Dag 205 – Seksuele Verbindings Persoonlijkheid

Het luisteren naar de interview Connection Personality benoemt in wat het is dat ik zocht en ervaren heb in de seksuele uitwisseling met een man. Het is niet zozeer liefde, het is wel vervulling, en het is bovenal…verbinding. Welke ik gerelateerd heb aan de ervaring in de penetratie. Aangezien we nu weten dat er tijdens penetratie systeemoverdracht plaatsvindt, is het al direct iets om vraagtekens bij te zetten. Want dat betekent dat ik verbinding ervaar als twee systemen zich met elkaar verbinden en hierin overdragen, en met name als de mind als persoonlijkheden van de twee personen die gemeenschap hebben, op elkaar lijken, waardoor beide personen door dezelfde ontlading en/of proces gaan, waarin verbinding met elkaar wordt ervaren. Er zijn veel verschillende redenen voor de ervaring van verbinding gedurende seks, dit is er een van. Een ander punt is als de fysieke ervaring in realiteit overeenstemt met de verlangens in de mind, wat een ervaring van verbinding geeft. Waarin mind en werkelijkheid dus als het ware samenvallen, samen vallen; ik en de mind vallen samen in de val van de mind/het bewustzijn. De ervaring van verbinding is altijd gerelateerd aan de eigen mind/het eigen bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb op zoek te zijn naar verbinding in/als de mind tijdens seks met een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vervuld te zijn als ik verbinding heb ervaren tijdens seks met een man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te vullen met de penis van de man om verbinding te ervaren in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb verbinding met mezelf in mijn eigen fysiek te ervaren en hiervoor seks nodig heb met een man, waarin het liefst een penetratie plaatsvindt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verbinding te ervaren tijdens de wrijving van de penis in de vagina, waarin ik de opwinding die ik hierbij ervaar in het gebied van de zonnevlecht, als verbinding ervaar, in plaats van in te zien dat ik als systeem hierin geactiveerd wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ervaring van de penetratie met een man, indien wederzijds gewenst en op elkaar afgestemd, het lekkerste te vinden wat er is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb tijdens de penetratie met de man even geen gedachten te ervaren, maar een volledige ervaring van vervulling/tevredenheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de penetratie met de man als vervulling te ervaren waarin ik mezelf vervul met mijn eigen ervaring in/als bewustzijn dus als systeem in seksueel samenzijn met de man.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbinden met mezelf als bewustzijnssysteem en hierin met de man als bewustzijnssysteem, en me te vervullen met de ervaring van verbinding hierin.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bereid te zijn geweest met het systeem van de man te lopen met wie ik deze connectie ervaar, waarin ik mezelf heb gecompromitteerd ten behoeve van een seksuele verbindingservaring om mezelf te vervullen in/als bewustzijn.

Om specifieker te worden moet ik een specifieke ervaring met een man nemen om uit te schrijven, wat iets is voor een volgend blog.

Ik stel mezelf ten doel de ervaring van verbinding die ik ervaren heb gedurende seks en met name tijdens de penetratie nader te onderzoeken, uit te schrijven, zelf te vergeven en zelf te corrigeren.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wanneer de ervaring van opwinding in het gebied van de zonnevlecht plaatsvindt in relatie tot seks, welke gedachten en/of gebeurtenissen hieraan vooraf gaan waardoor ik deze ervaring activeer in mezelf.

——————————————————————————————————————–

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 205 – Seksuele Verbindings Persoonlijkheid

  1. Interessant – coole realisatie ook “Waarin mind en werkelijkheid dus als het ware samenvallen, samen vallen” – bedankt!

Geef een reactie

