Dag 203 – 21 december 2012

Ik was gisteren in een natuurvoedingswinkel en daar werd me gevraagd of ik ook ging mediteren morgen. Er ontstond een gesprekje over de dag 21 december 2012, of eigenlijk niet echt een gesprek maar meer een heen en weer gooien van een balletje over wat wel en niet waar is. Hierin werd me meerdere malen gevraagd of ik er wel en of ik er dus niet in geloofde, en of ik ‘al het moois’ niet zie wat er aan het gebeuren is. ik was zo druk bezig met duidelijk maken dat ik niet ‘geloof’ en dat het om de fysieke realiteit gaat, dat ik alleen maar aan het verdedigen was en vergat te vragen wat voor ‘moois’ ze eigenlijk bedoelt, want ik zie geen moois. Het gesprek stopte en is weinig effectief geweest aangezien er geen werkelijke uitwisseling heeft plaats gevonden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gesprek als niet effectief te omschrijven, in plaats van in te zien dat het in zoverre effectief is om te zien hoe ik zelf reageer in deze situatie en hierin te zien waarin ik mezelf dien te vergeven en corrigeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden als mensen hetgeen ik zeg steeds als geloof of als niet-geloof bestempelen, in plaats van in te zien dat ze het relateren aan zichzelf en dus zelf iets onderverdelen in geloven en niet-geloven, en in dit geloof de vrijheid nemen om een oplossing als wat het beste is voor alle leven niet te hoeven horen en te laten liggen bij degene die erover spreekt als zijnde ‘geloof”.

Ik stel mezelf ten doel mijn eigen reacties op het woord geloof in te zien, waarin ik zelf nog erg veel geloof heb, om te beginnen een geloof dat het ertoe doet wat een ander over mij denkt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vast te zetten in de geloven van mijn omgeving door deze te hebben overgenomen/aangenomen en te gaan leven als zijnde waarheid, waarin ik reageer op een geloof van een ander als oordeel over mij, geprojecteerd op mij, in angst dat ik wederom dit geloof aanneem en ga leven.

Ik stel mezelf ten doel mezelf in/als geloof als wat ik heb overgenomen van de buitenwereld en doorgegeven en tevens zelf-gecreeerde binnenwereld in te zien, uit te schrijven, zelf te vergeven en zelf te corrigeren.

Als ik iemand anders een geloof als persoonlijke waarneming van zichzelf geprojecteerd op mij hoor uitspreken, dan stop ik, ik adem. Ik luister naar de woorden van de ander zonder er waarde aan te hechten als angst om ermee besmet te worden, aangezien ik me realiseer dat ik in die angst de waarde creeer als geloof waarin ik zelf vast kom te zitten. Ik luister naar de woorden en laat de woorden door me heen gaan terwijl ik in- en uitadem. Als de ander is uitgesproken kan ik de ander eventueel een vraag stellen om zichzelf te verduidelijken. Ik realiseer me dat ik me niet hoef uit te leggen, dat ik niet hoef duidelijk te maken wat ik bedoel als ik hier nog geen woorden voor heb waarin ik gelijk sta als mezelf als het woord. Ik realiseer me dat ik dit doe ter verdediging, welke slechts een verdediging is van iets wat ik begrijp in/als de mind/het bewustzijn.

—————————————————————————————-

2012

Ik las in een schrijven van iemand hoe men zelf een ineenstorting creeert van het eigen leven door onder andere een geloof te hangen aan het verhaal dat er vandaag 21 december 2012 iets staat te gebeuren en vervolgens hiernaar te leven. Het is een duidelijk voorbeeld van hoe we zelf in/als bewustzijn onze totale ineenstorting creeren, en als maar genoeg mensen dit doen stort de wereld, zoals we die gecreeerd hebben in deze opeenstapeling van energie, ineen. In eerste instantie de eigen leefwereld als imaginaire voorstelling, en uiteindelijk de hele wereld als er niet voldoende mensen tot inzicht komen en in gezond verstand aan een fysieke oplossing meewerken voor de totale ongelijke verdeling van levensmiddelen op en van de aarde. Centraal hierin las ik de angst om alleen te staan, welke ik zelf zeer goed ken. Dus voor angst om alleen te staan, om werkelijk Al(l)Een, Zelf Verantwoording te nemen voor Wie we zijn geworden in/als bewustzijn,  forceren we alles om ons heen, en verliezen we uiteindelijk alles om ons heen, om alsnog gedwongen te worden werkelijk in Zelf te Zien. Wat houdt alleen staan hierin dan in? Het betekent Zelf Verantwoordelijkheid nemen voor wie we geworden zijn in Zelfinteresse, en deze zelfinteresse te Stoppen, waarin zelfinteresse bestaat uit het voeden van de energie in/als bewustzijn om onszelf een prettig gevoel te geven, no matter how the Matter, de Substantie van het Fysiek eraan toe is. In zelfinteresse branden we de de Substantie als Aarde als (ons eigen) Fysiek volledig op in Brandend Verlangen in/als Zelfinteresse in/als Bewustzijn, en zullen we alsnog het proces te moeten wandelen, volledig alleen: Ascentie. Als je wilt ascenderen weg van de aarde, jezelf wilt verlichten van de werkelijkheid op aarde, weg van het fysiek als substantie, zul je bedrogen uitkomen, aangezien je dan de enige stabiele factor als referentie – het Fysiek –  hebt opgegeven ten behoeve van zelfinteresse als energie in/als de mind/het bewustzijn.

Wat staat er dan te veranderen vandaag?

Het feit dat er niets gebeurt wat de ellende zal veranderen die we met zijn alleen gecreeerd en toegestaan hebben op Aarde. Het feit dat er geen doel meer is buiten onszelf waarop we onze Hoop kunnen vestigen en dus hopen zelf geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor wie we zelf geworden zijn in/als zelfinteresse als bewustzijn.

Het Doel buiten onszelf valt weg. De Voorspellingen in/als Bewustzijn stoppen. Wat Nu???

Onderzoek De Oplossing in/als jeZelf. Start met het nemen van Zelfverantwoordelijkheid voor wie je geworden bent in/als Zelfinteresse als Bewustzijnsprogramma:

www.desteniiprocess.com

www.lite.desteniiprocess.com

Geef iedereen op Aarde de mogelijkheid om zichzelf te veranderen door het systeem te veranderen van Zelfinteresse ten behoeve van een klein groepje mensen naar Ondersteuning van Alle Leven op Aarde:

www.equalmoney.org

Luister naar de Dieren, degenen  die we volledig hebben opgefokt, uitgebuit en misbruikt in een geloof in superioriteit van onszelf als mens, waarin we van onszelf als zogenaamde intelligente wezens een grote grap hebben gemaakt als we werkelijk gaan zien en horen hoe dieren Leven in/als Intelligentie in/als het Fysiek, en hoe wij onszelf vernietigen als Intelligentie in/als Bewustzijnssysteem:

Animal Life Review Series

We hebben allemaal iets buiten onszelf gekozen om onze Hoop op te vestigen en hierin onze Zelfverantwoordelijkheid weg te leggen voor wie we geworden zijn en voor de consequenties die we hierin creeren.

Waar heb jij je Hoop op gevestigd? Vandaag of morgen zal deze wegvallen.

Ligt er een kant en klare oplossing als Afhaalmaaltijd in de supermarkt? Nee, we zullen de Oplossing Zelf moeten wandelen, Ieder-Een. Een-Ieder dient verantwoordelijkheid te nemen voor de eigen Mind in/als Zelfinteresse; niemand anders kan dit voor een ander doen. One plus One plus One

www.desteni.org / www.desteni.net

————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Geef een reactie

