Dag 213 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-4 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 207 – Motie van wantrouwen – Angst als E-Motie als Rechtvaardiging van Manipulatie

Dag 208 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-1 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 211 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-3 op ‘Motie van Wantrouwen’

Consequentie (eerste helft):

Afsluiting, stoppen met delen van wat er in me omgaat, verbergen

Me afkeren van die persoon

Boosheid (emotie)

Arrogantie (emotie)

Radeloosheid (emotie)

Dominantie in backchat

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te sluiten, te verbergen en te stoppen met delen als ik bang ben om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon.

Als ik mezelf zie neigen tot afsluiten, verbergen en stoppen met delen, dan stop ik, ik adem. Ik focus mezelf op de adem, totdat de ervaring als neiging tot afsluiten, verbergen en stoppen met delen, stopt. Ik realiseer me dat ik een patroon ervaar wat ik in jaren heb opgebouwd, en wat zich hierin in verschillende dimensies heeft gemanifesteerd en zich dus zal tonen in verschillende dimensies. Ik ben daarom hierin geduldig en langzaam met mezelf. Als ik iets nog niet wil delen, dan deel ik het niet. Ik kan gewoon hier zijn zonder me af te sluiten, zonder me te verbergen, en niet alles zomaar te delen in een geloof dat ik alles in 1x vrij moet kunnen geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat ik alles moet delen en mijn hele hebben en houwen op tafel moet leggen, in plaats van in te zien dat ik mijn hele hebben en houwen in/als mezelf onder de loep kan nemen en inzien wat ik wil delen en wat voor mij alleen is in/als zelfvergeving en zelfcorrectie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me af te keren van die persoon. Ik realiseer me dat ik niet hier durf te blijven in/als de adem en mezelf de tijd te geven om in zelf te zien wat er is, wat ik wil delen, wat ik niet wil delen. Ik realiseer me dat ik me niet hoef te verbergen of af te keren, ik kan gewoon blijven zitten, hier blijven, ademen, en zien wat er in me opkomt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boosheid te ervaren als ik bang ben om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb arrogantie te ervaren als ik bang ben om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb radeloosheid te ervaren als ik bang ben om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon.

Als ik boosheid, radeloosheid en/of arrogantie in mezelf ervaar ten opzichte van de persoon waar ik angst voor ervaar om iets te zeggen tegen/vragen aan, dan stop ik, ik adem. Ik realiseer me dat ik deze emotionele reacties in mezelf creeer om mezelf in/als angst niet te hoeven ervaren en hierin dus mezelf in angst niet onder ogen hoef te zien, wat juist hetgeen is waardoor ik mezelf niet kan veranderen en hierin dus juist boosheid en radeloosheid en arrogantie creeer, welke ik projecteer op een ander maar welke in feite naar mezelf gericht zijn doordat ik niet aan mijn eigen verwachtingen voldoe naar mezelf die ik creeer in/als bewustzijn, waarin ik bang word voor mezelf in/als bewustzijn.

Ik stel mezelf ten doel mezelf in/als angst onder ogen te zien, zodat ik mezelf in/als angst kan stoppen, zelf vergeven en zelf corrigeren, heel geduldig, heel langzaam, zonder mezelf opnieuw angst aan te jagen in/als bewustzijn voor mijn eigen oordelen en reacties in/op mezelf als ik niet ben zoals ik me voorstel in/als bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te gaan domineren in backchat om me beter te voelen en dus geen angst te ervaren, en zo energie te blijven genereren in/als mezelf in backchat in plaats van mezelf in/als angst te stoppen en onder ogen te zien.

Ik stel mezelf ten doel mezelf in/als angst onder ogen te zien in plaats van dominantie in backchat te creeren.

Ik stel mezelf ten doel het simpel en eenvoudig te houden en te stoppen wat in me opkomt in/als reactie in/als bewustzijn in het moment.

Wordt vervolgd

www.eqafe.com

www.eqafe.com/free

———————————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

3 thoughts on “Dag 213 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-4 op ‘Motie van Wantrouwen’

  1. een veertiger zegt:

    Alles delen = eerlijkheid
    dat delen waarin je kunt staan zonder reacties = zelfoprechtheid

  2. […] Dag 213 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-4 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

  3. […] Dag 213 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-4 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

Geef een reactie

