Dag 195 – Zelfvergevingen op relaties – 27 – als er een man is/zelfcorrecties-5

Dag 187 – Zelfvergevingen op relaties- -19 – als er een man is

Dag 188 – Zelfvergevingen op relaties – 20 – als er een man is/emotie-gevoel-backchat

Dag 189 – Zelfvergevingen op relaties – 21 – als er een man is/consequenties

Dag 190 – Zelfvergevingen op relaties – 22 – als er een man is/fysieke consequenties

Dag 191 – Zelfvergevingen op relaties – 23 – als er een man is/zelfcorrecties-1

Dag 192 – Zelfvergevingen op relaties – 24 – als er een man is/zelfcorrecties/2

Dag 193 – Zelfvergevingen op relaties – 25 – als er een man is/zelfcorrecties-3

Dag 194 – Zelfvergevingen op relaties – 26 – als er een man is/zelfcorrecties-4

Zelfcorrecties op de consequenties in Dag 189:

Ik stel mezelf ten doel mijn eigen patronen in te zien die ik creeer in aanwezigheid van een ander/een man, als er een man is. Ik realiseer me dat ik in aanwezigheid van een man een afhankelijkheid creeer van mezelf in/als de mind als en aan energie gerelateerd aan de man, en hierin zoveel energie genereer dat ik uitgeput raak en meer en meer participeer in de mind/het bewustzijn en interesse en plezier verlies in wat ik dagelijks alleen doe. Ik realiseer me dat dit een sluipend proces is welke ik niet gecorrigeerd heb in mezelf, waarin ik in het begin zie dat dit niet is wat ik wil, en langzaam aan het patroon er toch in laat sluipen. Totdat ik mezelf in/als de mind af ga bakenen om tot rust te komen.

Ik stel mezelf ten doel te zien welke persoonlijkheid positie inneemt in dit patroon van mezelf afhankelijk maken in/als de mind in/als energie, als er een man is, door te zien welke energie er opkomt/ opkwam in het moment van de eerste ontmoeting. Ik schrijf alles uit wat ik ervaar in reactie op de man, in heden en verleden, en pas hier zelfvergevingen en zelfcorrecties op toe. Ik schrijf de dimensies van de persoonlijkheid die positie inneemt uit en pas hier zelfvergevingen en zelfcorrecties op toe. Vervolgens leef ik mijn geschreven zelfcorrecties in het fysiek in communicatie met de man, als er een man is.

Als de reacties in/als patroon in/als persoonlijkheid omhoog komen in aanwezigheid van/communicatie met de man, als er een man is, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat de reacties nog op zullen komen, ook al heb ik ze ingezien, zelfvergeven en de zelfcorrecties geschreven. Ik moet de correcties nog zelf fysiek wandelen en pas als ik ze 3-4 weken consequent wandel in het fysiek zullen de reacties verdwijnen. Als er toch reacties opkomen nadat ik consequent de zelfcorrecties gewandeld heb gedurende 3-4 weken, heb ik een dimensie gemist en dien ik opnieuw in de persoonlijkheid te zien wat ik over het hoofd gezien heb.

Als ik mezelf mezelf zie aanpassen en hierin probeer de consequenties voor de man te beperken en hierin consequenties voor mezelf juist creeer en indirect tevens voor de man, als er een man is, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik me aanpas aan de man uit angst als zelfinteresse in/als de mind, waarin ik dat wat ik in/als mind wel prettig vind, voortzet en zo geen volledige zelfverantwoordelijkheid neem voor mijzelf alleen, waarin ik het punt van mijzelf volledig alleen onder ogen zien vermijd. Ik zie in mezelf wat ik nodig heb in het moment als wat het beste is voor/als mezelf, waarin ik me realiseer dat wat het beste voor mij-zelf is, ook het beste is voor de man-zelf. Indien nodig communiceer ik hierover met de man, als er een man is.

Ik stel mezelf ten doel het punt van mezelf alleen, in zelfinteresse en in zelfverantwoordelijkheid, volledig onder ogen te zien, als er een man is en als er geen man is.

Ik stel mezelf ten doel geduld te hebben met mezelf in het punt van mezelf alleen in zelfinteresse en in zelfverantwoordelijkheid volledig onder ogen zien – als er een man is en als er geen man is – en dit adem voor adem door te wandelen.

———————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

2 thoughts on “Dag 195 – Zelfvergevingen op relaties – 27 – als er een man is/zelfcorrecties-5

  1. […] Dag 195 – Zelfvergevingen op relaties – 27 – als er een man is/zelfcorrecties-5 […]

Geef een reactie

