Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’

Vervolg op

Dag 207 – Motie van wantrouwen – Angst als E-Motie als Rechtvaardiging van Manipulatie

Dag 208 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-1 op ‘Motie van Wantrouwen’

Emotie:

Angst dat die persoon boos wordt

Angst dat die persoon me niet begrijpt

Angst dat die persoon me belachelijk maakt

Angst dat ik het fout/verkeerd doe

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat die persoon boos wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat die persoon me niet begrijpt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat die persoon me belachelijk maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat ik het fout/verkeerd doe.

Ik realiseer me dat ik angst ervaar dat ik zelf boos word op mezelf, dat ik mezelf niet begrijp en dat ik mezelf belachelijk maak in backchat . Hierin heb ik een angst gecreeerd om het fout/verkeerd te doen, waarna ik mezelf aanval en onderuit haal zonder mezelf te ondersteunen in zelfvergeving en/als begrip.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat begrip start met zelfvergeving en zelfvergeving met begrip. Dus als ik iets niet begrijp, kan ik altijd starten met zelfvergeving om het begrip in/als mezelf als startpunt in te nemen in/als zelfvergeving, en hierin mezelf onvoorwaardelijk te steunen.

Gevoel:

Me beter voelen dan de ander

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb me beter te voelen dan de ander.

Als ik mezelf zie participeren in een ervaring van me beter voelen dan een ander, dan stop ik, ik adem. Ik adem in en zie wat er in me opkomt, wat er aanwezig is in mij als ervaring van me beter voelen – Ik houd de adem vast – ik onderzoek waardoor ik het nodig heb een ervaring van me beter voelen te creeren – ik adem uit – ik geef de ervaring als opgebouwde energie vrij en laat het door me heen vloeien – ik houd de adem vast – en zie of er nog energie vast zit in mij gerelateerd aan deze ervaring wat ik niet effectief heb vrij gegeven.

Als ik niet in staat was om alles vrij te geven, ga ik door met ademen, en als het me niet lukt het vrij te geven/los te laten, ondersteun ik mezelf hierin met behulp van schrijven, het toepassen van zelfvergevingen en zelfcorrecties, welke ik uitschrijf terwijl ik nog steeds de 4-tellen-ademhaling toepas, totdat ik tot een punt van helderheid kom.

Wordt vervolgd

——————————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

4 thoughts on “Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’

  1. […] Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

  2. […] Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

  3. […] Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

  4. […] Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

Geef een reactie

