Dag 174 – Zelfcorrecties op relaties – 7 – voorbereiding nodig

Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden

Dag 171 – Zelfvergevingen op relaties – 4 – ik ben niet goed genoeg

Dag 172 – Zelfvergevingen op relaties – 5 – tijd

Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig

Zelfcorrecties op dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig:

Ik stel mezelf ten doel zelfvergevingen  toe te passen op de reacties die in me opkomen gerelateerd aan relatieverlangen en/of relatieweerstand, welke getriggerd worden als ik communiceer met een man, en hierin mijn oordelen naar mezelf te stoppen en opnieuw zelf te vergeven voor het hebben van deze reacties.

Ik stel mezelf ten doel mezelf als voorprogrammering te veranderen waarin ik mezelf ondersteun in het inzien van mijn programma ten aanzien van relaties met een man, zonder overweldigd te geraken door mijn eigen programma. Ik realiseer me dat wat ik zie in/als mijn programma, niet is wat ik hoef te leven of wat ik ben als leven. Alleen als ik mezelf toesta rechtstreeks in mijn eigen programma te zien ben ik in staat mezelf als voorgeprogrammeerd wezen te stoppen, zelf te vergeven en te corrigeren.

Ik stel mezelf ten doel direct in mijn eigen programma te zien door het uitschrijven van mindconstructen en door het schrijven van blogs met zelfvergevingen en zelfcorrecties.

Ik stel mezelf ten doel de zelfrealisatie als ‘doel’ te zien, waarin ik, als de mogelijkheid zich voordoet, dit samen kan wandelen met een man als agreementpartner; de agreement met een ander is geen doel op zich en is geen bepalende factor voor wie ik ben in ieder moment in het proces van zelfrealisatie.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te sturen als ik iemand ontmoet/met iemand samen ben met wie er eventueel een agreement mogelijk is en/of waarin een verlangen naar samenzijn getriggerd wordt, waarin ik deze mogelijkheid in zijn totaliteit onderzoek en dit tevens vraag van de eventuele agreementpartner en waarin ik verlangens onderzoek en zelfvergeef. ik sta mezelf niet toe te worden geleid door (seksuele) verlangens.

Ik stel mezelf ten doel me voor te bereiden op een agreement in/als mezelf, en als ik met iemand ben met wie een agreement eventueel mogelijk is, hiermee in gesprek te gaan en te communiceren; ik stel mezelf ten doel, als ik een agreement start, dit te starten en onderzoeken in woorden en niet in bed.

Ik sta mezelf niet toe overweldigd te worden door gevoelens van verliefdheid en hier in liefde te vallen. In plaats hiervan stop ik participatie in gevoelens van verliefdheid zodra deze opkomen; ik onderzoek wat er gebeurt in het moment en waar ik verliefde gevoelens door ervaar, als dit iets is waarvan ik mezelf heb afgescheiden en dus verliefd denk te moeten worden op hetgeen ik zie in de ander als waar ik me van heb afgescheiden.

Ik sta mezelf niet toe mijn zelfverantwoordelijkheid weg te leggen/bij de ander proberen te leggen door in liefde te vallen. Ik realiseer me dat als ik in liefde val, ik de consequenties opnieuw zal moeten wandelen, zoals ik ze reeds meerdere malen gewandeld heb. Ik kan mezelf niet permitteren en niet toestaan te vallen in liefde en consequenties te wandelen, aangezien ik een commitment heb gemaakt ten aanzien van mijn eigen proces in samenwerking met een groep mensen, ter ondersteuning van een wereld die in brand staat. Ik sta mezelf niet toe te branden in gevoelens van liefde terwijl de hele wereld in brand staat, ook al doet het verlangen naar de ervaring van brandende liefde zich levensecht voor. Ik realiseer me dat ik dit ben ik in mijn eigen mindprojectie, bezig in overleving en dus alles uit de kast halend om in leven te blijven als gevoelens van brandende liefde als energie, ondertussen mezelf als substantie opbrandend en dus de wereld als substantie opbrandend.

Ik stel mezelf ten doel af en toe een love-story als film of serie te kijken en te zien waar en hoe ik mezelf geprogrammeerd heb. Ik breng mezelf hier in de adem tijdens het film/serie kijken, en zie waar ik reageer in gevoelens en emoties. Hier pas ik zelfvergevingen op toe en eventueel schrijf ik ze uit, aangezien deze reacties te maken hebben met hoe ik mezelf geprogrammeerd heb met films en andere verhalen.

Ik stel mezelf ten doel intiem te zijn/worden met/als zelf door in zelf te zien – Into-me-I-see – Intimacy – en mezelf tijd en ruimte te gunnen in dit proces

——————————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

6 thoughts on “Dag 174 – Zelfcorrecties op relaties – 7 – voorbereiding nodig

  1. […] Dag 174 – Zelfcorrecties op relaties – 7 – voorbereiding nodig […]

  2. […] Dag 174 – Zelfcorrecties op relaties – 7 – voorbereiding nodig […]

Geef een reactie

