Dag 187 – Zelfvergevingen op relaties – 19 – als er een man is

Dag 184 – Zelfvergevingen op relaties – 17 – de energetische vrouw

Dag 185 – Zelfvergevingen op relaties – 18 – zelfvergevingen op de energetische vrouw

Geprogrammeerde overtuigingen welke ik bevestigd heb door ze op deze manier te leven:

Als er een man is ben ik sneller afgeleid.

Als er een man is verschuift mijn focus van mezelf naar de man, wat aangeeft dat de focus niet werkelijk is in/als mezelf maar dat ik aanwezig ben in/als bewustzijn en dat mijn aandacht in mijn bewustzijn naar de man verschuift.

Als er een man is neig ik naar mijn verantwoordelijkheden afraffelen zodat ik zoveel/zo snel mogelijk met/bij de man kan zijn.

Drie overtuigingen die me beletten hier te zijn in aanwezigheid in mijn fysiek in de aanwezigheid van de man en/of in communicatie met de man. Hierin belet ik mezelf in de mogelijkheid om in eenheid en gelijkheid met mezelf in gelijkheid met de man samen te zijn/te communiceren, waarvan ik mezelf vervolgens ga beschuldigen want ik zie/weet dat ik dit doe en welke me tevens onrustig en krampachtig maakt in het proberen ‘alleen’ te zijn, om ‘tijd voor mezelf” te hebben welke ik dan gebruik om mijn aandacht weer van mijn gedachten bij de man af te halen. Feitelijk vind ik het dus leuker bij de man als in aandacht bij de man dan bij mezelf, welke bij mezelf in/als de mind is en niet aanwezig in het fysiek, want dan zou er geen ‘leuker’ zijn, dan zou ik simpel of aanwezig zijn, alleen aanwezig of aanwezig in aanwezigheid van de man.

Angst:

Dat de man weggaat/nooit komt (afhankelijk van de situatie).

Dat ik mijn zelfverantwoordelijkheid wegleg/verminder om bij de man te kunnen zijn.

Dat of ik of de man ‘sterker’ is.

Emoties:

verdrietig, onrustig

Gevoel:

blij, afwezig/dromerig

Backchat:

ik wil alleen maar bij hem zijn.

het lukt me nooit om rustig in mezelf te zijn met hem erbij

ik verpest het vast

ik weet niet of ik genoeg tijd heb

ik ben te afstandelijk

ik weet dat ik het kan maar ik ben bang dat ik de kans niet krijg, dat ik niet op tijd ben

als ik niet snel genoeg ben gaat hij weg

Consequenties:

situaties overhaasten, vanuit de mind gaan spreken en handelen, pushen, of juist inhouden, terug trekken, ‘op mezelf zijn’.

Fysieke consequenties:

Verkramping spieren, onrustig gevoel in buik, verkramping darm, snellere hartslag, ogen wijder open

Zelfvergevingen overtuigingen:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken, geloven en aanvaarden dat als er een man is, ik sneller ben afgeleid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te leven naar de gedachte dat ik sneller afgeleid ben als er een man is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn focus naar de man als naar gedachten aan de man te schuiven als er een man is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn focus naar gedachten te verschuiven als er een man is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in gedachten gerelateerd aan de man, als er een man is, waarin ik mezelf een goed gevoel geef en hierin geloof dat ik dit niet kan stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat gedachten waarin ik mezelf een goed gevoel geef, gerelateerd aan de man, niet kan stoppen, in plaats van in te zien dat ik alles kan stoppen wat ik wil stoppen en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gedachten waarin ik mezelf een goed gevoel geef, gerelateerd aan de man, niet wil stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de neiging te ervaren mijn verantwoordelijkheden zo snel mogelijk af te raffelen zodat ik zo snel mogelijk/zoveel mogelijk bij de man kan zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me direct schuldig en vervelend te voelen als ik mijn verantwoordelijkheid afraffel om zo snel mogelijk/zoveel mogelijk bij de man te zijn, wat gewoon is in gedachten bij de man zijn, waarin ik zoveel in gedachten bij de man participeer dat ik geloof geen tijd te hebben om met de man te zijn en/of communiceren en tevens nog steeds geen tijd ervaar om mijn verantwoordelijkheden uit te voeren, aangezien ik al zoveel tijd kwijt ben in gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb tijd kwijt te zijn in gedachten en vervolgens nerveus te worden van een ervaring van tijd tekort komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me op te laten jagen door een tijdsbeleving.

Zelfvergevingen angst:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat de man weggaat of nooit komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik mijn zelfverantwoordelijkheden wegleg/verminder als er een man is, waarin ik dus bij mezelf wegga als ik mijn zelfverantwoordelijkheid wegleg/verminder, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bij mezelf/zelf weg te gaan als er een man is, welke ik projecteer als angst dat de man weggaat als weerspiegeling van mezelf die weggaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat de man in praktijk brengt wat ik beleef, in plaats van in te zien dat ik het beleef, en dat ik dus de keus heb om de beleving te stoppen of om de beleving in praktijk te brengen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat de man weggaat als ik wel mijn zelfverantwoordelijkheden uitvoer een hierin minder tijd/aandacht voor de man heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelf bang te zijn om minder tijd/aandacht voor de man te hebben, welke angst is om minder tijd/angst voor mijn eigen aandacht voor de man in/als het bewustzijn te hebben en dus minder tijd voor mezelf in/als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn minder tijd te hebben voor mezelf in/als bewustzijn als er een man is, waardoor ik bang ben te verdwijnen als bewustzijn als zelfinteresse.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn te verdwijnen als zelfinteresse en hierin geen tijd meer voor mezelf te ervaren, in plaats van in te zien dat de tijd in/als bewustzijn in zelfinteresse een ervaring is in/als bewustzijn welke ik niet werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring van mezelf in zelfinteresse als wie ik niet werkelijk ben maar als wie ik mezelf wel ervaar, te verliezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf alleen te ervaren in/als bewustzijn in zelfinteresse dus in als angst, waarin ik leef als angst en angst ervaar mezelf te verliezen als angst als bewustzijn als energie, welke ik niet werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat, als er een man is, er een strijd ontstaat in mijn gedachten, waarin het er steeds omdraait wie sterker is/wie het meeste energie genereert, waarin ik mezelf vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in/als de mind zelf een strijd met mezelf te voeren waarin ik verschuif van minder naar meer in polariteit, om op deze manier zoveel mogelijk energie te genereren in/als bewustzijn, en deze vervolgens te projecteren op/uit te spelen met de man in de praktijk en hierin een situatie in ongelijkheid creeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een situatie van ongelijkheid te creeren als er een man is ter overleving van mezelf in/als bewustzijn als energie.

wordt vervolgd

—————————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

10 thoughts on “Dag 187 – Zelfvergevingen op relaties – 19 – als er een man is

  1. […] vervolg op dag 187 – Zelfvergevingen op relaties- -19 – als er een man is […]

  2. […] Dag 187 – Zelfvergevingen op relaties – 19 – als er een man is […]

Geef een reactie

