Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig

Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden

Dag 171 – Zelfvergevingen op relaties – 4 – ik ben niet goed genoeg

Dag 172 – Zelfvergevingen op relaties – 5 – tijd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘ik wil alleen zijn’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte ‘hier wil ik niemand bij hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gedachte te geloven dat ik alleen wil zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gedachte te geloven dat ik hier niemand bij wil hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik nu klaar moet zijn voor een relatie als agreement, in plaats van in te zien dat ik voorlopig voorbereiding nodig heb alleen met mezelf voordat ik in staat ben effectief een relatie als agreement met een ander te wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat als er zich een kans voordoet, ik die kans moet grijpen, of ik er klaar voor ben of niet, in plaats van in te zien dat als ik een relatie start die zich aandient als ik me niet (voldoende) heb voorbereid, het geen relatie zal zijn die ik uiteindelijk wil, wat mogelijk voor problemen kan zorgen en hierin juist voor vertraging in het proces.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uiterlijke omstandigheden te laten bepalen wanneer ik klaar ben voor een relatie door te zeggen als iets zich aandient in/als de mind, zie je wel, ik ben er klaar voor, anders zou het zich niet aandienen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten opjagen door mijn eigen mind/bewustzijn door een verlangen ‘naar’ in polariteit met angst voor ‘nooit meer’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen dat ik nu op veel momenten liever alleen ben, en hierin te geloven dat ik altijd alleen zal blijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ervaring van nu als maatstaf te nemen voor de rest van mijn leven, waarin ik er dus vanuit ga dat ik niet in staat ben om te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb er vanuit te gaan dat ik niet in staat ben om te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de ervaring van ‘ik wil alleen zijn’ met name in de avond en ochtend rondom het slapen, een ervaring is die me bepaalt voor de rest van mijn leven, in plaats van te onderzoeken waarom ik precies alleen wil zijn op die momenten, waar ik bang voor ben en hoe ik mezelf hierin kan ondersteunen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik nooit meer alleen ben als ik een relatie/agreement aan zal gaan, in plaats van in te zien dat 1 een relatie/agreement zich opbouwt en ik dus niet ineens non-stop samen ben, 2 ik uberhaupt niet non-stop samen hoef te zijn als ik dat niet wil en 3 ik sowieso alleen sta, alleen levend of samenlevend.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door aan een relatie/agreement een samen zijn te koppelen, ik geloof dat ik het alleen zijn moet opgeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten wat alleen staan is waardoor ik nog veel tijd nodig heb alleen levend om te zien en onderzoeken hoe ik alleen sta.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het idee/het gevoel te hebben dat het niet ok is dat ik het wel prettig vind om een tijdje alleen te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn om echt te genieten en akkoord te zijn met mezelf alleen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn altijd alleen te leven als ik nu beslis de tijd te nemen om alleen met mezelf te zijn, waarin ik mezelf kan voorbereiden op een eventueel samen leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat als ik iemand tegen kom met wie een agreement eventueel mogelijk is, ik ook op stel en sprong erin moet duiken, in plaats van in te zien dat ik de tijd kan nemen voor het onderzoeken van de mogelijkheden wat eventueel kan samen vallen met de fase van voorbereiden, waarin ik zelfsturing heb in de beslissing van een agreement met een ander aangaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik geen zelfsturing heb in het startmoment van een agreement maar dat ik afgeleid/geleid wordt door mezelf in/als bewustzijn in ongeduld en verlangen naar iets buiten mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het plaatje van de liefde te geloven waarin ‘de liefde je overkomt’ en dan ‘heb je geen keus meer’, in plaats van in te zien dat ik hierin gebrainwashed ben door films, boeken en andere love-stories waarin men valt in de liefde in plaats van op te staan en in gelijkheid naast elkaar te wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ergens nog steeds dit vallen in de liefde te romantiseren, waarin ik zelf geen verantwoordelijkheid hoef te nemen en daadwerkelijk naast iemand te wandelen, maar verval in een toestand waarin ik geen controle heb en waaraan ik wel moet toegeven, en ooooh het is zo waanzinnig die energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de energie van het vallen in de liefde waanzinnig te vinden, waarin ik inderdaad binnen de kortste tijd waanzinnig word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de waanzin in de liefde te romantiseren/geromantiseerd te hebben en niet te zien/gezien te hebben dat ik hierin volledig mijn zelfverantwoordelijkheid wegleg/afgeef aan een gevoel van liefde, dus aan mezelf als mind/bewustzijn waardoor ik geloof dat wat ik als bewustzijn aangeef ook echt is en ik dit dus moet volgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door een geloof in de val van de liefde vervolgens een geloof in het volgen hiervan en dus in het volgen van mijzelf in/als bewustzijn te creeren.

wordt vervolgd.

——————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

7 thoughts on “Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig

  1. […] Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig […]

  2. […] Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig […]

  3. […] Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig […]

  4. […] Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig […]

Geef een reactie

