Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is – zelfcorrecties-2

Dag 187 – Zelfvergevingen op relaties- -19 – als er een man is

Dag 188 – Zelfvergevingen op relaties – 20 – als er een man is/emotie-gevoel-backchat

Dag 189 – Zelfvergevingen op relaties – 21 – als er een man is/consequenties

Dag 190 – Zelfvergevingen op relaties – 22 – als er een man is/fysieke consequenties

Dag 191 – Zelfvergevingen op relaties – 23 – als er een man is/zelfcorrecties-1

Zelfcorrecties op een deel van de angst in Dag 187:

Als ik mezelf zie participeren/verkeren in angst dat de man weggaat of nooit komt, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat de angst op zichzelf geen verandering in de situatie zal brengen naar gelang mijn verlangen, maar dat de angst juist voortkomt uit het verlangen dat de man blijft of komt. Ik realiseer me dat ik iets buiten mezelf meer maak dan ikzelf alleen, waarin ik hiernaar ga verlangen en tegelijkertijd een angst creeer dit nooit te beleven of juist te verliezen. Door participatie in een angst het nooit te beleven of juist te verliezen, belemmer ik mezelf en de eventuele man in de toenadering tot elkaar aangezien de mind/het bewustzijn als angst tussen ons in staat geprojecteerd.

Als ik mezelf zie participeren in angst dat de man weggaat of nooit komt, dan stop ik, ik adem. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen angst te ervaren voor verlies, gecreeerd in verlangen. Ik realiseer me dat dit verlangen en hierin de angst is opgebouwd in lagen door de jaren heen, en welke ik dus door zal moeten wandelen door de tijd heen. Ik realiseer me dat de angst niet opeens verdwenen is omdat ik dat wil in/als de mind/het bewustzijn, wat weer voortkomt uit een verlangen om zonder angst samen te zijn, wat weer gericht is op samen zijn dus op iets buiten mij, waarin ik opnieuw angst creeer.

Ik realiseer me dat ik door mezelf te pushen in/als bewustzijn de angst te stoppen, ik de angst juist vergroot zoals hier zichtbaar wordt. Dus kan ik alleen hier in de angst aanwezig zijn en inzien welke relaties ik in angst gecreeerd heb in mezelf en buiten mezelf.

Ik realiseer me dat ik geen invloed heb op de beslissing van de man. De man komt of blijft, of niet. Of ik bang ben of niet, ik kan geen beslissing nemen en beinvloeden voor een ander. Dit heb ik in het verleden dus ook nooit gekund. En dus heeft alles wat ik als angst voor een weggaan of niet komen ervaar, allemaal met mezelf te maken, aangezien ik mijn herinneringen gecreeerd heb in mijn eigen beslissingen.

Ik realiseer me dat ik angst gebruik om controle uit te oefenen en hierin niet hoef te ervaren dat ik geen invloed heb op de beslissing van de man.

Ik realiseer me dat ik alleen zelf de beslissing kan nemen om te komen of te blijven, en hierin te staan aanwezig in/als mezelf en dus in/als mezelf te komen en te blijven, en hierin te zien of de man komt en blijft in/als zichzelf.

Ik realiseer me dat mijn ervaringen van angst allemaal met mezelf te maken hebben en niets met de man die wel of niet komt of blijft, dit is alleen een triggerpunt van de angst die ik in mezelf heb opgebouwd in herinneringen en een geloof en waarde wat ik hierin gelegd heb, en dus realiseer ik me dat ik zelf in staat ben mijn ervaringen van angst te stoppen door het geloof als relatie in de ervaringen in het verleden te stoppen en hierin de waarde van de de herinneringen af te halen.

wordt vervolgd

————————————————————————————————————-
Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

5 thoughts on “Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is – zelfcorrecties-2

  1. […] Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is/zelfcorrecties/2 […]

  2. […] Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is/zelfcorrecties/2 […]

  3. […] Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is/zelfcorrecties/2 […]

  4. […] Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is/zelfcorrecties/2 […]

  5. […] Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is/zelfcorrecties-2 […]

Geef een reactie

