Dag 214 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-5 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 207 – Motie van wantrouwen – Angst als E-Motie als Rechtvaardiging van Manipulatie

Dag 208 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-1 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 210 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-2 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 211 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-3 op ‘Motie van Wantrouwen’

Dag 213 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-4 op ‘Motie van Wantrouwen’

Consequenties (tweede helft):

Schuld geven aan de ander

Schuldgevoel (emotie)

Ik word deze persoonlijkheid/heden als Bescherming, dus feitelijk wordt angst mijn bescherming en zal ik dus mijn angst beschermen als rechtvaardiging van wie ik ben geworden

Angst voor verlies van wie ik ben geworden (emotie)

Dood-ervaring; Afsluiting van uitwisseling tussen binnen- en buitenwereld

Weigering/koppigheid (emotie)

Angst voor mensen (emotie)

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de schuld te geven aan een ander als ik angst ervaar om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon. Ik realiseer me dat ik in/als bewustzijn bezig blijf met redenen en rechtvaardiging zoeken waarom ik bang zal zijn/blijven om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon. Zolang ik een reden blijf bedenken en/of vast blijf houden aan een reden om bang te zijn om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon, leg ik mijn kracht als zelfverantwoordelijkheid bij de ander en zal het me niet lukken de angst in mezelf te stoppen, aangezien ik de ander(=de mind) groter/sterker maak dan ikzelf.

Ik sta mezelf niet toe de ander=de mind groter/sterker te maken dan ikzelf door vast te blijven houden aan redenen en rechtvaardiging om angst te ervaren om iets te zeggen tegen/vragen aan die persoon. In plaats hiervan, stop ik met redenen bedenken/vasthouden aan redenen en rechtvaardiging. Ik stop, ik adem. Ik zie in mezelf of de angst verdwijnt in/als de adem, of dat het iets is wat terug blijft komen en ik dus nader dien te onderzoeken in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een schuldgevoel te creeren door de ander te beschuldigen van een ervaring van angst in mijzelf om iets te zeggen tegen/vragen aan die ander terwijl ik diep in mij weet dat ik hierin ongelijk ga staan aan mezelf en dus aan de ander als mezelf, waarin ik de ander domineer in gedachten, voortkomend uit gevoelens van onmacht in realiteit waarin ik me gedomineerd voel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me in realiteit gedomineerd te voelen welke ik ga omdraaien in backchat en ga domineren in backchat om hieraan gelijk te proberen te gaan staan, uit angst dat ik er anders ‘niet tegenop kan’, in plaats van in te zien dat ik niet tegen een ander op hoef te kunnen maar dat ik alleen maar gelijk hoef/dien te staan in/als mezelf in/als de adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de ander de schuld te geven van mijn gevoel als emotie van gedomineerd worden in realiteit, in plaats van in te zien dat het mijn emotie is die ik ervaar, waar een ander in feite niets mee te maken heeft maar dat ik op die ander reageer. Ik geef hiermee de mogelijkheid weg om mezelf te veranderen door mezelf in een geloof in/als angst voor een ogenschijnlijke dominantie vast te houden, waarin ik mezelf dus domineer in/als de mind/de geest/het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn geweest voor geesten en dat dus feitelijk nog steeds ben, voor de geest van mezelf en de ander, waarin ik alleen in staat ben en hoef te zijn om mijn eigen geest te stoppen in dominantie over mezelf als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb persoonlijkheden als Bescherming te zijn geworden waarin angst mijn bescherming is geworden waarin ik mijn angst ga beschermen als rechtvaardiging van wie ik geworden ben in/als persoonlijkheden/

Ik stel mezelf ten doel de persoonlijkheden die ik ben geworden in/als Bescherming van mezelf zoals ik mezelf ken en staande heb gehouden, een voor een te onderzoeken en in te zien hoe ik ze gecreeerd heb, waarin ik mezelf in/als persoonlijkheid als Bescherming zelf vergeef en zelf corrigeer, zodat ik de Persoonlijkheid als Angst als Bescherming als Rechtvaardiging wan wie ik ben geworden kan stoppen waarin ik Zelf als Leven op sta in Gelijkheid als mezelf in/als persoonlijkheden, waarin geen ruimte is voor dominantie maar voor Samenwerking in Gelijkheid in mezelf met mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor verlies van wie ik ben geworden, aangezien dit het enige is wat en wie ik ken als/van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een dood-ervaring te creeren door de uitwisseling tussen binnen- en buitenwereld af te sluiten/mezelf op te sluiten in/als de mind/het bewustzijn als bescherming van wie ik ben geworden in/als persoonlijkheden in/als angst, uit angst voor verlies van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in angst met angst te beschermen en mezelf hierin dood te maken/af te sluiten/op te sluiten in angst in/als bewustzijn zonder uitwisseling tussen binnen- en buitenwereld. Ik realiseer me dat ik deze angst heb opgestapeld in ervaringen in herinneringen, en dat ik die niet in 1x gestopt heb, dan had ik dat allang gedaan. Dus ik ondersteun mezelf in het inzien van mezelf in deze opgebouwde angststructuren/lagen in/als bewustzijn in/als ervaringen/herinneringen door uit te schrijven wie ik geworden ben in de (zoveel als mogelijk) dagelijkse blogs en in de mindstructuren in de dip-pro lessen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een weigering gecreeerd te hebben om uit te wisselen tussen binnen- en buitenwereld, waarin ik ooit deze beslissing zo heb genomen in/als bescherming van/in/als zelfinteresse en welke ik nu door moet wandelen om mezelf weer te openen door middel van zelf-onderzoek in zelf-eerlijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb koppigheid te ervaren in/als mezelf welke me niet dient maar welke ik toch niet zomaar stop.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te pushen/te hebben gepushed in/als bewustzijn om deze weigering en koppigheid te stoppen omdat ik weet en ervaar dat ik mezelf hierin vastzet, terwijl ik mezelf hierin alleen maar meer vastzet door te pushen met/als kennis en informatie, welke geen werkelijke ondersteuning is, maar slechts weerstand oproept.

Ik stel mezelf ten doel mezelf en een ander niet te pushen met kennis en informatie, aangezien ik hierin juist het tegenovergestelde creeer van wat ik wil bereiken, door alleen al iets te willen bereiken. Ik stop, ik adem. Ik zie in mezelf wat er omhoog komt en pas zelfvergeving toe, terwijl ik mezelf in/als de adem heel langzaam voortbeweeg door de angst heen in het proces.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst voor mensen te ervaren. Ik realiseer me dat ik mezelf in/als angst ervaar in/als bescherming, welke ik projecteer op de mensen om me heen. Hoe werkelijk het ook lijkt dat ik bang ben voor de ander, ik beweeg me feitelijk alleen maar in/als bewustzijn in mijn eigen angst waardoor ik niets anders en geen ander en tevens mezelf niet werkelijk zie, vrij van angst.  Zo heb ik een veilige binnenwereld van angst als persoonlijkheden om me heen gecreeerd waardoor ik iedereen en alles filter, en aangezien ik filter in/als bewustzijn als angst, zie ik mijn eigen angst op de mensen en de wereld om me heen geprojecteerd. Zolang ik in deze angst beweeg kan ik een ander niet werkelijk volledig zien en dus ook niet volledig ondersteunen, dus hetgeen ik doe is mezelf ondersteunen: ik stop mijn eigen angst als persoonlijkheden door te schrijven, zelf te vergeven en zelf te corrigeren in het fysiek. Hierin ben ik eventueel een voorbeeld voor een ander, wat ook ondersteuning is.

Wordt vervolgd

2013-the-future-of-consciousness-introduction

——————————————————————————————————

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

One thought on “Dag 214 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-5 op ‘Motie van Wantrouwen’

  1. […] Dag 214 – Zelfvergevingen/Zelfcorrecties-5 op ‘Motie van Wantrouwen’ […]

Geef een reactie

