Dag 188 – Zelfvergevingen op relaties – 20 – als er een man is/emotie-gevoel-backchat

vervolg op dag 187 – Zelfvergevingen op relaties- -19 – als er een man is

Emoties:

verdrietig, onrustig

Gevoel:

blij, afwezig/dromerig

Backchat:

ik wil alleen maar bij hem zijn.

het lukt me nooit om rustig in mezelf te zijn met hem erbij

ik verpest het vast

ik weet niet of ik genoeg tijd heb

ik ben te afstandelijk

ik weet dat ik het kan maar ik ben bang dat ik de kans niet krijg, dat ik niet op tijd ben

als ik niet snel genoeg ben gaat hij weg

Zelfvergevingen emoties en gevoelens:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verdrietig te zijn ten gevolge van mijn eigen gedachten als er een man is, welke een polariteit vormt met blij zijn als gevoel ten gevolge van mijn eigen gedachten als er een man is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een polariteit te vormen in gedachten en ten gevolge hiervan in gevoelens en emoties, waarin ik energie blijf genereren in/als bewustzijn als er een man is, waardoor ik onrustig en/of afwezig/dromerig word en hierin minder toekom aan de verantwoordelijkheden die ik moet/wil uitvoeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik blij, verdrietig, afwezig, dromerig en onrustig moet worden als er een man is, in plaats van in te zien dat er gewoon een ander mannelijk mens is waarmee ik kan delen en samenwerken, wat niet iets is om blij, verdrietig, afwezig, onrustig en dromerig van te worden, dus word ik blij, verdrietig, afwezig, dromerig, onrustig van mijn eigen reacties in gedachten, gevoelens emoties, samengebald tot angst, als reactie op de aan- of afwezigheid van de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb juist blij, verdrietig, afwezig, dromerig en onrustig te worden als de man er niet is, aangezien ik dan angsten creeer ofwel dat er nooit een man komt, ofwel als er een man is, dat de man niet blijft/weggaat, en als hij er niet is kan ik niet checken of alles ok is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de aanwezigheid van een man nodig heb om te checken of alles ok is, in plaats van in te zien dat ik in aanwezigheid van/als mezelf kan checken of alles ok is, ok in/als mezelf in de adem, levend in (streven naar) zelfoprechtheid, ook ten aanzien van de aan-of afwezigheid van een man, waarin het verdwijnen in gevoelens en emoties als blij, verdrietig, afwezig, dromerig en onrustig geen zelfoprechtheid is maar een aanwezigheid in/als de mind/bewustzijn.

Zelfvergevingen backchat:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik alleen maar bij hem wil zijn, in plaats van in te zien dat ik bij hem bevestiging denk te kunnen vinden van mezelf en van de aanwezigheid van de man die niet weg gaat, wat niet kan, zolang ik bij hem ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat het me nooit lukt om rustig in mezelf te zijn met hem erbij, aangezien ik steeds verdwijn in gedachten, gevoelens en emoties, angsten en reacties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik het vast verpest door zo onrustig van mezelf in gedachten, gevoelens en emoties te worden dat ik teveel energie creeer waardoor ik niet in/als mezelf kan staan, in plaats van in te zien dat ik de energie als gedachten, gevoelens en emoties gewoon in mezelf kan stoppen en zelfvergeven, aangezien het oude gedachten zijn die getriggerd zullen worden als er een man is, en juist deze triggering maakt dat ik ze in kan zien, kan stoppen en kan zelfvergeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet weet of ik genoeg tijd heb, waarin het lijkt of ik de bus moet halen, in plaats van in te zien dat ik in/als zelf een proces loop, welke ik ook kan lopen als er een man is, waarin het wandelen in de praktijk tijd inneemt en waarin het stoppen van patronen tijd inneemt doordat ik de patronen in veel tijd heb opgebouwd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring te creeren waarin ik bang ben niet genoeg tijd te hebben, in plaats van in te zien dat ik altijd in/als mezelf wandel, en ik ben altijd hier, ook als er een man is, en ik heb tijd dit proces te wandelen in/als mezelf want ik ga niet weg, ik loop het proces in/als/met mezelf, als er een man is en als er geen man is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik te afstandelijk ben als ik tijd neem voor het uitvoeren van mijn verantwoordelijkheden, in plaats van in te zien dat ik hierin duidelijk kan communiceren, dat dat onderdeel is van zelfverantwoordelijkheid, en dat als er een man is, de man ook verantwoordelijkheden heeft/zelfverantwoordelijk dient te zijn en hier dus tijd voor nodig heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik tijd nodig heb voor verantwoordelijkheden/zelfverantwoordelijk zijn, in plaats van in te zien dat ik ten alle tijden zelfverantwoordelijk ben/dien te zijn, als er een man is en als er geen man is, en dus ten alle tijden gedachten, gevoelens en emoties, reacties en angsten aan het stoppen ben, en dat de man daarvoor niet weg hoeft maar hierin juist ondersteunt door mij mijn eigen reacties te laten zien waarin ik niet gelijk sta in/als zelf, constant, hier aanwezig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat ik gelijk in 1x aanwezig en vrij van reactie moet zijn als er een man is, in plaats van in te zien dat dat juist het proces is, dat ik niet vrij ben van reacties en dat die juist op gaan komen als er een man is, zodat ik die in kan zien en kan stoppen, zelfvergeven en zelfcorrigeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik afstand moet nemen om mezelf te corrigeren en dus een afstandelijk karakter creeer die van tijd tot tijd opkomt om bij mezelf te blijven, in plaats van in te zien dat ik mezelf ook kan corrigeren als er een man is dus in aanwezigheid van een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik weet dat ik het kan maar dat ik bang ben dat ik niet op tijd ben, in plaats van in te zien dat ik adem voor adem mijn reacties kan inzien en zelfvergeven, dat ik adem voor adem  mijn proces wandel en dat ik niet sneller kan dan dit, dat ik door juist in de reacties als gedachten, gevoelens en emoties te verdwijnen, ik meer kans heb om ‘niet op tijd te zijn’, wat niet een niet op tijd betekent om met een man te zijn maar wat niet op tijd betekent van mezelf uitzoeken terwijl ik hier op aarde ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat het me niet lukt om op tijd mezelf uit te zoeken terwijl ik hier op aarde ben, en dat ik mezelf  uitzoeken gekoppeld heb aan de aanwezigheid van een man, waarin het net lijkt of ik alles uitgezocht moet hebben voordat er een man is, terwijl ik mezelf ook of zelfs juist kan uitzoeken als er een man is aangezien ik hierin mezelf kan zien in reacties op de aanwezigheid van een man die ik heb opgebouwd in de loop der jaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ervaring van het wel kunnen maar geen tijd genoeg te hebben, heb opgebouwd in relaties in het verleden, waarin of de man of ik weg ging en er geen mogelijkheid in gelijkheid was om zelf te onderzoeken en volledig rustig in zelf(vertrouwen) aanwezig te zijn in aanwezigheid van elkaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat als ik niet snel genoeg ben, hij weggaat, waarin ik een gedachte gecreeerd heb alsof ik de man iets zou moeten geven en hier niet te lang mee moet wachten, anders gaat hij op zoek naar de volgende.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik een man iets moet geven om te binden, wat natuurlijk seks is, in plaats van in te zien dat het binden met seks geen gelijkheid is, en er hierin geen wandelen in gelijkheid mogelijk is, en dus juist het tegenovergestelde creeert, namelijk dat een van de twee weggaat welke voortkomt uit de polariteit van aantrekken en afstoten in/als de mind/het bewustzijn, die geactiveerd wordt door seks in/als bewustzijn uit te voeren, en seks om te binden als startpunt is altijd seks in/als bewustzijn met een doel in polariteit als bewustzijn, namelijk vasthouden, wat al een polariteit op zich creeert en dus het weggaan van een man, of deze situatie vice versa.

wordt vervolgd

———————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

