Dag 201 – Droom van een Zoen

Droom (deel van): zittend op de bank met een jongen die ik nog niet zo lang ken (onbekende jongen in werkelijk dagelijks leven). We hebben geen fysiek contact gehad behalve 2 zoenen op de mond en achterop zittend op de fiets. Op de bank bij hem thuis, waar zijn ouders bij zijn, begint hij me te zoenen. Eerst een zoen op de mond wat overgaat in de tongzoen. Tijdens dit gebeuren is er een gewaarzijn van een gedachte op de achtergrond dat dit niet de afspraak was, dat we niet zomaar zouden zoenen en ons zouden laten meevoeren. Dat het nog geen tijd is. Dat ik dit niet gepast, eigenlijk onbeleefd vind aangezien de vader voor onze neus staat en het niet de bedoeling is in dit eigen afgesloten wereldje op te gaan. Maar ik doe er niets mee; ik laat me meevoeren en ben eigenlijk aangenaam verrast dat er niet aan de afspraken gehouden wordt, want het is zo lekker. Met kloppend hart word ik wakker.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb aangenaam verrast te zijn dat er niet aan de afspraken gehouden en in plaats hiervan de energetische verlangens de overhand te laten nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb fysieke afspraken in woorden op te geven voor energetische verlangens in/als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik mezelf als fysiek in uitdrukking in fysieke woorden opgeef voor energetische verlangens ten behoeve van vervulling van/in/als mezelf in/als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in/als fysiek meerdere malen te hebben opgegeven door mezelf niet in woorden uit te drukken en hierin afspraken te maken met mezelf en eventueel met de ander, aangezien ik weet dat als ik een afspraak maak in het fysiek in woorden, ik me hier ook aan dien te houden en dat wil ik niet, ik wil me zo graag laten meevoeren op de energetische golven in/als bewustzijn welke helemaal lekker energetisch aanvoelen als ik ook nog eens weet dat ik/we dit eigenlijk niet moet(en) doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf en de ander in/als fysiek te verloochenen in het opgeven van zelf als leven ten behoeve van energetische fysieke verlangens.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het zooooo lekker te vinden om te zoenen en op te gaan in de energetische ervaring hiervan in en met elkaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te weten hoe ik kan zoenen zonder energetisch te worden, en dus niet durf te zoenen in angst dat ik energetisch word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb al energetisch te worden als ik over zoenen denk en/of praat en/of droom en zelfs tijdens het schrijven erover, in plaats van in te zien dat dit omstandigheden zijn waarin ik juist energetisch wordt aangezien het allemaal voorstellingen zijn die zich afspelen in de mind/het bewustzijn welke energetisch in/als zichzelf is, dus alles wat zich daar afspeelt is per definitie energetisch, terwijl in de fysieke uitvoering er 2 fysieken aanwezig zijn die in/als de adem kunnen functioneren en aangeraakt kunnen worden in aanraking van/als een fysiek lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik energetisch word van het schrijven over zoenen, in plaats van in te zien dat ik energetisch word van een plaatje en een gedachte die stiekem meereizen tijdens het schrijven en ik dus niet hier ben een en gelijk met de woorden die ik schrijf, verder nergens anders aanwezig te dan hier in/als het fysiek schrijvend van/als deze woorden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te sluiten in het zoenen in een wereld van ons twee, terwijl ik weet dat dit niet ok is, maar me hier toch in laat meevoeren aangezien het zo lekker is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het afscheiden van een stelletje altijd heel vervelend te vinden, om te doen en om te zien, maar omdat iedereen het doet gelovende dat het ok is, gelovende dat ik het in mijn jaloezie ben die het vervelend vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb energetisch, met kloppend hart wakker te worden van zoenen in een droom en niet op te willen staan maar te willen blijven liggen in deze droom in de energetische ervaring  van het zoenen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de energetische ervaring van het zoenen niet te willen opgeven aangezien ik niet weet wat ervoor in de plaats komt, in plaats van in te zien dat zolang ik dit de energetische ervaring niet stop (“opgeef”), ik niet zal weten wat ervoor in de plaats komt aangezien ik mezelf dan opgeef voor een energetische ervaring en hierin mezelf verlies in/als leven in/als het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn mezelf op te geven en te verliezen in fysieke aanraking en zoenen met een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn verliefd te worden op een man met wie ik zoen/wie ik fysiek aanraak/die mij fysiek aanraakt, en hierin de hele boel onderuit te halen door weg te zijn/gaan in/als mezelf, te verdwijnen in de mind/het bewustzijn en hierin mezelf afhankelijk te maken van de ander=de mind en hierin van de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in gedachten me voor te stellen hoe ik mezelf staande moet houden in fysieke aanraking en/of zoenend met een man, wat niet lukt, aangezien ik dan wederom participeer in energie in/als bewustzijn en dus bij voorbaat energetisch ben in afscheiding van mezelf hier aanwezig in/als het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te aarzelen met het schrijven van de zelfcorrecties als script om mezelf staande te houden als er energetische ervaringen omhoog komen in aanraking met een man.

Ik realiseer me dat ik me op een gebied te begeef waarin ik mezelf moet veranderen, en ik dus een nieuw script nodig heb die ik in het fysiek moet leven om mezelf te veranderen, aangezien ik hierin geen referentie als ervaring in het verleden heb hoe dit stap voor stap door te wandelen zonder onderuit te gaan.

Ik realiseer me dat het ongemak wat ik ervaar, voortkomt uit een betreden van onbekend gebied, welke ongemakkelijk aanvoelt, en de angst die ik ervaar voortkomt uit ervaringen van opgeven van mezelf in het verleden. Zolang ik in de angst geloof, creeer ik een verbinding met de oude ervaring van opgeven van mezelf.

Ik stop de angst welke ik heb opgebouwd in ervaringen in het verleden waarin ik mezelf heb opgegeven voor een energetische ervaring in/als bewustzijn, waarin ik me per direct afhankelijk heb gemaakt van de man. Ik realiseer me dat ik me niet zozeer afhankelijk gemaakt heb van de man, maar van een energetische ervaring in/als bewustzijn welke ik gekoppeld heb aan de man, aangezien het alleen mogelijk is deze energetische ervaring in/als bewustzijn te beleven met desbetreffende man. Ik realiseer me dat ik me hierin afhankelijk maak van de man in het algemeen, met wie ik een energetische ervaring heb gedeeld, en van de man specifiek, met wie ik specifieke ervaringen deel als relaties tussen hem en mij waarin ik participeer in persoonlijkheden in het fysiek intiem samen zijn welke energetisch gebaseerd en gerelateerd is.

Ik stel mezelf ten doel de angst voor verliefdheid en hierin verlies van zelf te stoppen. Ik realiseer me dat angst de relatie legt met verliefdheid, waarin ik de verliefdheid als ervaring re-creeer.

Ik stel mezelf ten doel een energetische ervaring die eventueel opkomt tijdens fysieke aanraking met een man, direct te stoppen en mezelf hier te halen in de adem. Ik realiseer me dat ik dit stap voor stap, aanraking voor aanraking moet wandelen, anders zie ik niet wat er gebeurt en stapelen de energetische ervaringen zich op als een totaal overweldigende ervaring, welke verliefdheid wordt genoemd.

Ik stel mezelf ten doel de persoonlijkheden die omhoog komen tijdens fysieke aanraking met een man, te onderzoeken, uit te schrijven, te stoppen, zelf te vergeven en te corrigeren met behulp van de serie relationship-success-support, eventueel in samenwerking met de man.

Ik stel mezelf ten doel iedere participatie in gedachten, voorstelling en verlangen over een fysieke aanraking met een man en/of zoenen, direct te stoppen. Ik adem in – ik stop participatie in gedachten, voorstelling en verlangen over een fysieke aanraking met een man en/of zoenen – ik adem uit – ik ga door waar ik fysiek mee bezig ben.

Ik stel mezelf ten doel na het stoppen van de participatie in gedachten, voorstellingen en verlangens, er verder ook geen aandacht meer aante besteden, ook niet als oordeel of als vraag waarom het weer opkomt, aangezien ik hierin een lijntje als relatie blijf leggen en behouden met de voorstelling/ervaring/gedachte. Dus: Ik adem in – ik stop participatie in gedachten, voorstelling en verlangen over een fysieke aanraking met een man en/of zoenen – ik adem uit – ik ga door waar ik fysiek mee bezig ben. Punt.

Ik stel mezelf ten doel afspraken in woorden dus in fysiek te maken met een man over hoe het aanraken te wandelen, en deze afspraken stap voor stap, aanraking voor aanraking, adem voor adem te wandelen.

Ik realiseer me dat ik in het verleden niet de tijd heb genomen aangezien ik in het startpunt leefde van ervaringen verzamelen, waarin ik nooit wist hoelang het zou duren en ik in/als bewustzijn dus pakte wat ik pakken kon als energetische ervaring, mezelf hierin volledig oplaadde tot aan overweldiging toe, to the max, zodat ik er weer een tijdje tegenaan kon in/als bewustzijn mocht de relatie stoppen; wat altijd gebeurde aangezien dit niet vol te houden is. Om dit een volgende keer te herhalen en zo van maximale ervaring naar maximale ervaring te leven. Oftewel in totale zelfinteresse van oplading van energie in/als bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel te leven in het startpunt van eenheid en gelijkheid als mezelf als leven als wat het beste is voor mezelf en de ander/de man en alle leven in/als het fysiek, ter ondersteuning en plezier van een leven van mezelf en de ander in/als het fysiek, en dit te gebruiken als startpunt van een fysieke aanraking. Als dit niet mijn startpunt is, start ik geen fysieke aanraking. Als ik zie dat dit niet het startpunt is van de man met wie mogelijk een fysieke aanraking plaatsvindt, start ik geen fysieke aanraking.

Ik stel mezelf ten doel het fysiek van mezelf en van de man, in fysieke aanraking, werkelijk fysiek te voelen en mezelf een en gelijk te maken met/als de fysieke aanraking en dus in de fysieke aanraking fysiek aanwezig te zijn. Zodra ik mezelf zie vertrekken/verdwijnen in angst en ongemak, stop ik, ik adem. Ik spreek een zelfvergeving uit op de angst en/of ongemak om mezelf terug hier te halen. Als ik achteraf zie dat ik momenten waarin ik verdwijn heb overgeslagen, doorloop ik alsnog de situatie en pas alsnog zelfvergevingen en zelfcorrecties toe, zodat ik mezelf de volgende keer in het fysiek kan corrigeren.

Ik stel mezelf ten doel geduld te hebben en en niet te luisteren naar het geroep en getrek van mezelf in/als bewustzijn als aandachttrekker om maar zoveel mogelijk energie te genereren in energetische fysieke ervaringen welke zich uit in fysieke verlangens. Ik adem door de verlangens heen zonder erin te participeren dus ik stop participatie in de ervaring van verlangens; ik maak me gelijk aan de verlangens zodat ik erin op kan staan. Ik realiseer me dat ik tijd heb als ik deze ‘creeer’ in overeenstemming met een man om dit rustig en zorgvuldig door te wandelen en ieder klein obstakel in mezelf en in de man hierin serieus te nemen, zodat er een betrouwbaar fysiek platform wordt gevormd om fysiek in op te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik niet meer sensueel mag/kan zijn als ik alle energetische ervaringen stop, in plaats van in te zien dat het fysiek in/als zichzelf sensueel als sensitief is en dat iedere fysieke aanraking zonder energetische lading in/als/van zichzelf sensitief is als het fysiek werkelijk fysiek gevoeld wordt.

Ik stel mezelf ten doel de energetische sensualiteit als aanhechting aan/vervorming van de fysieke aanraking te stoppen, zelf te vergeven en zelf te corrigeren zodat ik sensitief kan worden in/als het fysiek en mezelf en de ander sensitief aan kan raken en omhelzen. Ik realiseer me dat ik er iets energetisch van gemaakt heb uit angst voor verlies, welke zich heeft opgestapeld door de jaren heen als ervaring van verlies van deze illusies, welke ik juist ben gaan vasthouden ter compensatie/opvulling van het verlies van mezelf, waarin ik energetische reacties heb gecreeerd die omhoog komen in een fysieke aanraking, terwijl ik tegelijkertijd in mezelf zie dat ik heel goed weet hoe ik fysiek kan aanraken. Dus ik stel mezelf ten doel mijn energetische reacties voortkomend uit angst voor verlies, welke getriggerd worden in een fysieke aanraking, te stoppen in mezelf, in te zien, zelf te vergeven en zelf te corrigeren, zodat ik fysiek kan leven wat ik altijd al geweten heb en hierin mezelf van Kennis naar Leven te wandelen.

Relationship-success-support-introduction-introduction

———————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

2 thoughts on “Dag 201 – Droom van een Zoen

  1. grondig hoor
    De zoen wordt gewoon de aanraking van de lichaamsweefsels en hoe dat voelt.

Geef een reactie

