Dag 175 – Zelfvergevingen op relaties – 8 – grapjes over man en vrouw

Dag 168 – Zelfvergevingen op relaties – 1 – relatiecheck

Dag 169 – Zelfvergevingen op relaties – 2 – alleen bij jou zijn

Dag 170 – Zelfvergevingen op relaties – 3 – iemand leuk vinden

Dag 171 – Zelfvergevingen op relaties – 4 – ik ben niet goed genoeg

Dag 172 – Zelfvergevingen op relaties – 5 – tijd

Dag 173 – Zelfvergevingen op relaties – 6 – voorbereiding nodig

Dag 174 – Zelfcorrecties op relaties – 7 – voorbereiding nodig

Ik reageer op grapjes van mannen over hoe mannen alleen maar seks willen met verschillende vrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me onderdrukt te voelen door grapjes over man en vrouw, over hoe een vrouw zo haar best doet en de man ondertussen alleen maar seks wil, bewust of onbewust.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me onderdrukt te voelen door de man in het algemeen die de zogenaamde vrijheid impliceert alleen maar seks te willen en hiermee voordoet tevreden te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb enorme kwaadheid op te voelen komen bij zogenaamde grapjes over man en vrouw-generalisaties als programmering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me terug te trekken uit een conversatie met een man als er grapjes over man en vrouw gemaakt worden, waarin ik het per direct opgeef om ooit een relatie als agreement in gelijkheid te starten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het per direct op te geven als een man een grapje maakt waarin de onderdrukking van de vrouw naar voren komt, waarin ik zie dat ik niet alleen een mogelijkheid tot agreement met een ander opgeef, maar ook mijn eigen potentieel tot het wandelen van een agreement in gelijkheid met een man, en dus mezelf opgeef, dit alles door een uitspraak van een programmering van een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de programmering van de man te geloven en aan te nemen als meer waard dan de vrouw, waarin ik automatisch de programmering van de vrouw als minder waard aanneem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de man de schuld te geven van de onderdrukking van de vrouw, in plaats van in te zien dat zolang ik toestem in de reactie van onderdrukt worden/minderwaardig voelen als vrouw op een uitspraak van een man, ik zelf deze onderdrukking in stand houd en in mezelf creeer door geloof in mijn eigen mind-programmering als vrouw.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te begrijpen waarom zulke grapjes gemaakt moeten worden, ook al is er bekend dat het ‘slechts’ grapjes zijn en niet iets wat man en vrouw als mens ondersteunt, aangezien grapjes vaak helemaal niet grappig zijn maar spotjes, lichtjes om energie te genereren in/als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in het verleden deel te nemen in grapjes over man en vrouw en de ongelijkheid in deze programmering, en hierin mezelf stoer voor te doen alsof ik het ok vind, alsof het me niets doet, alsof ik er wel om kan lachen, om mijn kwetsbaarheid als ervaring van onderdrukking als vrouw in/als bewustzijn te verbergen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn kwetsbaarheid te verbergen, waarin ik mezelf (en de ander) niet de mogelijkheid geef onszelf te corrigeren in deze ongelijkheid die in zelf bestaat, en in plats hiervan toesta de ongelijkheid te laten bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb grapjes over man en vrouw persoonlijk te nemen, waarin ik in dit persoonlijk nemen de positie aanneem van machteloosheid, machteloos onderworpen aan mijn eigen programmering als vrouw, welke ik projecteer in kwaadheid op de man, om vervolgens weg te blijven bij de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf op te geven door te geloven dat ik niet in staat ben tot een agreement door de ongelijkheid in de programmering in man en vrouw, waarin ik dus mezelf in proces opgeef voor het niet-hebben van een relatie, welke hetzelfde als mezelf opgeven in een relatie in/als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in proces tot zelfrealisatie op te geven voor een polariteit in/als de mind als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een enorm wantrouwen te hebben ontwikkeld ten aanzien van de man, in angst dat de man zichzelf niet zal corrigeren aangezien hij in/als bewustzijn de overheersende partij is en dus niet zomaar de machtspositie zal opgeven voor een communicatie in eenheid en gelijkheid met een vrouw.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in mijn wantrouwen naar de man, mijn positie in/als bewustzijn als vrouw in onderdrukking, in stand te houden en hiermee zelf een machtspositie als vrouw in/als wantrouwen naar de man te creeren, en hierin op mijn beurt in/als bewustzijn de man te onderdrukken.

Ik realiseer me dat mijn proces tot zelfrealisatie een proces is wat ik ten alle tijden kan lopen. Door dit proces afhankelijk te maken van het al dan niet samen zijn met een man, in relatie in/als bewustzijn, maak ik mezelf minderwaardig aan het bewustzijn en hierin aan de programmering in het bewustzijn dus als vrouw onderworpen aan de man zoals in de programmering staat. Deze afhankelijkheid wordt getriggerd door grapjes over de ongelijkheid in bewustzijn tussen man en vrouw, welke ik vervolgens onderdrukt heb door schaamte over mijn afhankelijkheid van de man, welke ik niet begrepen heb als afhankelijkheid van mezelf als bewustzijn, maar als afhankelijkheid gezien heb van de ander(=de mind), welke ik niet wil en niet wil laten zien, hierin dus wegstop en vervolgens mezelf geen mogelijkheid geef om hierin op te staan aangezien ik niet zie wat er gebeurt en ik geloof afhankelijk te blijven van de ander/de man. Wat ik niet wil, etc.

Hierin stel ik me onafhankelijk op, wat een gecreeerde polariteit is van afhankelijk opstellen, en in dit onafhankelijk opstellen, los van de ander/de man, blijf ik alleen leven wat ik gedefineerd heb als alleen staan maar wat nog steeds in afhankelijkheid is van het bewustzijn in/als mezelf, dus geen alleen staan.

Ik stel mezelf ten doel de polariteit van afhankelijkheid-onafhankelijkheid in mezelf te stoppen. Ik realiseer me dat afhankelijkheid/onafhankelijkheid gecreeerd is in/als bewustzijn, in een poging om als mindenergie te overleven in polariteit. In deze polariteit zal ik niet alleen staan, hoe onafhankelijk ik me ook opstel. Hierin doe ik mezelf tekort door mezelf te isoleren in/als de mind/het bewustzijn.

Als ik mezelf zie reageren op een uitspraak van een man over de ongelijkheid tussen de programmering van man en vrouw, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik het persoonlijk neem in/als reactie, en dus onderzoek ik waarin ik me afhankelijk opstel van de ander=de mind als de man in dit geval. Ik pas hier zelfvergevingen op toe waarin ik mezelf bevrijd en hierin in staat stel mezelf te corrigeren in de fysieke realiteit. Indien er een mogelijkheid is tot bespreking met desbetreffende man, wat mij kan ondersteunen in het proces in mijzelf, dan doe ik dit; indien de man die de uitspraak doet geen idee heeft wat er gaande is laat ik het gaan en werk ik het alleen uit in mezelf.

Ik stel mezelf ten doel de ongelijkheid in mezelf in de defenitie van vrouw-zijn in/als bewustzijn in onderdrukking van de man, te stoppen, uit te schrijven, zelf te vergeven en te corrigeren, zodat ik in eenheid en gelijkheid in/als mezelf in het fysiek als female kan leven, waarin gelijke communicatie met een male mogelijk is.

Ik stel mezelf ten doel mijn wantrouwen in/als bewustzijn ten aanzien van de man, en hierin de gecreeerde machtspositie als vrouw naar de man toe, te stoppen, in te zien en zelf te vergeven/corrigeren. Ik realiseer me dat ikzelf de enige ben die dit kan stoppen in mezelf en mezelf hierin kan veranderen, zodat uiteindelijk mijn omgeving mee verandert als weerspiegeling van mijn innerlijke verandering. Zolang ik reageer op ongelijkheid in mijn omgeving, ben ik zelf niet werkelijk verandert en zal ik opnieuw zelfonderzoek moeten verrichten.

Ik stel mezelf ten doel herinneringen uit te schrijven die ten grondslag liggen aan/in relatie staan tot mijn reactie op seksistische grapjes.

———————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

5 thoughts on “Dag 175 – Zelfvergevingen op relaties – 8 – grapjes over man en vrouw

  1. […] Dag 175 – Zelfvergevingen op relaties – 8- grapjes over man en vrouw […]

  2. […] Dag 175 – Zelfvergevingen op relaties – 8- grapjes over man en vrouw […]

  3. […] Dag 175 – Zelfvergevingen op relaties – 8- grapjes over man en vrouw […]

Geef een reactie

