Dag 184 – Zelfvergevingen op relaties – 17 – de energetische vrouw

Dag 183 – Zelfvergevingen op relaties – 16 – de relatie met mijn fysiek

In communicatie met een man die ik leuk vind kan de communicatie heel snel verschuiven naar een energetisch spelletje. Het voelt natuurlijk even heel lekker, elkaar lekker energetisch voeden en bevestigen. Het is een soort test of het energetisch past, wat er eigenlijk op neer komt dat het een testen is of het seksueel past. Het is echter heel smerig. Ik voel mezelf langzaam wegzakken in een staat waar ik niet meer uit wil en helemaal niets meer in uitvoer behalve glazig voor me uitkijken en dom grijnzen, en waar ik tegelijkertijd heel onrustig van word. Dit is hetgeen waar ik op den duur altijd weg van loop in een relatie, waarin ik altijd gedacht heb dat ik mezelf hierin moest trainen, om hierin te kunnen blijven staan of zoiets. Na het luisteren van 2 interviews over de kopie van de vrouw als programma, is het duidelijk. Ik moet mezelf hierin inderdaad trainen: om deze toestand in mezelf te stoppen en er niet in te verzanden!

Zelfvergevingen en zelfcorrecties volgen…….

Deze puntjes hier maken er al onderdeel vanuit. Het verlokken, het verleiden, het ergens heen leiden……kom maar….wil je meer weten?

Het is niet constant, het staat niet, het is niet duidelijk, het suggereert. Dus als energetische vrouw ben ik niet constant, ik sta niet, ik ben niet duidelijk, ik suggereer. En het komt voort uit onzekerheid. Deze hele energetische kopie maakt onzeker. Althans, het geloof in deze kopie als vrouw. Is dit wie ik ben? Zo ben ik toch niet? Maar zo zie ik iedereen wel doen in liefdeskoppeltjes. Ik snap er niets van. Mij lukt het niet om op deze manier in een communicatie te blijven staan. Nee natuurlijk, ik lig allang onderuit. Week geworden. En ja, wat gebeurt er nogal snel als je onderuit gaat/ligt met een man samen? Seks natuurlijk, want dat is hetgeen waar we allebei op uit waren. Om na de roes verward en verloren wakker te worden, me afvragend hoe het toch komt dat de man wegwandelt en hier geen last van schijnt te hebben terwijl ik dagen, weken, maanden tot aan jaren niet werkelijk effectief ben.

Ondertussen lok ik zelf de reactie van de man uit door in de energetische vrouwelijke kopie te stappen, waarin ik als energie natuurlijk iets gedaan wil krijgen/iets wil ontvangen, wat meestal gewoon bevestiging is, welke hard nodig is als ik in die energetische staat verkeer, aangezien ik daarin mezelf niet vestig. Dus verschillend per man verschillend de reactie, welke bijvoorbeeld weglopen kan zijn, maar ook zorgzaamheid uit kan lokken, of schuldgevoel van een niet kunnen voldoen aan deze vraag, of juist bevestiging van een mannelijk ego als het deze lukt hier wel aan te voldoen. Wellicht is het gewoon een energie die de man ziet, waarvan hij ervaart deze niet in zichzelf te hebben (aangezien deze niet op deze manier in de man geprogrammeerd is) en hier wel een graantje van mee wil pikken, en dus van alles gaat doen om het via de vrouw te beleven. En dus zal neigen de vrouw in deze toestand te houden om het zelf te kunnen blijven beleven.

Het is verdrietig want ongelijk als zelf, voor man en vrouw, en tijd om hieraan gelijk te gaan staan en deze janboel te stoppen.

Zoals genoemd, zelfvergevingen en zelfcorrecties volgen.

————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

3 thoughts on “Dag 184 – Zelfvergevingen op relaties – 17 – de energetische vrouw

  1. Sylvie Jacobs schreef:

    Coole realisaties. Bedankt voor het delen.

  2. […] Dag 184 – Zelfvergevingen op relaties – 17 – de energetische vrouw […]

Geef een reactie

