Dag 217 – ‘Tot zover ik kom’ of ‘Tot het gedaan is’?

Quantum-mind-self-awareness-step-21

Ik sprak gisteren met Larry over het proces. Over het fysiek wat nodig is om ons geest-bewustzijn-systeem ‘uit te zoeken’ waarin het lichaam nodig is als stabiel referentie punt. Ook als we nu zouden overlijden – over-lijden? Dat impliceert dat het lijden over is als we dood gaan, een christelijk gebruikt woord waarin lijkt dat het lijden zou stoppen als we dood gaan, wat een illusie is, we moeten ons ‘lijden’ nog steeds uitzoeken in onszelf, ook als we dood zijn – dus, ook als we dood gaan,  hebben we nog een fysiek referentie-punt nodig, al is het maar een cel, om ons geest-bewustzijn-systeem uit te zoeken, waarvoor een ander met een fysiek zich dan beschikbaar moet stellen. Dus, als we het verpesten op aarde, we redden het niet als fysiek hier op aarde en de mensheid verdwijnt doordat we de bronnen verspild hebben zonder onderlinge samenwerking en zorg voor alle leven Hier op Aarde, en er geen fysiek meer beschikbaar is om het geest-bewustzijn-systeem uit te zoeken, en we hebben onszelf als geest-bewustzijn-systeem niet uitgezocht, zijn niet tot leven gekomen, dan zal het hele proces overnieuw beginnen, van voren af aan. En dat is nogal een proces, niet te bevatten voor de geest, hoeveel ‘tijd’ dit inneemt.

Dit is zover ik het zelf kan omschrijven in eenvoudig omschrijvende woorden die niet specifiek het proces benoemen maar de grote lijnen omschrijven als een fractie van het proces in het geheel. Wat mij hierin duidelijk werd/wordt is het belang om mezelf als geest-bewustzijn-systeem in dit leven uit te zoeken, te stoppen, zelf te vergeven, en mezelf als Leven geboren te laten worden in het fysiek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wel te weten dat ik in dit leven mezelf geboren dien te laten worden als Leven in het fysiek, maar ondertussen niet te begrijpen waarom dit niet ook eventueel kan als ik overleden – daar is ie weer, over-lijden – als ik dood ben, aangezien degenen die dood zijn nu ook hun life-review wandelen, waarin ik me niet gerealiseerd heb dat dit kan doordat diegenen ook feitelijk Hier zijn, alleen in een andere dimensie, en dat diegenen een lichaamscel als referentie-punt tot hun beschikking hebben om hun proces door te wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in het onbegrip van het belang van Hier het proces wandelen in het fysiek, mezelf als Leven niet serieus te nemen en de gedachte in mij te laten bestaan ‘ik kan dit ook afmaken als ik dood ben’, wat direct inhoudt/tot gevolg heeft dat ik niet optimaal effectief hier mijn proces loop totdat het gedaan is, maar een achterdeur openhoud voor als het eventueel niet lukt, en voor als ik even geen zin heb in dit proces.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat het me niet lukt om mezelf in dit leven geboren te laten worden in het fysiek, waardoor ik graag een achterdeurtje houd voor als het me niet lukt, zodat ik mezelf niet veroordeel als het me niet lukt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen oordelen in/als de mind, welke me weghouden bij het werkelijk en direct zien in mijn geest-bewustzijn-systeem en hoe ik mezelf hierin gemanifesteerd heb in het fysiek in/als oordeel welke ik opnieuw afdek met een laag van oordeel en angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het proces wel te willen wandelen hier maar niet te geloven dat ik het kan volbrengen, en dus wandel ‘tot zover ik kom‘ in plaats van ‘tot het gedaan is’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat de wereld vergaat voordat ik en anderen onszelf in/als geest-bewustijn-systeem hebben uitgezocht en onszelf als Leven geboren hebben laten worden in het fysiek, waardoor we de mogelijk om in samenwerking tot Leven te komen en werkelijk ‘Vrede’ in/als onszelf in samenwerking en overweging van Alle Leven op Aarde voorbij laten gaan, terwijl deze voor handen ligt, maar we deze simpelweg niet oppakken door angst als zelfbedrog.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat er geen tijd genoeg is om tot Leven te komen hier op aarde, en in dit tijd-bewustzijn mezelf tegen te werken en vast te zetten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te aarzelen om werkelijk de beslissing te nemen en te Leven om mijn geest-bewustzijn-systeem uit te zoeken, wat wel hetgeen is wat ik het liefste wil, en dus laat ik me tegenhouden door dit geest-bewustzijn-systeem in/als angst als wat ik geworden ben in zelftwijfel of het me wel gaat lukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn angst of het wel gaat lukken dus belangrijker te vinden dat werkelijk de beslissing te nemen met een risico tot falen, wat opnieuw angst is van mezelf als geest-bewustzijn-systeem in/als angst waarin ik falen beschouw als uitslag van een oordeel-mechanisme van goed en fout waarin ik het fout doe en dus verdoemd ben tot in de eeuwigheid, in plaats van in te zien dat als ik me onderhevig maak aan deze angst voor falen in/als geest-bewusztijn-systeem, ik juist gedoemd ben tot eeuwig bestaan in/als oordeel als geest-bewustzijn-systeem gevangen in een tijdsbesef.

Ik stel mezelf ten doel te schrijven over mijn relatie met/in/als oordeel als goed en fout welke me ervan weerhoudt direct in zelf te zien, waarin ik in dit schrijven als onderzoek over mijn relatie met oordeel als goed en fout mezelf de mogelijkheid geef direct in zelf te zien.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken wat me tegenhoudt te beslissen om het proces te wandelen tot het gedaan is, waarin ik ondertussen gewoon het proces wandel totdat het gedaan is, aangezien ik allang gezien heb dat er geen weg terug is en stoppen geen optie is en door alle angsten heen wandelen de enige mogelijkheid is en ik ook niet anders wil, en dus realiseer ik me dat het slechts gedachten zijn die ik opwerp in/als geest-bewustzijn-systeem die nog in mij aanwezig zijn en welke ik dien te onderzoeken, stoppen en zelfvergeven waarna ik de correctie kan wandelen in de fysieke werkelijkheid.

Reptilians-why-humans-can-t-see-beyond-the-physical-part-2-part-110

———————————————————————————————————-

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com / http://www.lite.desteniiprocess.com
Mogelijkheid tot wereldverandering met gelijke kansen voor ieder-een:
www.equalmoney.org
Proces van relatie naar agreement:
www.desteniiprocess.com/courses/relationships
Zelfeducatie waarin financiele ondersteuning voor een wereld in gelijkheid:
www.eqafe.com
Zelfeducatie free:
www.eqafe.com/free
www.desteni.net
Journey to Life:
7 jaar dagelijks schrijven
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life

Reptilians-why-humans-can-t-see-beyond-the-physical-part-1-part-109

Geef een reactie

