind, niet ziende dat ik mezelf hiermee alle kansen ontneem om wel ‘leuk’ gevonden te worden door mijn eigen onderdrukte backchat in realiteit te zetten en me achter te verschuilen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te verschuilen achter een muur van backchat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te geloven dat degene die ik leuk vind mij ook leuk vindt, en als diegene mij wel leuk vindt wel een andere reden heeft om geen relatie te starten als bijvoorbeeld niet in zelf durven zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf niet in mijn eigen backchat te durven zien waarachter ik me verschuil in angst op afwijzing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te durven zien in mijn eigen afwijzing als afscheiding van mezelf en dus creeer ik situaties waarin een ander mij afwijst of ik die ander zodat ik het niet leuk vinden van elkaar de schuld kan geven van de afwijzing.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een voorkeur als leuk/niet leuk vinden te gebruiken als afleiding van de afwijzing als afscheiding van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb voorkeur als leuk/niet leuk te creeren als reactie op wat ik in mezelf leuk en niet leuk vind.

Als ik mezelf zie participeren in een ervaring van iemand leuk vinden, dan stop ik, ik adem. Ik onderzoek waarop ik precies reageer met leuk vinden en zie hierin waar ik mezelf van heb afgescheiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van iemand leuk vinden uit angst voor afwijzing.

Ik adem in de ervaring van iemand leuk vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van de mogelijkheid tot een wederzijds leuk vinden in een situatie waarin beiden in staat zijn tot het wandelen van een relatie als agreement.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn te worden opgebrand in een ervaring van iemand leuk en/of wederzijds leuk vinden in/als de mind en vervolgens uitgeput en alleen achter te blijven, aangezien dit is wat ik altijd ervaren heb zonder in staat te zijn de mind/bewustzijnservaring te stoppen en de situatie fysiek te onderzoeken en wandelen.

Ik stel mezelf ten doel de angst te stoppen die ik ervaar voor de ervaring van iemand leuk vinden zodat ik mezelf in staat stel fysiek in woorden te onderzoeken wat er speelt en wat de mogelijkheden zijn.

Ik stel mezelf ten doel met/als mezelf te wandelen in het fysieke onderzoek van de mogelijkheden als ik iemand leuk vind, waarin ik in/als mezelf aanwezig blijf in ieder moment en mezelf niet verlaat in een energetische adrenaline ervaring.

Ik stel mezelf ten doel om, als ik iemand leuk vind, adem voor adem, het onderzoek fysiek in woorden te wandelen zonder me op te laten jagen door de adrenaline als angst voor verlies.

Ik stel mezelf ten doel plezier te hebben in het fysieke onderzoek in het moment als ik iemand leuk vind, zonder me af te laten leiden door een toekomstprojectie als vastliggende uitkomst waarin ik angst voor verlies creeer en dus ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst voor verlies te creeren door in een toekomstprojectie in/als de mind/het bewustzijn een uitkomst vast te leggen, en als die uitkomst niet uitkomt, verlies te ervaren van mijn eigen gecreeerde plaatje waarin ik ben gaan geloven als waarheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst voor verlies te ervaren van een (geloof in) een zelfgecreeerde projectie als houvast in de toekomst, en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor verlies van houvast in/als de mind/het bewustzijn, welke ik keer op keer gecreeerd en ervaren heb en hiermee werkelijkheid maak door de herinnering op te slaan en te herleven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven in mijn eigen plaatjes als toekomstprojecties in/als de mind als houvast aan mezelf als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iedere keer dat ik iemand leuk vind, angst te ervaren voor verlies van (houvast aan) mezelf als bewustzijn en hierin de angst voor verlies te accumuleren en te koppelen aan iemand leuk vinden.

——————————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

11 thoughts on “Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden

  1. […] Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden […]

  2. […] Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden […]

  3. […] Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden […]

  4. […] Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden […]

  5. […] Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden […]

Geef een reactie

